Ervaringen robotstofzuiger?

21-09-2025 11:07 53 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben benieuwd. Ik kom er niet aan toe om het huis schoon te houden en steek mijn tijd en energie liever ergens anders in. Nu hoor ik steeds vaker mensen met een robotstofzuiger met dweil functie.
Heeft iemand hier zo’n ding? En hoe bevalt het? En welke heb je? Ik lees vooral over de Eufy. Duur, maar dat maakt me niet zoveel uit, als het maar werkt.
Ben benieuwd…. 😬
The_Architect schreef:
25-09-2025 16:05
In mijn ideale wereld heb ik op elke verdieping een robotstofzuiger die geheel geprogrammeerd elke dag stofzuigt...
welkom in mijn wereld :heart:
En doooooor!
broadway schreef:
25-09-2025 16:18
welkom in mijn wereld :heart:
Haha heerlijk!
Ik heb gisteren de Roborock Qrevo Curvx binnengekregen en meteen gebruikt. Hij is zóveel fijner dan de robotstofzuigers die ik hiervoor had! De kaarten werken echt perfect, je kunt alles supermakkelijk instellen en hij stofzuigt en dweilt echt goed! Als iets echt vies is, kun je instellen dat hij er vaker overheen gaat. De de dweilen maakt hij tussendoor schoon met heet water (80 graden volgens mij) en droogt hij na de schoonmaakbeurt ook. Alles is supermakkelijk instelbaar, wat je maar wil. Ik had hiervoor een los dweilrobotje en die sleepte gewoon een nat doekje over de vloer, maar deze doet het echt goed met roterende dweil”borstels”.
Ik durf deze ook gerust aan te laten gaan als ik niet thuis ben. Die ik hiervoor had konden dat echt niet, die liepen altijd wel een keer vast of iets dergelijks.
Uiteraard moet ik nog afwachten of hij het ook lang goed blijft doen, maar ik ben er echt ontzettend blij mee. Mijn portemonnee wat minder (€949 en dan heb ik nog een setje accessoires en schoonmaakmiddel aangeschaft), maar hij is het volgens mij helemaal waard.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven