Draadloze oortjes
zondag 28 september 2025 om 18:00
Ik ben op zoek naar nieuwe draadloze oortjes. Ik heb nu Airpods van Apple maar dit is al de tweede keer dat na anderhalf jaar het geluid in een van de oortjes er zo goed als mee ophoudt. Nu doen ze moeilijk over garantie, omdat ik de case kwijtgeraakt ben en sindsdien de case van de oude Airpods gebruik (en het serienummer staat op de case, dus dat alleen het oortje stuk is en niet de case doet er niet toe). Ik ben er wel klaar mee. Welke oortjes zijn een aanrader? Ik heb nu zonder noise cancelling maar wil graag met.
zondag 28 september 2025 om 18:29
zondag 28 september 2025 om 22:09
Met de Apple Airpods 2 heb ik 5 jaar gedaan. Ook toen deden ze het nog prima maar vond ik toch de batterij te snel leeg gaan als ik aan het bellen was.
Nu al een jaar de Apple Airpods Pro 2 met noise cancellation, echt heel fijn!
Dus hier alleen maar goede ervaringen met Apple Airpods. Ik laad ze ook op in de originele case.
Nu al een jaar de Apple Airpods Pro 2 met noise cancellation, echt heel fijn!
Dus hier alleen maar goede ervaringen met Apple Airpods. Ik laad ze ook op in de originele case.
maandag 29 september 2025 om 07:55
Rolfstone Golden Sound in bed, daar kan ik gewoon op liggen. Al jaren heel tevreden
Shokz bone conducting, tijdens de dag. Wat ik fijn vind is dat ik nog steeds wel de omgevingsgeluiden hoor. Dus hardlopen, fietsen, wandelen, boodschappen doen etc ben je niet helemaal alleen in je bubbel. Verder goed geluid, ik kan er mee douchen en zwemmen. En niets in je oor, dat gaat vaak irriteren. En eruit vallen kan dus ook niet. Absolute aanrader.
Shokz bone conducting, tijdens de dag. Wat ik fijn vind is dat ik nog steeds wel de omgevingsgeluiden hoor. Dus hardlopen, fietsen, wandelen, boodschappen doen etc ben je niet helemaal alleen in je bubbel. Verder goed geluid, ik kan er mee douchen en zwemmen. En niets in je oor, dat gaat vaak irriteren. En eruit vallen kan dus ook niet. Absolute aanrader.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in