Draadloze oortjes

28-09-2025 18:00 11 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben op zoek naar nieuwe draadloze oortjes. Ik heb nu Airpods van Apple maar dit is al de tweede keer dat na anderhalf jaar het geluid in een van de oortjes er zo goed als mee ophoudt. Nu doen ze moeilijk over garantie, omdat ik de case kwijtgeraakt ben en sindsdien de case van de oude Airpods gebruik (en het serienummer staat op de case, dus dat alleen het oortje stuk is en niet de case doet er niet toe). Ik ben er wel klaar mee. Welke oortjes zijn een aanrader? Ik heb nu zonder noise cancelling maar wil graag met.
Hier bijna 2 jaar Rolfstone Nova sport. Wilde niet de dure airpods van Apple maar wel kwaliteit.
Ben afgegaan op de revieuws en tot de dag van vandaag blij mee. Ik heb toen geloof ik rond de €70,- betaald
Niet iedereen die ronddwaalt is de weg kwijt
Ik heb de jabra elite pro 7.
Geluid is heel goed en je kan via de app het geluid aanpassen naar wat je zelf wil.
Er zit ook Noise cancelling op.
Ik doe al zeker 3 jaar met de oortjes van action. Waren geloof ik 10 euro.
Hier ook fan van Rolfstone nova sport. Prima geluid en blijven echt heel goed zitten. Ik gebruik ze elke dag en heb ze al jaren.
Ik heb de ‘chear’ wireless earbuds. Sinds 6 maanden ofzo.
Bij bol 14 euro.
Met noice cancelling.
2,5 uur luisteren
24 uur op te laden in de case.
Ik heb Siltcon Sound Wave pro4. Besteld op bol. En maar €25.
Hartstikke prima!
Ik heb de Soundcore Liberty 4 NC. Bevallen prima, gekozen vanwege de goede prijskwaliteit verhouding. Prima geluid en aardige NC
Ik ga toch voor de pro 3. Ze schijnen echt geweldig te worden. En die vertaalfunctie lijkt me echt geweldig.
ben-ik-weer wijzigde dit bericht op 28-09-2025 22:15
0.93% gewijzigd
Met de Apple Airpods 2 heb ik 5 jaar gedaan. Ook toen deden ze het nog prima maar vond ik toch de batterij te snel leeg gaan als ik aan het bellen was.

Nu al een jaar de Apple Airpods Pro 2 met noise cancellation, echt heel fijn!

Dus hier alleen maar goede ervaringen met Apple Airpods. Ik laad ze ook op in de originele case.
Rolfstone Golden Sound in bed, daar kan ik gewoon op liggen. Al jaren heel tevreden

Shokz bone conducting, tijdens de dag. Wat ik fijn vind is dat ik nog steeds wel de omgevingsgeluiden hoor. Dus hardlopen, fietsen, wandelen, boodschappen doen etc ben je niet helemaal alleen in je bubbel. Verder goed geluid, ik kan er mee douchen en zwemmen. En niets in je oor, dat gaat vaak irriteren. En eruit vallen kan dus ook niet. Absolute aanrader.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven