Zwanger | uitgerekend april/mei 2026
zaterdag 27 september 2025 om 20:16
Dag Phindie, ik meld mij heel voorzichtig.. Ik ben zwanger van ons vijfde kindje. We hebben een dochter uit '21, een zoon uit '23 en in januari '25 zijn onze tweelingdochters stilgeboren. We hebben een halfjaar getwijfeld of we er weer voor durfden te gaan, vorige ronde meteen raak maar toen een miskraam, en tussen onze zoon en tweeling in ook een miskraam gehad, en bij onze zoon een vanishing twin. Meteen na de miskraam dus weer raak maar de spanning zit er wel goed in, ik durf bijna niet te hopen dat we nog een levend gezond kindje mogen gaan krijgen over 8 maanden.
Ik heb al een vroege echo gehad waarin we een vruchtzakje met boontje erin zagen, maar blijft pril natuurlijk. Donderdag een nieuwe echo en hopelijk een kloppend hartje te zien. Ik ben nu 5+3.
Ik heb al een vroege echo gehad waarin we een vruchtzakje met boontje erin zagen, maar blijft pril natuurlijk. Donderdag een nieuwe echo en hopelijk een kloppend hartje te zien. Ik ben nu 5+3.
zondag 28 september 2025 om 04:51
zondag 28 september 2025 om 09:10
Ik meld me ook graag in dit topic, ondanks dat ik er technisch gezien nét buiten het bereik val: ik ben afgelopen woensdag van 2 april naar 30 maart gezet tijdens de termijnecho. Dit is ons eerste kindje.
Morgen hebben wij de 13weken echo, ik ben dan precies 14 weken, en ik ben op dit moment aan het wachten op de uitslag van de NIPT. Spannende tijden dus!
Morgen hebben wij de 13weken echo, ik ben dan precies 14 weken, en ik ben op dit moment aan het wachten op de uitslag van de NIPT. Spannende tijden dus!
zondag 28 september 2025 om 20:24
Ah kijk, wat leuk!
Zeeschelp poh, inderdaad, wat een spanning. Als je het niet erg vind dat ik het vraag, met welke termijn kreeg je je eerdere miskramen? Ga aan je denken donderdag en leuk dat je je voorzichtig meldt in ieder geval!
PickingUpThePieces ah ik zag jou in een ander topic ook al zwanger "langskomen" leuk dat we ongeveer gelijk lopen! Hier horen we pas met 20 weken wat het is (of tegen betaling een extra echo rond 16wk). Hoe oud zijn je eerste twee?
Tam-24 Leuk! Ah spannend dan of niet? Ik ging hier ook volgens cyclus van 22 april naar volgens vitaliteitsecho 30 april haha dus ik ben benieuwd wat ze rond de 10 weken gaan zeggen qua uitgerekende datum. Welkom in ieder geval!
Zeeschelp poh, inderdaad, wat een spanning. Als je het niet erg vind dat ik het vraag, met welke termijn kreeg je je eerdere miskramen? Ga aan je denken donderdag en leuk dat je je voorzichtig meldt in ieder geval!

PickingUpThePieces ah ik zag jou in een ander topic ook al zwanger "langskomen" leuk dat we ongeveer gelijk lopen! Hier horen we pas met 20 weken wat het is (of tegen betaling een extra echo rond 16wk). Hoe oud zijn je eerste twee?
Tam-24 Leuk! Ah spannend dan of niet? Ik ging hier ook volgens cyclus van 22 april naar volgens vitaliteitsecho 30 april haha dus ik ben benieuwd wat ze rond de 10 weken gaan zeggen qua uitgerekende datum. Welkom in ieder geval!
maandag 29 september 2025 om 16:14
Superleuk! We lopen echt gelijk met elkaar. Zou leuk zijn als je toevallig in de buurt woont bij mij. Omgeving Luyksgestel, Eindhoven

Hier was de oudste net geen 4 maanden toen ik opnieuw zwanger was. Dat was echt heel pittig met een huilbaby en lopende dreumes die ging ontdekken. Hoef ik jou vast niet te vertellen want bij jou zitten ze ook kort op elkaar

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in