Slimste mens 2024 en 2025
dinsdag 30 september 2025 om 22:52
dinsdag 30 september 2025 om 23:42
Ik dacht dat mijn ondertiteling dit gewoon idioot spelde

Such fun!1
woensdag 1 oktober 2025 om 22:14
woensdag 1 oktober 2025 om 22:23
woensdag 1 oktober 2025 om 22:54
Herman en Paulien halen echt het béste in elkaar naar boven. De oudjes vond ik vaak iets gekunstelds hebben, maar dit nieuwe setje is hilarisch en echt heel natuurlijk om te zien.
Vooral als je ziet dat Herman het ogenschijnlijk maar loslaat omdat hij weet dat hij niets zinnigs meer heeft in te brengen is echt briljant.
Vooral als je ziet dat Herman het ogenschijnlijk maar loslaat omdat hij weet dat hij niets zinnigs meer heeft in te brengen is echt briljant.
woensdag 1 oktober 2025 om 23:08
ladadieladieda schreef: ↑01-10-2025 22:54Herman en Paulien halen echt het béste in elkaar naar boven. De oudjes vond ik vaak iets gekunstelds hebben, maar dit nieuwe setje is hilarisch en echt heel natuurlijk om te zien.
Ja hè, echt genieten is dat.
Nu ook weer, dat ze zogezegd allemaal ‘tegen’ Herman waren, en dan Paulien nog even: ‘Ja, je ging er ook wel met gestrekt been in hoor’.
Ik dacht altijd dat Maarten leuk was, maar die kan hier echt niet aan tippen hoor, met Philip.
donderdag 2 oktober 2025 om 10:47
Dat hij ook zei dat het late journaal wat later zou beginnen toen de drie deelnemers met elkaar zaten te kletsen.ladadieladieda schreef: ↑01-10-2025 22:54Herman en Paulien halen echt het béste in elkaar naar boven. De oudjes vond ik vaak iets gekunstelds hebben, maar dit nieuwe setje is hilarisch en echt heel natuurlijk om te zien.

donderdag 2 oktober 2025 om 15:45
Ja die was goedPoesMinoes schreef: ↑02-10-2025 10:47Dat hij ook zei dat het late journaal wat later zou beginnen toen de drie deelnemers met elkaar zaten te kletsen.![]()

donderdag 2 oktober 2025 om 15:53
donderdag 2 oktober 2025 om 16:33
Moeder president dan maar; kan ze de boel een beetje in bedwang houden daar.LenteZomer schreef: ↑02-10-2025 15:53Geniaal idee, net als Johans Derksen van de buis halen, ook een voortreffelijk idee. Berit for president!
Het is wat het is

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in