Entertainment alle pijlers

Slimste mens 2024 en 2025

23-07-2024 07:04 402 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
De slimste mens is gisteren weer begonnen, wie kijkt ook?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-04-2025 14:22
Reden: Titel aangepast
51.90% gewijzigd
Ik ook. Wel jammer dat Selmar eruit is. Ik vind hem altijd leuk bij Hunted.
Thomas kan bij mij niet meer stuk sinds hij zingend ondersteboven in een put hing bij WIDM. Dus ik hoop op nog een paar afleveringen voor hem, plus de finaleweek.
Ik vind haar niet leuk, irritant dat ze weer door gaat.
Irritante vrouw die Berit.
Ik vond Fernando ook leuk, maar zij wist wat meer, in ieder geval van wat er werd gevraagd. Ik vind haar ook best leuk, sowieso altijd goed als er een vrouw zit.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
xiongmao schreef:
30-09-2025 22:20
Ik vind haar niet leuk, irritant dat ze weer door gaat.
Ja vreselijk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
PoesMinoes schreef:
30-09-2025 22:40
Irritante vrouw die Berit.

Ik dacht dat mijn ondertiteling dit gewoon idioot spelde O_o
Such fun!1
Een vrouw die een beetje uitgesproken is, wordt zo snel irritant genoemd. Terwijl je aan haar hoort dat ze ook onzeker is. En toch zit ze daar gewoon en doet ze het goed. Go Berit!
Ik moest even wennen aan Berit maar echt een leuke flapuit. Haar idee van een moeder minister vind ik echt een goede vondst.
Het is wat het is
Bleh, wat vind ik Nienke een niet zo leuke vrouw met een irritante stem...
It is
what it is.
Accept it
and move on!
Jammer van Berit. Alleen al om haar uitspraak gisteren over Johan Derksen dat die allang van de buis had gemoeten mocht ze van mij blijven.
Lookie schreef:
01-10-2025 22:03
Bleh, wat vind ik Nienke een niet zo leuke vrouw met een irritante stem...
Ik vind haar op insta altijd erg leuk. Ik had het idee dat ze behoorlijk moest inkomen.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Ja, misschien is dat het en vind ik haar morgen leuker. Ik had big niet eerder van haar gehoord.

Ik vond Berit wel leuk, maar stiekem ook blij dat Thomas er nog een aflevering bjj is.
lookie wijzigde dit bericht op 02-10-2025 00:35
0.27% gewijzigd
It is
what it is.
Accept it
and move on!
Heb vanavond nog niet gekeken.maar lees dat Thomas door is 👍hij weet ook erg veel.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Spannende finale! Jammer van Berit, maar fijn dat Thomas door is. Finaleweek over 2 weken toch?
tahini wijzigde dit bericht op 01-10-2025 22:36
Reden: Verkeerde topic
76.72% gewijzigd
De opmerking van Berit over het vliegtuigraampje op sterkte vond ik wel echt briljant hoor.

Ik geniet ook erg van Paulien en Herman.
Herman en Paulien halen echt het béste in elkaar naar boven. De oudjes vond ik vaak iets gekunstelds hebben, maar dit nieuwe setje is hilarisch en echt heel natuurlijk om te zien.
Vooral als je ziet dat Herman het ogenschijnlijk maar loslaat omdat hij weet dat hij niets zinnigs meer heeft in te brengen is echt briljant.
ladadieladieda schreef:
01-10-2025 22:54
Herman en Paulien halen echt het béste in elkaar naar boven. De oudjes vond ik vaak iets gekunstelds hebben, maar dit nieuwe setje is hilarisch en echt heel natuurlijk om te zien.
Vooral als je ziet dat Herman het ogenschijnlijk maar loslaat omdat hij weet dat hij niets zinnigs meer heeft in te brengen is echt briljant.

Ja hè, echt genieten is dat.
Nu ook weer, dat ze zogezegd allemaal ‘tegen’ Herman waren, en dan Paulien nog even: ‘Ja, je ging er ook wel met gestrekt been in hoor’.

Ik dacht altijd dat Maarten leuk was, maar die kan hier echt niet aan tippen hoor, met Philip.
ladadieladieda schreef:
01-10-2025 22:54
Dat hij ook zei dat het late journaal wat later zou beginnen toen de drie deelnemers met elkaar zaten te kletsen. :rofl:
PoesMinoes schreef:
02-10-2025 10:47
Dat hij ook zei dat het late journaal wat later zou beginnen toen de drie deelnemers met elkaar zaten te kletsen. :rofl:
Ja die was goed XD
Joppie schreef:
01-10-2025 13:51
Ik moest even wennen aan Berit maar echt een leuke flapuit. Haar idee van een moeder minister vind ik echt een goede vondst.
Geniaal idee, net als Johans Derksen van de buis halen, ook een voortreffelijk idee. Berit for president!
LenteZomer schreef:
02-10-2025 15:53
Geniaal idee, net als Johans Derksen van de buis halen, ook een voortreffelijk idee. Berit for president!
Moeder president dan maar; kan ze de boel een beetje in bedwang houden daar.
Het is wat het is
Ik vind Herman en Paulien ook heel erg grappig samen. Sowieso vind ik Herman een erg leuke man trouwens.

En Nienke 's Gravenmade vind ik echt fantastisch op Instagram. Ik vond haar hier eigenlijk ook gewoon leuk.
Nee, Nienke vond ik vandaag niet leuker. Wat leek ze zenuwachtig. Hele irritante vrouw.
It is
what it is.
Accept it
and move on!
Ik verstond Nienke de halve tijd niet. Ze praat heel zacht en voor mij onverstaanbaar.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven