Entertainment alle pijlers

Slimste mens 2024 en 2025

23-07-2024 07:04 409 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
De slimste mens is gisteren weer begonnen, wie kijkt ook?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-04-2025 14:22
Reden: Titel aangepast
51.90% gewijzigd
Lookie schreef:
02-10-2025 22:07
Nee, Nienke vond ik vandaag niet leuker. Wat leek ze zenuwachtig. Hele irritante vrouw.
Ik vond haar ook niet leuk maar volgens mij kwam dat vooral omdat ze zo zenuwachtig was.
Ik versta Nienke ook heel slecht. Nog steeds is Thomas mijn favoriet.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Ik had bij Nienke steeds de neiging om te zeggen ‘praat eens gewoon hardop joh’, niet te verstaan dat gemompel.
Lente19251003- schreef:
04-10-2025 08:18
Ik had bij Nienke steeds de neiging om te zeggen ‘praat eens gewoon hardop joh’, niet te verstaan dat gemompel.
Ik vroeg me af of ze haar microfoon niet wat harder hadden kunnen zetten.
Ik vond het jammer dat Veggilaine er uit lag. In de laatste ronde had ze net moeilijkere vragen, en jammer dat ze niet eerder paste.
Net de aflevering van gisteravond gezien.wat weet Thomas veel. Dat verhaal van Wil Smith heb ik ook 100 keer gezien op t.v.ik wist niet meer wie hij geslagen had.Thomas wel.👍
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
xiongmao schreef:
04-10-2025 09:47
Ik vroeg me af of ze haar microfoon niet wat harder hadden kunnen zetten.
Het geluid van Herman en Paulien lijkt sowieso harder te staan. Voor alle kandidaten lijkt wel dat het geluid zacht staat. Als je nadenkend of gefocused antwoord dan heb je meer de neiging te mompelen en dan valt er van alles weg voor de kijker. Maar het lijkt dit jaar erger dan in de series van Philip en Maarten.
FilippaL schreef:
04-10-2025 09:51
Ik vond het jammer dat Veggilaine er uit lag. In de laatste ronde had ze net moeilijkere vragen, en jammer dat ze niet eerder paste.
Wat ik vooral nogal bijzonder vond aan haar was dat Herman zei dat ze op haar vijfde al besloot vegetariër te worden. Beetje ongeloofwaardig toch?
Het is wat het is
Joppie schreef:
04-10-2025 13:14
Wat ik vooral nogal bijzonder vond aan haar was dat Herman zei dat ze op haar vijfde al besloot vegetariër te worden. Beetje ongeloofwaardig toch?
Dat is dan verkeerd overgekomen. Zij is al haar hele leven vegetariër, ze heeft dat dus niet zelf bewust besloten op haar vijfde.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven