2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
Lekker Mimpje, zo'n nacht doorslapen (nouja, die 2x eruit kun je nauwelijks onderbrekingen noemen toch? ).

Volgens mij lag gisteravond iedereen van ons forum al vroeg op bed, rustig hier hoor.

Nou, werkse iedereen dan wel een fijne dag thuis!!
Goedemorgen!!

Mimpje, hebben we alleen maar foto's van mini's nieuwe kapsel of ook die van jou? Klinkt goed je slaapnacht. Maar 2x eruit. Wat zul je lekker uitgerust zijn. Laten we hopen dat het door de voeding komt. Dan ga je goede tijden tegemoet.

Missc, fijn dat alles goed was gister. Jammer dat je niet even hebt kunnen kijken met een echo. Je wordt wel streng in de gaten gehouden he. Pfff, heftig, maar aan de andere kant ook een veilig idee.

Teddy, goedemorgen. Jij ook een goede nacht gehad. Beetje begeslapen van U2.

Ik heb heerlijk wat uurtjes gemaakt. Wel vroeg eruit want moest even bloed laten prikken. De dames hadden er geen zin in, want zaten lekker te beppen, waardoor ik onnodig lang in de wachtkamer heb gezeten. Zo'n hekel aan. En de eerste dag zonder medicijnen. Weet eigenlijk niet of ik dat nou spannend moet vinden of niet. Neem aan dat mijn lichaam en Seabert het zelf overneemt nu.
Hey Rossia, waar slikte je die medicijnen dan voor? Zal vast wel goedkomen, seabert zit nu mooi ingenesteld en je bent de meest kritieke periode goed doorgekomen. Heb vertrouwen hoor!

Wat een somber weer he, of is dat alleen in dit deel van het land?

Ga straks maar even wat leuks doen, even shoppen ofzo. Zoek nog leuke mandjes voor op de commode, waar de luiers in kunnen.
Hoi meiden.

zo nog lekker een ochtend vrij en dan vanmiddag aan het werk. Is wel ongezellig want zie Floorman maar weinig zo, maar ja das het risico van dit vak he!

Mimpje, oh wat lekker dat je goed hebt kunnen slapen, dat doet je zeker goed denk ik!

Rossia zonder medicijnen fijn idee lijkt me dat. Ik zou me er niet teveel zorgen over maken trouwens, geloof dat het nut ervan namelijk niet bewezen is, het ene ziekenhuis geeft het wel, het andere niet, resultaten verschillen volgens mij niet echt. Dus Seabert blijft lekker zitten waar hij hoort!

Missc ik ben stiekem wel benieuwd welke vlos je had, aangezien ik er natuurlijk een groot aantal ken. Gelukkig was je CTG prima! Mooie kamer trouwens op de mail! Erg knus en gezellig, helemaal leuk!

zo ik ga ook even naar de mail! Buikpijn is trouwens zo goed als weg en bloed neemt ook alweer af, gelukkig maar!

x Floortje
Hier ook somber weer hoor Missc! Maar gelukkig schijnt zaterdag iig de zon, die heb ik nl. besteld en het kan me niet schelen dat ze op het weerbericht zeggen dat 'ie niet schijnt, hij zal schijnen, grrrrrr!

Maar goed, ik dwaal af.....gelukkig maar dat alles weer goed was bij de ctg ennuh, shopze missc!

Rossia, ja irritant he, alsof je niks beters te doen hebt dan bloed laten prikken. Ik moest ook altijd zo lang wachten omdat de dames zaten te beppen. Fijn dat je geen medicijnen mee rhoeft te gebruiken trouwens. Ik neem even aan dat die nog te maken hadden met jullie MM-traject?!

Jobje, wat een naar bericht dat mini's afwijking erfelijk is. Ik kan mij voorstellen dat dit weer een hoop onzekerheden met zich meebrengt voor jullie! Ik blijf je een bikkel vinden!

Mimpje, leuke foto's weer op de mail! (van de andere meiden en het kinderkamertje van missc trouwens ook!) Fijn dat mini zo lekker heeft geslapen. Hoe gaat het nu verder met mini?!

Teddy, U2 was dus leuk?! Geen last gehad van eht treinverkeer dat plat lag? Of waren jullie gewoon lekke rmet de auto? En mini het dus prima naar haar zin gehad? Ik dnek dat meestal de mama's meer moeite hebben met mini's missen dan andersom Hier ook zo

Ik ga zo mijn jurk halen. Nog 1 keertje passen en hopen dat 'ie nu perfect is. Dan de rest van de dag poetsen poetsen poetsen, want alles moet schoon voor zaterdag (en natuurlijk voordat we op vakantie gaan) Maar goed ook dat het geen mooi weer is vandaag, kom ik tenminste niet in de verleiding om in het zonnetje te gaan liggen
Missc, ik slikte nog 2x per dag een klein pilletje (weet eigenlijk niet zo goed wat het was) en moest 3x 2 progesteron bolletjes inbrengen. Vanaf maandag mocht ik afbouwen en vandaag helemaal klaar. Nu zou de placenta het moeten overnemen.

Heel veel plezier met shoppen! Wij gaan zaterdag ook weer even op kamertjes pad.

Floortje, bedankt voor je geruststelling. Seabert zit goed hier. Fijn dat het bij jou ook allemaal weer een beetje rustig is. Buikpijn is echt niets aan. Lekker een ochtendje relaxen en dan vanmiddag weer aan de bak. Misschien mag je weer hele mooie kinderen op de wereld zetten.
Floor, berichtje op de mail voor jou
Floortje, ik vergeet jou helemaal..... Wilde nog even zeggen dat ik je heel sterk vind, weer ongesteld en dan ook nog het verhaal van je vriendin bij wie het gewoon alweer 'raak' is. Ik had het er eens met vriendlief over (geen details verteld hoor, je bent onherkenbaar!) en die zei: 'dus eigenlijk heeft die vriendin haar leven (dat van jou dus) of tenminste, dat wat zij een kleine 2 jaar geleden voor nu voor ogen had overgenomen. Dat is zuur!' Hij weet het weer heerlijk te verwoorden , maar begreep wel dat deze situatie voor jou (ondanks dat je het je vriendin heel erg gunt) verdriet en naarheid met zich meebrengt. Ik moest je maar een knuffel geven. Dus bij deze een dikke van mijn vriend!
Zie nu pas dat ik een cross met OGG heb gehad...

OGG, spannend je jurk halen straks. Hij zal vast helemaal mooi zijn en passen. Zaterdag heb ik ook een zonnetje besteld dus ik neem aan dat het goed komt. Nog maar een paar nachtjes slapen. Beginnen de zenuwen al te komen?
OGG al had je het niet anoniem verteld dan was het niet erg geweest hoor! Maar klopt wel wat je vriend zegt, zo voelt het voor mij af en toe ook wel.

Ik gun het haar ook, maar mezelf ook. En ook die baan! Maar ja we doen niets aan dit soort dingen he!

Lief van je vriend dat hij meedenkt hiermee hoor, krijg tranen in mijn ogen van al jullie lieve berichtjes meiden!

en zaterdag al de bruiloft jeeh wat gaat dat snel!!! Ik duim voor je voor mooi weer. Ben trouwens in de buurt, want zit ook in Brabant het weekend!
OGG, hoop dat de jurk nu inderdaad helemaal perfect zit! Heb je de sluier nog laten vervallen? Heb je ook al proefkapsels enzo gehad? Ik duim ook voor lekker veel op je trouwdag hoor!!

Poets-ze vandaag, gelukkig is het wat minder warm. Wanneer vertrek je op vakantie, meteen de dag erna?

Lief Floor, dat je niet alleen van ons, maar ook van OGG-man een knuffel krijgt! t Is inderdaad ook zuur, maar wat doe je eraan he? Flink uithuilen en weer doorgaan, al is het niet altijd makkelijk. En jij kunt dat goed hoor, vind t heel dapper van je dat je na een dip weer doorgaat.
Hey meiden,

Rossia, weer een stapje verder dus. Geen medicijnen meer. En zaterdag weer shoppen. Helemaal goed dus.

OGG, veel plezier met het passen! Voorzichtig poetsen, niet je scheenbeen stoten aan het bed bijvoorbeeld, staat zo sneu zo'n blauwe plek . Ik duim ook voor mooi weer. Liefst morgen al trouwens.....

Missc, wat heb je vandaag op de agenda staan? Het is geen buitenweer dus wat wasjes en een boekje?

Teddy, alweer weekend of niet? Lekker mini knuffelen. Hoe is het met de vlekjes?

Floor, werkze vanmiddag!
OGG bijna is het zover! Dan mag je die mooie jurk echt aan. Zo bijzonder.

Ellein lekker mamadag?

Jij was laatst toch op autostoeltjes jacht gegaan, zijn jullie daar al uit? Ik kreeg van een vriendin een aanbieding haar stoel over te kopen voor 100 euro. Maar zie bij verschillende winkels ook nieuwe maxicosi autostoelen voor die prijs. En als die ook goed zijn, tja dat vind ik nieuw toch wel prettig.

Nog even klagen hoor, ik ben alweer ongesteld! Bah! Deze maand een cyclus van 23 dagen, beetje weinig dacht ik zo. Maar ja t hoort erbij he.
even een hele snelle zwaai tussen het schoonmaken door.

OGG hoe zat de jurk? en ik heb mooi weer besteld voor het weekend. Daarom regnt het nu ook zo hard, dan is zaterdag al het water op. Gaan jullie meteen daarna op vakantie?

Missc, shopze!

mimpje ook weer ongesteld. jakkes. niets aan...

nog even snel naar de mail, dan een stofzuiger doot het huis en dan weer terug naar de verjaardag van schoonmama. Was ik net ook, maar ben even tussendoor naar huis gegaan om schoon te maken. Was de mensen even zat, mini is daar nog wel. Die lag heerlijk te slapen, dus die heb ik maar laten liggen. ga zo weer die kant op
Shit, stuk getypt alles weg later meer.....
Ha, als ik het zo lees, kan het niet anders meer dan dat het zaterdag gewoon mooi weer is Thanx! En zoals Teddy al zegt: wat er nu valt, kan zaterdag niet meer vallen (al betwijfel ik of al het water zo snel op kan zijn....dan moet het wel heul veul regenen ) Morgen hopelijk ook een beetje droog, want de fotolocatie is een hele grote zandvlakte. Nat zand + lange witte sleep = geen goede combi Ach, ook daar hebben we al een oplossing voor bedacht, dus dat komt allemaal wel goed .

De jurk hangt uit op zolder, hij zit perfect (was nog even paniek want had opeens zo'n enorme rol over de rand op mijn rug, maar gelukkig bleek ze alleen mijn lingerie een stuk strakker te hebben gedaan en toen die weer goed zat was de rol ook weg ), mijn acryl-nagels zitten er weer op (oh ja, dat typete toch zo vreselijk irritant...), even een snel zonnebankje gedaan vanmiddag (morgen nog maar een keer, want lag onder de verkeerde en ben nog even witneuzig als vanochtend ). Kortom, we zijn er bijna klaar voor!!! (nog even wat poetsen en boodschappen doen) Ik heb er echt zin in en begin nu toch wel een beetje (gezonde) kriebels te krijgen...

Morgen kom ik nog wel even kijken, maar als ik het niet red tussen de laatste regelzaakjes door, dan kom ik zondag of maandag even wat fotootjes op de mail zetten.

Trusten!
Sorry, was een heel ego berichtje, dus nog even een dikke en een voor iedereen!
Morning ladies!

Hoe is het met iedereen? Mimpje, hoe ging het vannacht?

OGG, lekker kunnen slapen of al wakker gelegen van de zenuwen?

Missc, hoe gaat het met je maagzuur?

Vera, heeft mini weer lekker de nacht doorgetukt? Hoe gaat het met het laten vallen van de kolfsessies?

Teddy, huis schoon?

Floor, nog mooie babies op de wereld geholpen?

Rossia, ben je het nieuws al wereldkundig aan het maken?

Maki, Angel, Mamadeb hoe is het met jullie ukjes?

Michigan, hoe is het met jullie?

Ziggie, en hoe is het met jou en de kleine meid?

Bep, hoe bevalt de combinatie werken afgewisseld met mamadag?

Gorgi, vermaken jullie je nog steeds in Thailand?

Jobje, hoe is het met de kleine meid? Lekker aan het genieten van haar?

Ann, kun je het allemaal een beetje handelen? Hoe voel je je nu?

Hier een heerlijke nacht, alleen was uk al vóór zes uur wakker en om 7.05 vond hij het wel tijd om eruit te gaan. Shit zeg, en dat op mijn mamadag . Was door zijn gebrabbel ook al om zes uur wakker. Vanavond maar lekker op tijd naar bed. Ach, ik mag niet klagen, bijna alle ochtenden kan ik hem tegen 7.45 uit bed halen en soms zelfs wakker maken......
Mimpje, ik had gister al een stuk getypt over het autostoeltje maar dat ging dus mis. Nog een poging:

Wij hebben voor in mijn auto de MaxiCosi Priori SPS en daarbij een verkleiner voor bij het hoofd. Deze is wat goedkoper het is geloof ik ook een overjarig model. Ik rij alleen binnen de bebouwde kom naar het KDV dus wilden we niet hier ook zo'n superduur stoeltje voor kopen. Voor in de "grote" auto kopen we nog een MaxiCosi Tobi. Er zijn wel testen te bekijken op internet. Geloof dat de MaxiCosi Tobi en de Romer King er goed uitkomen, maar wij vinden de Romer niet mooi..... tja, en het oog wil ook wat
hee meiden, alweer vrijdag! De weken gaan echt wel snel, zelfs als je thuis een beetje zit te niksen.

OGG, straks nog maar even een zonnebankje pakken dus.. kijk uit dat je niet verbrand hoor Enne, alvast heel veel plezier gewenst voor morgen, geniet ervan!!

Ellein, da's ook wat, uk zo vroeg wakker op je mamadag! Gaan jullie vandaag nog wat leuks doen?

Ik heb gelukkig geen last van maagzuur meer, maar neem wel preventief voor t slapen gaan een klein slokje Regla Ph.

Actieve middag gister gehad Teddy, verjaardag en tussendoor schoonmaken! Goed zeg..

Mimpje, bah, alweer ongesteld! Niks aan he? Hopelijk is het snel weer voorbij!

Hoe gaat het met de rest van de meiden?

Hier alles ok; t shoppen gister in een leuk woonwarenhuis hier in de buurt heeft niks opgeleverd. Vandaag ga ik denk ik maar mijn ziekenhuistas helemaal op orde maken. Heb ook nog wat strijkwerk liggen... ik kom de dag wel weer door!
Wat een regen zeg! Mijn hemel het komt hier echt met enorme druppels de lucht uit. Ben blij dat ik binnen zit.

Mimpje, weer ongesteld. Blegh niets aan he, helemaal als het zo kort op elkaar zit.

Teddy, nog gefeliciteerd met schoonmama. Was het een leuk feestje? Mini zich goed gedragen en jij het huis schoon?

OGG, wat een spanning. Super dat de jurk zo goed zit en dat alles geregeld is. Nu nog even een bruin neusje halen bij de zonnebank en de laatste dingetjes regelen. Ben benieuwd naar de eerste foto's straks. Wanneer gaan jullie op honeymoon??

Ellein, wat een k-weer heb je vandaag op je mamadag en dan ook nog zo vroeg wakker. Vanmiddag even een extra dutje en vanavond vroeg naar bed of heb je andere plannen? Rossiaman heeft vanavond een uitje met wat vrienden en gaat het ze dan vertellen. Dan gaat het daarna vast als een lopend vuurtje en is het wereldkundig. Best spannend.

Missc, niet veel gekocht dus gister. Ach je bent weer even bezig geweest. Je kunt vandaag ook lekker een chocoladetaart bakken, dan kom ik hem wel even opeten !!
Rossia, goed ideetje, van die chocoladetaart.. moet dan wel een stukje taart overlaten voor MissC-man hoor, die is al net zo gek op chocola als ik ben!

En wat spannend, dat Rossia-man t vanavond echt wereldkundig gaat maken.. dan wordt t echt he? Heb je ook al kaartjes ontvangen met gefeliciteerd met je zwangerschap? Dat vond ik ook zo'n bevestiging van 'ohja, we krijgen een kindje!'
Hihi, ja! Ik weet precies wanneer mijn moeder het weer aan een oom of tante heeft verteld. Dan ligt er weer een kaart in de bus. Het kastje staat al aardig vol met kaartjes. Heel erg leuk.
hahaha.. dat ging hier precies zo! En nu niet vergeten die mensen ook een geboortekaartje te sturen!
Missc, mag ik dan ook een stukje taart komen eten? Dan heb ik ook een goede invulling van mijn dag. De zon schijnt hier nu nog maar ik heb begrepen dat dat nog maar voor eventjes is . Mijn opa en oma komen zo even koffiedrinken. Ze willen vast zien hoe onze acrobaat de kamer rondbanjert. Hij zit nu trouwens heel aandachtig met rondje bakjes in elkaar te stoppen en dan weer andersom en dan weer op elkaar. Echt grappig om te zien. Hij is heel erg bezig met zulke dingen.

Rossia, leuk al die kaartjes. Vond ik toen zo raar, het maakte het ineens echt! Leuk dat Rossiaman het vanavond gaat vertellen. Ben jij ook al druk aan het vertellen of laat je de tamtam zijn werk doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven