Hysterisch gedrag
dinsdag 7 juli 2009 om 21:36
Hallo allemaal,
Ben nieuw op dit forum,maar ik moet toch even iets kwijt.
Heb sinds 3 maanden een paar dates gehad met een hele leuke jongen.
Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.
Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.
Ik klamp me direct vast en weet dat dit niet goed is.
Hij heeft zelf al ellende genoeg met zijn ex-vriendin,die ook wanhopig is.
Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.
Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....
Kan mezelf wel voor mijn kop slaan met dat hysterische gedrag.
Wat denken jullie,zal ik afstand houden en wachten op zijn reactie.
Weet zeker dat hij erg geschrokken is...
Ben nieuw op dit forum,maar ik moet toch even iets kwijt.
Heb sinds 3 maanden een paar dates gehad met een hele leuke jongen.
Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.
Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.
Ik klamp me direct vast en weet dat dit niet goed is.
Hij heeft zelf al ellende genoeg met zijn ex-vriendin,die ook wanhopig is.
Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.
Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....
Kan mezelf wel voor mijn kop slaan met dat hysterische gedrag.
Wat denken jullie,zal ik afstand houden en wachten op zijn reactie.
Weet zeker dat hij erg geschrokken is...
woensdag 22 juli 2009 om 21:05
woensdag 22 juli 2009 om 23:06
quote:Madhe schreef op 22 juli 2009 @ 21:04:
[...]
Je leert het gewoon niet he?
Goeie tip, neem van me aan dat het werkt (nee ik heb het zelf nooit hoeven uitproberen, maar ik weet dat het werkt); Neem je mobiel mee onder de douche. Alsjeblieft niet nadenken, gewoon doen. Beter is het nog als je hem mee neemt in bad. Flink vol water laten lopen.
Wedden dat het dan ineens veel makkelijker is om hem met rust te laten, niet meer te bellen en niet te smsen.
Hij wil je niet, hij keert zijn blik/hoofd van je weg en hij doet niet eens alsof hij je niet gezien had. Geen oogcontact maken is een manier om anderen op afstand te houden. Hoe kom je erop om hem te bellen daarna?
sorry, mijn thee tegen mijn beeldscherm na het lezen van je mobiel meenemen in bad!
Verder waarom heb je hem in godsnaam gebeld?
Zo iemand WIL je toch niet eens spreken?
Ongeacht of hij nou wel of geen rust wil.
Iemand met wie ik het bed heb gedeeld en die dan de euvele moed heeft zijn hoofd weg te draaien krijgt van mij nog een trapje onder zijn welgevormde kont na!
Waar is je zelfrespect?
En nu...nu ga je dus weken zijn hyves checken, 100.000x per dag op je telefoon kijken of ie al gebeld heeft en ALS hij belt schiet jij gelijk in het gareel (of uit de kleren) voor zijn pleziertje?
Hier een mantra voor je (zit een beetje op mantra's deze week)
Hij wil me niet, hij wil me niet, hij wil me niet..of een andere variant:
Ik wil iemand om me heen die zijn hoofd niet wegdraait,
[...]
Je leert het gewoon niet he?
Goeie tip, neem van me aan dat het werkt (nee ik heb het zelf nooit hoeven uitproberen, maar ik weet dat het werkt); Neem je mobiel mee onder de douche. Alsjeblieft niet nadenken, gewoon doen. Beter is het nog als je hem mee neemt in bad. Flink vol water laten lopen.
Wedden dat het dan ineens veel makkelijker is om hem met rust te laten, niet meer te bellen en niet te smsen.
Hij wil je niet, hij keert zijn blik/hoofd van je weg en hij doet niet eens alsof hij je niet gezien had. Geen oogcontact maken is een manier om anderen op afstand te houden. Hoe kom je erop om hem te bellen daarna?
sorry, mijn thee tegen mijn beeldscherm na het lezen van je mobiel meenemen in bad!
Verder waarom heb je hem in godsnaam gebeld?
Zo iemand WIL je toch niet eens spreken?
Ongeacht of hij nou wel of geen rust wil.
Iemand met wie ik het bed heb gedeeld en die dan de euvele moed heeft zijn hoofd weg te draaien krijgt van mij nog een trapje onder zijn welgevormde kont na!
Waar is je zelfrespect?
En nu...nu ga je dus weken zijn hyves checken, 100.000x per dag op je telefoon kijken of ie al gebeld heeft en ALS hij belt schiet jij gelijk in het gareel (of uit de kleren) voor zijn pleziertje?
Hier een mantra voor je (zit een beetje op mantra's deze week)
Hij wil me niet, hij wil me niet, hij wil me niet..of een andere variant:
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 22 juli 2009 om 23:17
Goed die mantra
Ok, je hebt je wat aangesteld en wat te veel contact gezocht (dat maakt niemand aantrekkelijk) maar ik vind het ook wel erg onbeschoft om te doen alsof je iemand niet ziet zeg.
D'r zit maar een ding op: vergeten die kerel. En met al deze wijze lessen op naar de volgende! Het moet gewoon nog even slijten. Over een tijdje verdwijnt de behoefte om hem te bellen of zn hyves te checken. Gooi hem uit je hyve!
En die mantra, die zou ik ook flink gebruiken. Succes!
Ok, je hebt je wat aangesteld en wat te veel contact gezocht (dat maakt niemand aantrekkelijk) maar ik vind het ook wel erg onbeschoft om te doen alsof je iemand niet ziet zeg.
D'r zit maar een ding op: vergeten die kerel. En met al deze wijze lessen op naar de volgende! Het moet gewoon nog even slijten. Over een tijdje verdwijnt de behoefte om hem te bellen of zn hyves te checken. Gooi hem uit je hyve!
En die mantra, die zou ik ook flink gebruiken. Succes!
donderdag 23 juli 2009 om 00:28
donderdag 23 juli 2009 om 14:54
quote:sheera schreef op 23 juli 2009 @ 13:25:
ja het is dom jullie hebben gelijk,maar ik ben diep ongelukkig op dit moment en heb hem net weer gebeld en toen werd ie kwaad en zei dat ik obsessief bezig ben...
dom van me maar ik bel niet meerDat zou heel verstandig zijn maar iets in mij zegt dat je wél weer gaat bellen..
ja het is dom jullie hebben gelijk,maar ik ben diep ongelukkig op dit moment en heb hem net weer gebeld en toen werd ie kwaad en zei dat ik obsessief bezig ben...
dom van me maar ik bel niet meerDat zou heel verstandig zijn maar iets in mij zegt dat je wél weer gaat bellen..
donderdag 23 juli 2009 om 15:42
donderdag 23 juli 2009 om 15:52
quote:sheera schreef op 23 juli 2009 @ 15:42:
ben net naar zijn huis gereden blijkt dat hij samenwoont met een vriendin,ik heb gezegt dat wij een relatie hadden samen en toen smeet ze de deur dicht....
waarom heeft hij dit niet verteld en ik denk dat ik zwanger van hem ben!!!!
onveilig vrijenZit je nou de boel te besodemieteren en nu heel hard te lachen of ben je echt niet helemaal goed bij je paasei..
ben net naar zijn huis gereden blijkt dat hij samenwoont met een vriendin,ik heb gezegt dat wij een relatie hadden samen en toen smeet ze de deur dicht....
waarom heeft hij dit niet verteld en ik denk dat ik zwanger van hem ben!!!!
onveilig vrijenZit je nou de boel te besodemieteren en nu heel hard te lachen of ben je echt niet helemaal goed bij je paasei..
donderdag 23 juli 2009 om 15:55
Sheera, serieus. Nu ga je in twee zinnen melden dat je
1) langs zijn huis rijdt
2) er achter komt dat hij een onvervalste 2-timer is
3) mogelijk zwanger van hem bent.
Daar kan zelfs de Bold & The Beautiful niet tegenop heur. Dit zijn teveel cliffhangers in 1 post. Verklaar je nader, want ik vrees voor een totaal uit de hand escaleren van je topic...
1) langs zijn huis rijdt
2) er achter komt dat hij een onvervalste 2-timer is
3) mogelijk zwanger van hem bent.
Daar kan zelfs de Bold & The Beautiful niet tegenop heur. Dit zijn teveel cliffhangers in 1 post. Verklaar je nader, want ik vrees voor een totaal uit de hand escaleren van je topic...
donderdag 23 juli 2009 om 16:06
donderdag 23 juli 2009 om 16:15
quote:Summerdance schreef op 23 juli 2009 @ 16:06:
Wow wat een heerlijkheid...
Ben ik lekker een uurtje extra vrij, hoef ik gewoon niet tot 17.00 te wachten op As the Word Turns...
Sheera, zeg me alsjeblieft dat je een grapje maakt, want echt dit verzint echt NIEMANDJawel hoor SD,Sheera verzint het terwijl u wacht..
Wow wat een heerlijkheid...
Ben ik lekker een uurtje extra vrij, hoef ik gewoon niet tot 17.00 te wachten op As the Word Turns...
Sheera, zeg me alsjeblieft dat je een grapje maakt, want echt dit verzint echt NIEMANDJawel hoor SD,Sheera verzint het terwijl u wacht..
donderdag 23 juli 2009 om 16:18