Mode & Beauty alle pijlers

Groene bruidsjurk

23-07-2009 15:02 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Na vele jaren samen en 2 kinderen rijker, gaan mijn vriend en ik volgend jaar dan eindelijk trouwen.

Nu wil ik graag in het groen trouwen, maar wie kan mij helpen?

Voordat ik stad en land afrijd naar bruidsmodezaken ben ik eerst aan het kijken op internet. Helaas vind ik erg weinig groene jurken, zelfs bij Rembo Styling is het niet veel.

Iemand nog ideeën op welke sites ik nog kijken kan? Of weet iemand een bruidsmodezaak waar ze veel gekleurde jurken verkopen? Alvast bedankt!
http://www.assepoesterfee ... jurk/groene-trouwjurk.php

Eerste hit bij Google.
In wat voor kleur groen wil je trouwen???? En waarom ben je eigenlijk op dit idee gekomen?
*
quote:Sopsie schreef op 23 juli 2009 @ 15:06:

In wat voor kleur groen wil je trouwen???? En waarom ben je eigenlijk op dit idee gekomen? Ze is gewoon heel millieubewust natuurlijk.
In een bruidsboetiek in Schoonhoven hebben ze een prachtige hangen.

Degene met wie ik mee was, paste die als eerste voor de grap, en hij was zo mooi, dat wel allemaal gingen twijfelen, terwijl ze echt in het wit wilde!
Ja wat voor groen? Om maar wat voorbeelden te geven:

Cum non tum age
Ik ben benieuwd in wat voor kleur pak de bruidegom gaat

Dit is best mooi

Nog mooier!

Bij Assepoester in Arnhem zijn veel jurken met een kleur. In de etalage staat nu een groene... :-)
Bij Anastasi in Nieuwegein kan je je bruidsjurk laten maken in ieder model, in iedere kleur, wat je maar wil voor een hele leuke prijs.

Kijk maar op www.anastasi.nl

Veel plezier!
"ik ben het, Barbabelladingdong"
quote:absoluteEinstein schreef op 23 juli 2009 @ 15:20:

[...]

Ze is gewoon heel millieubewust natuurlijk. Aha, ecologisch verantwoord
quote:Sopsie schreef op 23 juli 2009 @ 15:31:

[...]

Aha, ecologisch verantwoord dan kan je beter een jute zak kopen en verven met spruitjessap
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Ik ga nog even door

Cum non tum age
De eerste plaatje van Noa dat is een hele mooie bruidsjurk. Prachtige kleur groen.
De jurk van het laatste plaatje van Noa's eerste post, in zo'n kleur groen is mijn moeder getrouwd:)

De jurk was die kleur groen met een donkerder bovenstukje, zoals de handschoenen van dat plaatje. Was errug mooi!!
Toevallig trouw ik volgende maand... in het groen. Een hele mooie kleur groen. Vrij donker met een bronzen glans erover. Met halter en strak, onderaan wat uitlopend. Heb 'm bij Assepoester gekocht en ben erg tevreden over hoe ik daar geholpen ben. ze hebben er trouwens alle kleuren van de regenboog.

Ben niet van te voren naar binnen gegaan met de intentie een groene jurk te kopen, maar wit wilde ik persé niet. Ben ik absoluut niet het type voor. Deze kleur staat heel mooi bij mijn huidskleur en haar. Ben er erg blij mee :-)
een vriendin had bij een hele grote bruidsmodezaak in leiden een groene jurk gekocht, zo ongeveer iets als het eerste plaatje van Noa. Dit is echter wel 2 jaar geleden, misschien is groen nu een beetje uit en moet je langer zoeken?
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Ik vind het eerste plaatje van Noa ook schitterend. Probeer hem nu zelf te zoeken op internet maar het lukt me niet. Noa?? Waar heb je hem vandaan? Natural News Network? En dan?
Toen ik OP las dacht ik "wie trouwt er nou in groen". Maar er zitten echt prachtige jurken tussen zeg. Erg leuk. Succes met kiezen.
quote:lovelois schreef op 23 juli 2009 @ 16:49:

Ik vind het eerste plaatje van Noa ook schitterend. Probeer hem nu zelf te zoeken op internet maar het lukt me niet. Noa?? Waar heb je hem vandaan? Natural News Network? En dan?Dit is de site: green dress, ik heb gewoon gegoogled op green weddingdress en het was de eerste die er kwam.

Je kunt het plaatje natuurlijk printen en dan meenemen naar een bruidszaak of mailen naar bruidszaken.
Cum non tum age
Prachtjurken hier!
http://www.bridalane.com

Als je op het plaatje properties aanklikt zie je waar ze het heeft gevonden
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 23 juli 2009 @ 15:30:

Bij Anastasi in Nieuwegein kan je je bruidsjurk laten maken in ieder model, in iedere kleur, wat je maar wil voor een hele leuke prijs.

Kijk maar op www.anastasi.nl

Veel plezier!Dit is ook mijn tip. Ze maakt het helemaal met de hand en het ontwerp is samen met jou gemaakt. Helemaal uniek dus en op maat gemaakt!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Misschien niet naar specifieke bruidswinkels kijken, maar meer naar avondkleding?

In Amsterdam op de stadionweg zat altijd een winkel met mooie avond kleding. En ook in de Leidsestraat (BIZAR beetje enge naam, maar heb er weleens een mooie jurk gescoord) & PC Hooftstraat zou je kunnen kijken.

Of je moet er nog een tripje New York aan vooraf laten gaan. Deze zijn van Nordstrom:
Of kijk even hier: SHOPSTYLE (klik) Hier vind je meteen links naar de betreffende tijd. Ik vind die van Carolina Herrera mooi, maar ik kan het plaatje niet plakken. Misschien lukt de link klik

En er staan veel jurken tussen van edressme (.com). Deze bijv.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven