Entertainment alle pijlers

Jan Smit en Yolanthe uit elkaar

19-05-2009 14:08 1839 berichten
Jan en Yolanthe uit elkaar

19/5/2009

Ons bekendste Nederlandse sterrenkoppel is uit elkaar. Yolanthe Cabau van Kasbergen heeft blijkbaar meer oog voor de voetballer Wesley Snijder, dan voor haar eigen Jan Smit. Het management wil het niet bevestigen, maar ook zeker niet ontkennen.

Omstanders beweren dat de twee uit elkaar zijn gegroeid door hun beider hectisch leven. Dit zal dan ook naar alle waarschijnlijkheid de reden zijn van hun breuk.

Yolanthe zou al langer haar relatie met Jan op het spel zetten. In de woonplaats van het stel, Volendam, gaat al een tijdje de roddel dat hun relatie aan een zijden draadje hangt. Hoe dan ook is zij het hele weekend gespot met Wesley Sneijder. De actrice en de voetballer gingen eerst zaterdag samen los in Hilversum en vervolgens op zondag tot vroeg in de ochtend in Amsterdam. Yolanthe schaamt zich klaarblijkelijk nergens voor, anders was ze wel op zoek gegaan naar wat minder openbare plekjes. Nu kon iedereen haar gewoon zien met Wesley, die de plek van Jan lijkt ingenomen te hebben.

Jaap Buijs, de manager van Jan was totnogtoe niet te bereiken voor commentaar

Bron: Ziggo.nl en RTL Boulevard

Ik weet niet of het hier thuishoort, maar....

Ik had het al voorspeld. Het leek me een leuk stel maar ik vond haar te knap voor hem .Uiterlijk doet er misschien wel niet toe maar als je jong bent en mooi dan heb je ze voor het uitkiezen
Alle reacties Link kopieren
Ow, helemaal super die Nico en dan zijn stem het dat ophoren lezen
quote:Maleficent schreef op 23 juli 2009 @ 15:47:

O, ik wou dat ik zo kon schrijven. Heb het nu al 3 keer gelezen, maar het is echt geniaal.

Ja dat heb ik dus ook

Hij verwoordt het precies zoals je het zelf denkt maar nooit op papier zou krijgen. T is hard maar subtiel, gevat en vlijmscherp maar nergens grof (behalve kutmuziek dan misschien )
Trots zijn op je dorp, dat is al zo treurig. Het heel bijzonder vinden dat je dorp aan het water ligt. En daar dan over zingen."

geweldig!
quote:Maleficent schreef op 23 juli 2009 @ 10:57:

' De zus van Jan Smit, Monique, heeft genoeg aan twee opgepompte kogelvissen in haar blouse en twee spiedende kraaloogjes in veel te veel gezicht. Zingen is verder niet belangrijk. '

Niet grof? Mwah, dit vind ik toch behoorlijk grof (hoezeer ik het er ook mee eens ben)
Ik vind die Dijkshoorn trouwens meestal helemaal niet zo grappig. Beetje goedkoop scoren enzo. Hij brengt het wel leuk, maar daar houdt het dan ook wel een beetje mee op.
Eens met Liv.

Ik vind het een naar manneke.
quote:Festen schreef op 23 juli 2009 @ 18:41:

Trots zijn op je dorp, dat is al zo treurig. Het heel bijzonder vinden dat je dorp aan het water ligt. En daar dan over zingen."

geweldig! ja en met waaiend haar
Ik vind het wel een leuk stukje,ken heel die vent die het geschreven heeft trouwens niet maar moest om dit stuk wel lachen.
Het is die man die bij DWDD zijn stukjes mag voorlezen, achter een tafeltje met een kaars geloof ik.
Even terugkomend op die advertenties... is er al een advertentie van Jan, waarin hij zijn moeder in de verkoop doet, via Marktplaats? Misschien kan Jantje er geld bij geven...?
Leuk stukje, al moest ik harder lachen om de Gerda rap dan om dit..

Dit is hem trouwens....Nico Dijkshoorn...

En ik ben het wel eens met de moeder van Yolanthe. Een kleinkind verliezen is niet niks. Het was keuriger geweest van mevrouw Smit om gelijk haar gal te spuwen na de breuk of het helemaal niet te doen. En ze heeft die Wim ook al heel snel vergeven terwijl hij haar geliefde zoon zo toetakelde. Nu zitten ze gezellig saampjes voor de caravan in Italie. Daar wordt geen interview aan besteed. Maar ja....Wim is natuurlijk een Volendammer dus een van hen, misschien zelfs familie....

Stressed is just desserts spelled backwards
hmm heeft ze nu die bewuste zijden rozen in haar jurk verwerkt?
Ah..de dwerg. Blijf het sneu vinden voor zijn kids die al deze foto's ook voorbij zien komen. Hij is koud 4 weken weg bij zijn ex
quote:Lunax schreef op 24 juli 2009 @ 15:29:

Ah..de dwerg. Blijf het sneu vinden voor zijn kids die al deze foto's ook voorbij zien komen. Hij is koud 4 weken weg bij zijn ex welke dwerg?
Nee het is al een tijdje over hoor met zijn ex. Niet dat het niet sneu is voor de kinderen maar die hebben Jolanthe al ontmoet...(volgens de prive dan )
quote:nut schreef op 24 juli 2009 @ 15:31:

[...]

welke dwerg?

Die dwerg die Yolanthe nu neukt om los te komen van Volendam.

*hele vrij vertaald naar Nico Dijkshoorn..zie linkje op vorige pagina*
quote:eefdeneef schreef op 24 juli 2009 @ 15:31:

Nee het is al een tijdje over hoor met zijn ex. Niet dat het niet sneu is voor de kinderen maar die hebben Jolanthe al ontmoet...(volgens de prive dan )

Als de prive het zegt zal het zo zijn

Maar ik kan me herinneren dat een week of twee voor de breuk van Y&J de scheiding van Wesley in het nieuws was. Hou me niet aan precieze data maar lang is het zeker niet.

En als de kinderen Yolanthe nu al ontmoet hebben blijkt nog meer dat hij niet in het belang van zijn kids denkt. Denk na zeg! (en dan bedoel ik die dwerg en niet jou Eef )
quote:americagirl schreef op 23 juli 2009 @ 10:31:

Geweldige column waar het Volendamse gezemel eens lekker op de hak wordt genomen :-)

http://www.nu.nl/column-d ... id-over-volendammers.htmlGeweldige column! Die laatste zin: desnoods met een dwerg hahahaha.
quote:Lunax schreef op 24 juli 2009 @ 15:29:

Ah..de dwerg. Blijf het sneu vinden voor zijn kids die al deze foto's ook voorbij zien komen. Hij is koud 4 weken weg bij zijn ex Ze zijn al een tijdje uit elkaar hoor, Wesley heeft voor Yolanthe ook nog iets gehad met een Spaanse journaliste ofzo.
quote:Dushi74 schreef op 24 juli 2009 @ 15:35:

[...]

Geweldige column! Die laatste zin: desnoods met een dwerg hahahaha.Precies, daar moest ik ook heel hard om lachen. Vandaar mijn opmerking net bij die foto
quote:Maleficent schreef op 24 juli 2009 @ 15:36:

[...]

Ze zijn al een tijdje uit elkaar hoor, Wesley heeft voor Yolanthe ook nog iets gehad met een Spaanse journaliste ofzo.Zie mijn reactie van 15.35 uur
21 januari werd het bekend:

Voetballer Wesley Sneijder gaat scheiden van zijn vrouw Ramona. Dat meldt althans roddelblad Privé deze week. Ramona zou al vanuit Madrid terug zijn gekomen naar Nederland.

Volgens de Privé zijn de twee in Madrid uit elkaar gegroeid. Ramona zou veel thuis zitten terwijl de stervoetballer van Real Madrid zich in het nachtleven hebben gestort. Ook zou Wesley al een relatie hebben met een Spaanse schone.

Het blad zegt contact te hebben gehad met Ramona en dat zij de breuk heeft bevestigd. "Ja, het is zo. We zijn niet meer samen en het klopt dat we gaan scheiden. Gelukkig heb ik ons zoontje Jessey bij me, van wie ik veel liefde krijg", aldus de voetbalvrouw in de Privé.
Ik moet altijd lachen om Nico Dijkshoorn. Die toon die hij al zet bij het lezen. Die kop die hij trekt, volledig serieus maar ondertussen vlijmscherpe zinnen die ook nog eens zoveel humor in zich hebben. Ik hou van deze humor.

Ik zag hem Lunax, moest er om grinniken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven