Hoe ga je van een duo naar een trio?
donderdag 2 oktober 2025 om 17:35
Hallo iedereen,
Wij zijn een stel wat al een tijdje samen is ons seks leven is meer dan goed.
Maar we zouden graag een vriendin erbij willen.
Om gezellig een hapje en een drankje te doen
Maar ook om een heerlijke sexy nacht mee te beleven.
Het lukt ons op een of andere reden niet om die dame te vinden.
We hebben al eens een trio gehad maar met een dame die wij daar voor betaalde.
Ja we hebben de ervaring van een trio gehad maar dit was totaal niet wat wij zoeken.
Heeft er iemand hier op dit forum een idee waar we moeten gaan zoeken?
Seksfeesten of clubs daar zijn wij niet zo van en zoeken we dit liever niet op.
Zijn wij de enige met dit dillema of zijn er meer stellen die hier tegen aan lopen?
Wij zijn een stel wat al een tijdje samen is ons seks leven is meer dan goed.
Maar we zouden graag een vriendin erbij willen.
Om gezellig een hapje en een drankje te doen
Maar ook om een heerlijke sexy nacht mee te beleven.
Het lukt ons op een of andere reden niet om die dame te vinden.
We hebben al eens een trio gehad maar met een dame die wij daar voor betaalde.
Ja we hebben de ervaring van een trio gehad maar dit was totaal niet wat wij zoeken.
Heeft er iemand hier op dit forum een idee waar we moeten gaan zoeken?
Seksfeesten of clubs daar zijn wij niet zo van en zoeken we dit liever niet op.
Zijn wij de enige met dit dillema of zijn er meer stellen die hier tegen aan lopen?
dinsdag 14 oktober 2025 om 10:13
Mariana schreef: ↑13-10-2025 20:19Het is vooral lastig om een blijvende vriendin te vinden. Met sommigen hebben we 1 date, met anderen meerdere. Maar er gebeurt vaak iets waardoor het op een gegeven moment ophoudt. Ze krijgen een relatie, of er speelt iets in het persoonlijke leven, of het is gewoon klaar op een gegeven moment. We zien het overigens nooit als een relatie naast onze relatie, het zijn vooral FWB's.
Dat heb ik nu 3 of 4 keer meegemaakt met een vrouwelijke fwb.
Overigens denk ik dat een blijvende vriendin in de vorm van een friends-with-benefits prima is. Het meest fijne. Ik zou niet in een relatie met 3 personen willen zitten. Het is polyamorie 2.0
dinsdag 14 oktober 2025 om 15:36
Zo is het voor ons ook. FWB is fijn, maar een relatie met 3 voor mij te ingewikkeld. Ik proef in de OP echter dat TO graag een iets warmere omgang wil dan FWB. Maar het zou fijn zijn als TO zelf nog even reageert.
zondag 19 oktober 2025 om 12:06
Natuurlijk kan het! Je zit al helemaal in de bijpassende sfeer toch? En je komt er ook voor erotische avonturen 
Ik ben wel nieuwsgierig wat voor jou een 15 jaar oudere vrouw is.
Kan me nl zo voorstellen dat een vrouw van 55 voor een (beginnend) stel van 40 minder aantrekkelijk is dan een vrouw van hun eigen leeftijd. Maar aan de andere kant, zoveel mensen, zoveel wensen, en niet iedereen kijkt even sterk naar uiterlijk.
Op bepaalde erotische feesten is men juist heel erg gericht op hoe je gekleed bent, en op andere feesten of clubs veel minder.

Ik ben wel nieuwsgierig wat voor jou een 15 jaar oudere vrouw is.
Kan me nl zo voorstellen dat een vrouw van 55 voor een (beginnend) stel van 40 minder aantrekkelijk is dan een vrouw van hun eigen leeftijd. Maar aan de andere kant, zoveel mensen, zoveel wensen, en niet iedereen kijkt even sterk naar uiterlijk.
Op bepaalde erotische feesten is men juist heel erg gericht op hoe je gekleed bent, en op andere feesten of clubs veel minder.
zondag 19 oktober 2025 om 14:48
Nou, wij zijn 35, dus dan is een 15jaar oudere vrouw 50.......
Wij zijn geen beginnend stel meer.In het begin van het gesprek word vaak de vraag gesteld van hoe lang doen jullie het al, kom je hier vaker, is wel een criteria voor vrouwen alleen heb ik het idee. In het begin keken we echt naar koppels van onze leeftijd.
Met wat ervaring, zegt uiterlijk en leeftijd steeds minder.
De avond begint gekleed in de bar, en de natte ruimtes (bloot) gaan pas om middernacht open. Mannen moeten hier in overhemd/pantalon/nette schoenen, vrouwen zijn 100% vrij in hun kleding keuze als het maar geen broek is. Dus van bloot, string, lingerie tot bloemenjurkje zie je bijna alles . Meeste vrouwen lopen overigens in doorzichtige jurkje rond, en na verloop van avond de helft in lingerie (maar dat moet je als vrouw allemaal zelf weten).

Wij zijn geen beginnend stel meer.In het begin van het gesprek word vaak de vraag gesteld van hoe lang doen jullie het al, kom je hier vaker, is wel een criteria voor vrouwen alleen heb ik het idee. In het begin keken we echt naar koppels van onze leeftijd.
De avond begint gekleed in de bar, en de natte ruimtes (bloot) gaan pas om middernacht open. Mannen moeten hier in overhemd/pantalon/nette schoenen, vrouwen zijn 100% vrij in hun kleding keuze als het maar geen broek is. Dus van bloot, string, lingerie tot bloemenjurkje zie je bijna alles . Meeste vrouwen lopen overigens in doorzichtige jurkje rond, en na verloop van avond de helft in lingerie (maar dat moet je als vrouw allemaal zelf weten).
zondag 19 oktober 2025 om 17:34
monsieurf schreef: ↑19-10-2025 14:48Nou, wij zijn 35, dus dan is een 15jaar oudere vrouw 50.......![]()
50 is nog niet echt een oudere vrouw te noemen, maar voor jullie is ze inderdaad wel 15 jaar ouder.
Ik ken genoeg leuke vrouwen van begin 50. Niet dat ze naar parenclubs gaan, denk ik

Maar inderdaad, precies wat jij zegt, als je net die wereld instapt dan kijk je meer naar sekspartners in dezelfde leeftijdscategorie.
Voor een unicorn is een onervaren stel vaak niet zo interessant nee. Dan kunnen ze er nog zo hip en strak uit zien, als ze onder elkaar allerlei regels hebben afgesproken of zich niet kunnen ontspannen dan zou ik ook liever voor iets anders kiezen.
zondag 19 oktober 2025 om 20:06
Kan, maar na 5x de eerste keer te zijn geweest voor een stel zijn we er klaar mee

Loopt nooit zo soepel, veel mitsen en maaren, man die moeilijk stijf word of vroeg klaarkomt enz..... Nog nooit een relaxte eerste keer gehad.
Zeg nooit nee, maar liever niet.
Meeste relaxe ervaring is met iets oudere unicorn vriendin, waarbij alles soepel,natuurlijk en evenwichtig loopt .
maandag 20 oktober 2025 om 12:07
dat werkt natuurlijk niet voor iedereen. wij (stel) doen alles samen. Geen denken aan dat ik alleen naar een ander stel zou gaan. Mss werrkt deze tip voor TO, maar zeker niet de gouden oplossing voor iedereenLila-Linda schreef: ↑13-10-2025 10:28Ik heb de tip wel vaker gegeven op het forum, de kans om een stel te vinden dat graag een vrouw extra zoekt, is groter, dan een vrouw alleen.
Ruilen kan echt prima werken,
Het ene weekend is Mevrouw A bij Stel B, en het andere wekend is mevrouw B bij Stel A
maandag 20 oktober 2025 om 12:47
Ja wat Noorderlicht aangeeft is vaak het probleem, daarom vroeg ik ook of het een idee was voor Lia Linda of dat ze er echt in praktijk ervaring mee heeft gehad dat zo iets lukte of werkte. Soms zie je wel (zeker in clubs) dat de mannen aangeven te kijken als de vrouwen bezig zijn en dan hooguit iets met eigen partner doen. Helaas zie je dan ook wel voorkomen dat deze vrouwen het meer voor hun man doen die het zo’n mooi of geil vind dan dat ze zelf echt bi gevoelens hebben.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in