Coronavirus COVID-19 alle pijlers

De grote wappendraad, deel 2

04-10-2023 20:37 2457 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Even een deel van de OP van het eerste deel gekopieerd:

Laten we verdergaan met een draad over wappies
Gewoon een luchtige draad om even stoom af te blazen als je weer een complot theorie of iets anders tegen komt van "wakker Nederland"

Met dank aan hollebollegijs.

Deel 1: coronavirus-covid-19/de-grote-wappen-dr ... p=34969427#
solomio wijzigde dit bericht op 04-10-2023 20:39
18.35% gewijzigd
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Sabeltandcavia schreef:
19-10-2025 20:00
Vogelgriep bestaat zeker ook niet? Daar heb ik nog niemand over gehoord.
Virussen bestaan sowieso niet.

David Dunning
Sabeltandcavia schreef:
14-10-2025 20:04
Deze meneer roept FvD'ers op om zelf een rode stift mee te nemen en niet hard op het papier te drukken om dit soort 'fraude' te voorkomen. In de reacties mensen die ook geloven in grootschalige stemmenfraude van de elite, maar ook reacties die deze post niet vertrouwen en bang zijn dat hun stem ongeldig wordt als ze de raad opvolgen. Arme wappies. Ze vertrouwen zelfs elkaar niet meer.
Ik hoop dat ze dat doen, volgens mij zijn stemmen met stift ipv potlood ongeldig.
Solomio schreef:
19-10-2025 22:25
Virussen bestaan sowieso niet.
Ook dat en als je niet geneest van een bepaalde ziektes dan stond je er niet positief genoeg in want met positiviteit valt alles te genezen of je neemt een kopje brandnetelthee of honing op je dijen smeren...zag ik onlangs langskomen.
Je pense donc je suis
AnAppleADay schreef:
20-10-2025 09:17
Ik hoop dat ze dat doen, volgens mij zijn stemmen met stift ipv potlood ongeldig.
En vooral als deze nog rood is ook. :-D
Je pense donc je suis
MadameBijoux schreef:
21-10-2025 12:21
Ook dat en als je niet geneest van een bepaalde ziektes dan stond je er niet positief genoeg in want met positiviteit valt alles te genezen of je neemt een kopje brandnetelthee of honing op je dijen smeren...zag ik onlangs langskomen.
Smeer ik die honing dan op de binnenkant, buitenkant, voor, achter, rondom? En moet die honing dan echt van lies tot knie of is een likje in het midden ook genoeg? Hoe lang moet het intrekken? Mag ik het afspoelen met kraanwater, moet het regenwater zijn? Warm of koud? Of gewoon laten zitten en m'n kleren aantrekken of zonder broek naar kantoor?

Ik heb een hoop vragen!
AnnaNiem schreef:
21-10-2025 12:26
Smeer ik die honing dan op de binnenkant, buitenkant, voor, achter, rondom? En moet die honing dan echt van lies tot knie of is een likje in het midden ook genoeg? Hoe lang moet het intrekken? Mag ik het afspoelen met kraanwater, moet het regenwater zijn? Warm of koud? Of gewoon laten zitten en m'n kleren aantrekken of zonder broek naar kantoor?

Ik heb een hoop vragen!
Smeer het overal op en zo dik mogelijk want dan is het ook meteen zichtbaar voor iedereen. Gewoon laten opdrogen jo. Daarna begint het echte werk: Afspoelen met koud regenwater in golven met pauzes tussendoor (geen kraanwater gebruiken omdat daar giftige medicijnresten en poep inzitten). Dat wordt een shockwave therapie genoemd. Deze koude golven zijn goed voor je lichaam want ze stimuleren de bloedcirculatie en je stofwisseling verbetert aanzienlijk en genezing van je lichaam gegarandeerd. Je moet zonder broek naar kantoor gaan en zo doen alsof je op een nudistencamping bent. Dat is allemaal puur natuur. Wel de instructies volgen hé want anders is het gedoemd te mislukken. :lol:
Je pense donc je suis
Solomio schreef:
19-10-2025 19:46
En mocht ie er aan doodgaan, dan had ie onderliggend lijden.
Of als je je verschuilt achter een religie, dan is het een straf van god. Of de hond gestraft wordt of de eigenaar laat ik in het midden.
MadameBijoux schreef:
21-10-2025 13:03
Smeer het overal op en zo dik mogelijk want dan is het ook meteen zichtbaar voor iedereen. Gewoon laten opdrogen jo. Daarna begint het echte werk: Afspoelen met koud regenwater in golven met pauzes tussendoor (geen kraanwater gebruiken omdat daar giftige medicijnresten en poep inzitten). Dat wordt een shockwave therapie genoemd. Deze koude golven zijn goed voor je lichaam want ze stimuleren de bloedcirculatie en je stofwisseling verbetert aanzienlijk en genezing van je lichaam gegarandeerd. Je moet zonder broek naar kantoor gaan en zo doen alsof je op een nudistencamping bent. Dat is allemaal puur natuur. Wel de instructies volgen hé want anders is het gedoemd te mislukken. :lol:
Nou, 13 potten honing verder, maar ik ben ingesmeerd! Vanavond spoelen met regenwater en morgen zonder broek naar kantoor, ik doe het gewoon! Het gaat stormen toch? Kan ik altijd nog zeggen dat m'n broek is weggewaaid.
AnnaNiem schreef:
22-10-2025 10:17
Nou, 13 potten honing verder, maar ik ben ingesmeerd! Vanavond spoelen met regenwater en morgen zonder broek naar kantoor, ik doe het gewoon! Het gaat stormen toch? Kan ik altijd nog zeggen dat m'n broek is weggewaaid.
Good girl! Zo mag ik het horen. :applause: Maar wel duur hoor 13 potten. Maar het is voor een goed doel. Blote billen zijn nu erg in de mode en het is nog sexy ook. :proud:
Je pense donc je suis
Het wachten is op het nieuwsbericht dat bijen massaal zelfmoord plegen als ze horen wat er met hun kostbaar geproduceerde honing gebeurt. Arme bijen.
Ik vind hier dingen van.
😭
Je pense donc je suis
Iemand die verstand heeft van poliepen in de baarmoeder zei tegen mij dat ik hem op natuurlijke wijze eruit had moeten plassen want d.m.v. Truclear te laten toepassen ga ik tegen de natuur in. 🤭 Gelukkig heb ik meer vertrouwen in de chirurg dan in zulk soort gespuis. 🤗
Je pense donc je suis
MadameBijoux schreef:
22-10-2025 13:05
Iemand die verstand heeft van poliepen in de baarmoeder zei tegen mij dat ik hem op natuurlijke wijze eruit had moeten plassen want d.m.v. Truclear te laten toepassen ga ik tegen de natuur in. 🤭 Gelukkig heb ik meer vertrouwen in de chirurg dan in zulk soort gespuis. 🤗
De natuur, het antwoord op alles. :facepalm:

David Dunning
Solomio schreef:
22-10-2025 13:27
De natuur, het antwoord op alles. :facepalm:
Ik heb inmiddels echt een kuthekel aan zulk soort mensen gekregen. Vooral mensen van de Bibelbelt kunnen er wat van of mensen die zeggen dat het gods wil is. 🤮
Je pense donc je suis
MadameBijoux schreef:
22-10-2025 13:05
Eruit plassen nog wel! Hoe dan? Dan wandelt ie op gehele natuurlijk wijze van je baarmoeder naar je blaas toe ofzo?
MadameBijoux schreef:
22-10-2025 13:36
Ik heb inmiddels echt een kuthekel aan zulk soort mensen gekregen. Vooral mensen van de Bibelbelt kunnen er wat van of mensen die zeggen dat het gods wil is. 🤮
Ik zit in een antroposofische bubbel, dus geen god, maar wel 'de natuur'.

David Dunning
AnnaNiem schreef:
22-10-2025 13:51
Eruit plassen nog wel! Hoe dan? Dan wandelt ie op gehele natuurlijk wijze van je baarmoeder naar je blaas toe ofzo?
De wonderen zijn de wereld niet uit. Mijn vriend krijgt i.v.m. zijn Colitis Ulcerosa eens in de 3 jaar een darmonderzoek. Er zijn daar ook wel eens poliepen weg gehaald. Die kan hij ook niet uit poepen. Maar volgens zulk soort figuren wel. Maar dan probeer je uit te leggen dat poliepen groter kunnen worden of in het ergste geval kanker kunnen veroorzaken...dat willen ze niet horen want dan sta je er niet positief in want dat is de oorzaak van de groei van gezwellen.

Ik heb niets tegen positiviteit omdat het kan helpen om met bepaalde situaties beter om te gaan. En spiritualiteit als ontspanning is ook prima. Maar als je het gebruikt oftewel misbruikt om te beweren dat je daardoor kunt genezen dan ben je bij mij aan het foute adres. :facepalm:
Je pense donc je suis
Solomio schreef:
22-10-2025 14:04
Ik zit in een antroposofische bubbel, dus geen god, maar wel 'de natuur'.
Diversiteit dus. :lol:
Je pense donc je suis
https://www.volkskrant.nl/wetenschap/co ... ce=twitter

Het mRNA-vaccin tegen corona blijkt tumoren die normaal resistent zijn tegen de behandeling alsnog gevoelig te maken voor immuuntherapie. Patiënten met gevorderde longkanker en melanoom reageerden met de coronaprik erbij tot wel twee keer zo goed op immuuntherapie.

En hier hoor ik ze nou niet over
Never judge someone without knowing the whole story. You may think you understand, but you don't.
Zo zie je maar waar het vaccin goed voor is. :)
Je pense donc je suis
https://nos.nl/artikel/2587519-studie-c ... ten-kanker

De wappies ontploffen.

David Dunning
Je bent een wappie en zoekt nog iets om boos over te worden. Nou, wolken dan maar vandaag.

Afbeelding
Ik vind hier dingen van.
Of het uitblijven van chemtrails?

David Dunning
Of de code rood, die niet rood genoeg was
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Solomio schreef:
23-10-2025 20:41
https://nos.nl/artikel/2587519-studie-c ... ten-kanker

De wappies ontploffen.
Het is wachten op ' verklaringen' .
:popcorn:
Vanity of vanities; all is vanity