Held op sokken

13-10-2025 17:12 274 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
De titel zegt het al, ik ben een held op sokken. Het zit zo... ik ben inmiddels bijna 20 jaar vrijgezel en in die tijd wel eens wat gedatet, maar ook dat is al weer lang geleden. Ik vond het ook allemaal gedoe, in al die tijd heeft namelijk ook niemand mijn hart sneller doen kloppen. Tot nu. Mijn buurman. Gelukkig een stukje verderop en 2 etages hoger. Maar iedere keer als ik hem tegenkom, kom ik niet verder dan 'hoi'. En nu zoek ik advies. Hoe pak ik dit aan? Kaartje in de bus? Ik vind mezelf kansloos!!

Juist omdat het zo lang is geleden dat ik iemand oprecht leuk vond, is de angst voor afwijzing ook zo groot.
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
MockTurtle schreef:
22-10-2025 12:06
Nou ja, ik ben ook al heel lang alleen. Al was dat tot op zekere hoogte een keuze die ik heb gemaakt. Maar je hebt gelijk. Belerend en kleinerend. En daar pas ik voor.

Ik bedoelde dit niet naar naar jou toe, hoor. Meer van: als iemand zich zo raar gedraagt is het niet vreemd dat hij geen relatie heeft. Waarmee ik niet bedoel dat iemand die geen relatie heeft, zich naar gedraagt. ;-)
Creativiteit is de adem van de ziel – dus adem elke dag!
Sierlijk schreef:
22-10-2025 14:08
Ik bedoelde dit niet naar naar jou toe, hoor. Meer van: als iemand zich zo raar gedraagt is het niet vreemd dat hij geen relatie heeft. Waarmee ik niet bedoel dat iemand die geen relatie heeft, zich naar gedraagt. ;-)
Excuus als het overkwam alsof ik dat zo opvatte. Dat was niet zo ☺️

In zijn geval klopt het denk ik wel. Hij is zelden lang alleen geloof ik, maar houdt dus ook geen stand. Nou ken ik zijn ex-partners niet, maar ik kan me zomaar voorstellen dat vrouwen hier niet op zitten te wachten. Deze vrouw niet in ieder geval 😆
Lila-Linda schreef:
22-10-2025 12:52
Leuk Topic?

Je dacht dat hij een hele leuke man was, tot hij plots......
Welke afknapper heb jij meegemaakt?

(of hebben we dat al5x eerder gedaan?)
Done, maar wel wat algemener opgesteld:

viewtopic.php?t=513448&p=36017980&start=#p36017980
Haha, mooi! Inderdaad genoeg input, maar wel een aantal gemene delers.
Ik ben stiekem heel nieuwsgierig naar de dieprode vlaggen die er nog meer waren. ;-D
Wil je die nog delen?
Wat heeft die man het verpest zeg, wat een zak patat! Benieuwd hoe hij reageert, zo iemand kan best nog wel eens naar doen..
Courage schreef:
23-10-2025 00:41
Ik ben stiekem heel nieuwsgierig naar de dieprode vlaggen die er nog meer waren. ;-D
Wil je die nog delen?
Ja hoor. Zijn kind wil geen contact meer met hem. Hij heeft niet gezegd waarom, maar wel dat hij fouten heeft gemaakt. Hij heeft geen contact meer met zijn zus. En er was een akkefietje met de broer van een ex, waar hij zo ver in is gegaan, dat het uiteindelijk tot een rechtzaak is gekomen. Hopelijk herkent niemand dit... 🙈
Jemoederheethenk6 schreef:
23-10-2025 07:29
Wat heeft die man het verpest zeg, wat een zak patat! Benieuwd hoe hij reageert, zo iemand kan best nog wel eens naar doen..
Zoals je hierboven kunt lezen, zou ik daar ook niet raar van opkijken. Ik vertrouw hem voor geen meter. Gelukkig blijk ik een neef en nicht van hem heel goed te kennen.
MockTurtle schreef:
23-10-2025 09:01
Ja hoor. Zijn kind wil geen contact meer met hem. Hij heeft niet gezegd waarom, maar wel dat hij fouten heeft gemaakt. Hij heeft geen contact meer met zijn zus. En er was een akkefietje met de broer van een ex, waar hij zo ver in is gegaan, dat het uiteindelijk tot een rechtzaak is gekomen. Hopelijk herkent niemand dit... 🙈
Poeh! You dodged a bullet !
MockTurtle schreef:
23-10-2025 09:01
Ja hoor. Zijn kind wil geen contact meer met hem. Hij heeft niet gezegd waarom, maar wel dat hij fouten heeft gemaakt. (...)

Sodeju. :O Dat is inderdaad dieprood.
Bedankt voor het delen.
Lila-Linda schreef:
23-10-2025 09:22
Poeh! You dodged a bullet !
Ik denk het ook. Zijn nog wel meer rare dingen die hij heeft gezegd. Dat hij het kaartje wel aan mijn ouders kon laten zien, dat ik hem stalkte. Uh wat? Dus ik vind het ook wel wat spannend nu als ik eerlijk ben.
Courage schreef:
23-10-2025 09:29
Sodeju. :O Dat is inderdaad dieprood.
Bedankt voor het delen.
Ik zei het al, mijn radar werkt nog niet goed. Al was mijn keuze in mannen nooit zo goed, maar ik dacht dat het nu wel anders zou zijn omdat we 20 jaar verder zijn. Niet dus 😉
MockTurtle schreef:
23-10-2025 09:31
Ik zei het al, mijn radar werkt nog niet goed. Al was mijn keuze in mannen nooit zo goed, maar ik dacht dat het nu wel anders zou zijn omdat we 20 jaar verder zijn. Niet dus 😉

Dit heeft toch niets met radar te maken? Dit kun je toch allemaal niet weten als je iemand nauwelijks kent?
The impossible only takes a little longer
Mus* schreef:
23-10-2025 09:36
Dit heeft toch niets met radar te maken? Dit kun je toch allemaal niet weten als je iemand nauwelijks kent?
Nee, dat is misschien waar. Maar mijn cv met mannen kent helaas alleen maar van dit soort types. Alleen trap ik er nu dus niet meer in. Dat is al winst.
Jammer dat het niks geworden is TO, maar wel super goed en dapper dat je het geprobeerd hebt! Mag je heel trots op zijn :)
MockTurtle schreef:
23-10-2025 09:31
Ik zei het al, mijn radar werkt nog niet goed.
Integendeel, die radar werkt blijkbaar supergoed. Je hebt maar 2 keer met hem afgesproken he, en toen zag je de rode vlaggen al en trok je je conclusies. Hele volksstammen die ondanks rode vlaggen toch doordaten. Je mag jezelf dus echt wel wat meer krediet geven.
MissUnderstood schreef:
23-10-2025 10:21
Integendeel, die radar werkt blijkbaar supergoed. Je hebt maar 2 keer met hem afgesproken he, en toen zag je de rode vlaggen al en trok je je conclusies. Hele volksstammen die ondanks rode vlaggen toch doordaten. Je mag jezelf dus echt wel wat meer krediet geven.
Dat is mooi omdenken, dank je wel!
Je bent juist gezond bezig TO. Je stapte op iemand af, was open, en kwam er op tijd achter dat deze het niet wordt.

Besef ook dat een man met zo'n trackrecord het van zijn charme juist moet hebben, dus meer vrouwen zullen zich tot hem aangetrokken voelen in eerste instantie. Jij prikte er snel genoeg doorheen.
MissUnderstood schreef:
23-10-2025 10:21

Helemaal mee eens.

Je hoeft niet helderziend te zijn om een goede radar te hebben hè. :P
Wat jammer maar ook wel weer fijn dat het dan maar góed duidelijk is! Op naar de volgende, wel leuke man!
En heb je hem al gezegd dat het bij deze dates blijft?
We hebben sinds zondag geen contact meer gehad. Dus heel laf nog niets gezegd... En wellicht is het wederzijds. Zo gezellig was ik zondag niet 😉
Mooi zo laten.
Als hij wel weer appt, kan ik natuurlijk niet anders. Maar anders laat ik het inderdaad zo.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven