Napraattopic 2025.8, met geklets en een brandend zonnetje
woensdag 13 augustus 2025 om 14:42
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.8 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Welkom in napraat 2025.8 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-08-2025 20:17
0.13% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 27 oktober 2025 om 01:03
Daar - dat alles bij elkaar even wat veel wordt - zou ik nog enigszins in kunnen komen, maar dat dan vervolgens in plaats van te kijken hoe de afwezigheid van een collega opgevangen kan worden de rest ook nog gaat meehelpen vind ik bizar. En het versterkt mijn indruk van een theekransje waarbij zo nu en dan als er na het bijkletsen ook nog wat over het forum besproken wordt ipv andersom.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
maandag 27 oktober 2025 om 01:23
canis-felis schreef: ↑27-10-2025 01:03Daar - dat alles bij elkaar even wat veel wordt - zou ik nog enigszins in kunnen komen, maar dat dan vervolgens in plaats van te kijken hoe de afwezigheid van een collega opgevangen kan worden de rest ook nog gaat meehelpen vind ik bizar. En het versterkt mijn indruk van een theekransje waarbij zo nu en dan als er na het bijkletsen ook nog wat over het forum besproken wordt ipv andersom.
Het lijkt me in ieder geval wat doen met de objectiviteit als je dermate matties bent dat je elkaar helpt verhuizen.
maandag 27 oktober 2025 om 09:51
Ik vind ook van alles van dat bericht van de mod, maar ik heb eens een waarschuwing ontvangen wegens mod-hunten dus ik zeg er nu maar niets over.
Wat me wel opvalt is dat ook forummers lange tenen hebben. Iemand voelt zich in een verkiezingstopic beledigd omdat een ander haar mening cru noemt. En in een sollicitatietopic is rigide genoemd worden blijkbaar ook al 15 posts aan discussie waard.
Wat me wel opvalt is dat ook forummers lange tenen hebben. Iemand voelt zich in een verkiezingstopic beledigd omdat een ander haar mening cru noemt. En in een sollicitatietopic is rigide genoemd worden blijkbaar ook al 15 posts aan discussie waard.
maandag 27 oktober 2025 om 10:51
Ja dat vond ik zo'n bijzondere reactie, alsof ze voor ik weet niet wat werd uitgemaakt.Mariana schreef: ↑27-10-2025 09:51Ik vind ook van alles van dat bericht van de mod, maar ik heb eens een waarschuwing ontvangen wegens mod-hunten dus ik zeg er nu maar niets over.
maandag 27 oktober 2025 om 10:52
Maar dan escaleer je dat toch in plaats van zelf beledigd te gaan zitten doen? Of je stopt er helemaal mee.S-Groot schreef: ↑26-10-2025 23:19Meh, dat vind ik niet hun verantwoordelijkheid maar die van de mensen die bepalen dat er blijkbaar niet meer dan 2 moderatoren nodig zijn (en zelfs 0 een prima aantal is). Die twee mods moeten het ook maar doen met wat er boven hun hoofden besloten wordt, maar zij zijn natuurlijk wel de enigen die hier op het forum direct aangesproken kunnen worden (zeker sinds de CM ook compleet foetsie is).
maandag 27 oktober 2025 om 10:54
Die mensen hebben volgens mij geen flauw idee wat die woorden betekenen. Zo heb ik hier ooit de grootste mot gekregen met Waterman omdat ik hem/haar een zonderlinge eenzaat noemde. Hij/zij was nog nooit zo beledigd en het was schandalig dat de mods niet ingrepen
Onze harten bleven branden door de liefdesvlam
maandag 27 oktober 2025 om 11:04
Dat maak ik ook wel eens mee. En dan zo beledigd of zelfs gekwetst zijn dat er vervolgens andersom wel degelijk persoonlijke aanvallen worden geuit. Bijzonder, inderdaad.
maandag 27 oktober 2025 om 11:20
Ik kan mij met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat hier nog een communitymanager is. Er bestaat geen blad meer, dus ook geen site, alleen nog een gammel forum. Niemand maakt mij wijs dat er nog een functie voor een cm is. Plus dat na de overname het dienstverband van de mods ‘gewijzigd’ is. En de technische dienst schat ik een nerdjongetje ergens op zolder in. Tegen een kleine vergoeding.
Geen bijzonderheden
maandag 27 oktober 2025 om 11:31
maandag 27 oktober 2025 om 11:37
O ja, dat is zo natuurlijk. Maar het vivaforum heeft prioriteit nul. NUL.
Geen bijzonderheden
maandag 27 oktober 2025 om 13:44
Ik vermoed zoiets als een lijstje dat elke maand gehaast afgewerkt wordt om de vinkjes er weer naast te hebben. Absoluut geen functie.yasmijn schreef: ↑27-10-2025 11:20Ik kan mij met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat hier nog een communitymanager is. Er bestaat geen blad meer, dus ook geen site, alleen nog een gammel forum. Niemand maakt mij wijs dat er nog een functie voor een cm is. Plus dat na de overname het dienstverband van de mods ‘gewijzigd’ is. En de technische dienst schat ik een nerdjongetje ergens op zolder in. Tegen een kleine vergoeding.
maandag 27 oktober 2025 om 13:45
En zolang die niet te moeilijke vragen stellen mogen die de functie invullen zoals zij nodig achten. Inclusief theekransjes en klushulp.
maandag 27 oktober 2025 om 13:59
canis-felis schreef: ↑27-10-2025 13:45En zolang die niet te moeilijke vragen stellen mogen die de functie invullen zoals zij nodig achten. Inclusief theekransjes en klushulp.
Precies.
Ik ben er na de totaal onprofessionele op de man opmerking naar mij toe en de daarop volgende reactie van Kia überhaupt al volkomen klaar mee.
Geen enkel vertrouwen meer in objectiviteit.
maandag 27 oktober 2025 om 14:06
Ja, ik vond mijn opmerking ook wel meevallen.
maandag 27 oktober 2025 om 14:30
maandag 27 oktober 2025 om 14:57
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in