Napraattopic 2025.8, met geklets en een brandend zonnetje
woensdag 13 augustus 2025 om 14:42
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.8 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Welkom in napraat 2025.8 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-08-2025 20:17
0.13% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 26 oktober 2025 om 16:08
Misschien wel maar soms komt het harder binnen denk ik? Ligt ook aan andere dingen die spelen tenminste dat heeft bij mij wel altijd invloed op hoe verlies binnenkomt.
Het is wat het is
zondag 26 oktober 2025 om 16:23
Het is echt vreselijk om een huisdier te moeten wegbrengen.
Ik werd juist emotioneler toen ik zwanger was.
Van de overgang heb ik een zwart gat, dan liever 10 keer zwanger.
Pieremachochel
zondag 26 oktober 2025 om 16:41
zondag 26 oktober 2025 om 16:49
Dat snap ik ook. Ik heb nog één kat over. Hij is 14. Ik was om hem ook zo verdrietig toen hij zo snel zijn broertje en zusje kwijtraakte. Ze lagen altijd met zijn drieën tegen elkaar. En ineens was hij alleen. Hij bleef de eerste tijd maar zoeken. Dat breekt nog mijn hart
Alhoewel ik rationeel heel goed weet dat hij niet eens meer weet dat de anderen er waren.
Geen bijzonderheden
zondag 26 oktober 2025 om 17:57
zondag 26 oktober 2025 om 17:59
Te idioot voor woorden. Maar misschien wel vermakelijke topics.
Afkoelen heeft gewerkt
zondag 26 oktober 2025 om 18:01
Laatst ging mijn collega verhuizen, hebben we gewoon heel havo 4 het jaar opnieuw laten doen. Hihihi.
Si abra la puerta hay lobos.
zondag 26 oktober 2025 om 18:07
Maar echt hoor. Wat een waanzin, tenzij je hier vrijwillig in dienst bent, of maar voor 0.1 fte en een boekenbon ofzo.
zondag 26 oktober 2025 om 18:11
Maar serieus hoor, how can I make this about me.
zondag 26 oktober 2025 om 18:12
Ja hoor. Ik heb wel eens een modbericht gestaft dat overduidelijk precies het tegenovergestelde beschreef dan ze bedoelde. Ging prima, dus voor een andere reden moet ook lukken!
zondag 26 oktober 2025 om 18:14
Ik vind het ook zo moeilijk te geloven dat je hier al langer dan drie weken modereert en meeleest en niet begrijpt dat "ik ga met mijn gezinnetje naar een mooi nieuw huisje en al mijn moderatordinnetjes komen mijn sade beige huisje verven en daarom doen we hier even niks, hihihi" niet de enthousiaste reacties gaat opleveren die je zou wensen.
zondag 26 oktober 2025 om 18:14
Als het vrijwillig zou zijn, áls, dan zouden ze toch al LANG wat meer vrijwilligers hebben kunnen ronselen?
P.s. Rabarb, ik klikte via een ander forum op iets van het ad.nl en zag daar ook een artikel met de strekking of titel ‘bitterballen eten met Jesse Klaver, welke politicus tiktokt het leukst’. Ze hebben je idee gejat of , waarschijnlijker, Kafka is onze lieve heer aan het influenzen.
P.s. Rabarb, ik klikte via een ander forum op iets van het ad.nl en zag daar ook een artikel met de strekking of titel ‘bitterballen eten met Jesse Klaver, welke politicus tiktokt het leukst’. Ze hebben je idee gejat of , waarschijnlijker, Kafka is onze lieve heer aan het influenzen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 26 oktober 2025 om 18:16
Precies dit.Rabarbara schreef: ↑26-10-2025 18:14Ik vind het ook zo moeilijk te geloven dat je hier al langer dan drie weken modereert en meeleest en niet begrijpt dat "ik ga met mijn gezinnetje naar een mooi nieuw huisje en al mijn moderatordinnetjes komen mijn sade beige huisje verven en daarom doen we hier even niks, hihihi" niet de enthousiaste reacties gaat opleveren die je zou wensen.
zondag 26 oktober 2025 om 18:16
Uiteindelijk wordt alles ironie. Dat maakt me verdrietig, al doe ik er zelf aan mee.feow schreef: ↑26-10-2025 18:14Als het vrijwillig zou zijn, áls, dan zouden ze toch al LANG wat meer vrijwilligers hebben kunnen ronselen?
zondag 26 oktober 2025 om 18:20
Haha jouw reactie daar.
zondag 26 oktober 2025 om 18:25
Mijn hoop blijft bij de golfbewegingen.
Ik ben er alleen nog niet over uit of ik hoge golven toe moet juichen of af moet remmen.
Maar ook dit gaat voorbij.
Ik hoop alleen dat ik de tijd van nuchterheid en gezond verstand nog mee mag maken.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 26 oktober 2025 om 18:25
Hoe heette dat truttige tijdschrift nou ook alweer wat ook een forum had?Rabarbara schreef: ↑26-10-2025 18:14Ik vind het ook zo moeilijk te geloven dat je hier al langer dan drie weken modereert en meeleest en niet begrijpt dat "ik ga met mijn gezinnetje naar een mooi nieuw huisje en al mijn moderatordinnetjes komen mijn sade beige huisje verven en daarom doen we hier even niks, hihihi" niet de enthousiaste reacties gaat opleveren die je zou wensen.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
zondag 26 oktober 2025 om 19:06
Volgens mij beginnen best veel post met een sociaal gewenste felicitaties voor de nieuwe woning en de plannen.
Ik had nog niet begrepen dat het enkel met het strooien van bloemblaadjes en milieuvriendelijk vuurwerk omgeven had mogen worden. En begrip, veeel begrip. Vanwege de persoonlijke boodschap en het grappige. Ofzo.
zondag 26 oktober 2025 om 19:18
De reacties waren wellicht anders geweest wanneer de moderatie op orde was. Maar dat is die niet.
Als je langer dan 5 dagen moet wachten op de beoordeling van een stafje, hoe kun je dan met droge ogen mededelen dat "we er even nog minder zijn" en verwachten dat forummers een taart voor je bakken en slingers ophangen.
Een bepaalde mate van sociaal inzicht en zelfreflectie mag voortaan wel opgenomen worden in de sollicitatieprocedure.
Als je langer dan 5 dagen moet wachten op de beoordeling van een stafje, hoe kun je dan met droge ogen mededelen dat "we er even nog minder zijn" en verwachten dat forummers een taart voor je bakken en slingers ophangen.
Een bepaalde mate van sociaal inzicht en zelfreflectie mag voortaan wel opgenomen worden in de sollicitatieprocedure.
zondag 26 oktober 2025 om 19:19
En dan nog met een hahahaha hihihihihi smilie erbij ook nog.SirDidymus schreef: ↑26-10-2025 19:18De reacties waren wellicht anders geweest wanneer de moderatie op orde was. Maar dat is die niet.
Onze harten bleven branden door de liefdesvlam
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in