Podcast tips?
vrijdag 14 februari 2025 om 09:31
Ik kan er uren naar luisteren maar begin nu een beetje door m’n “voorraad” te gaan!
Wie heeft er nog leuke podcast tips?
Wel- spannende verhalen, moord, waargebeurd, vertellende verhalen, interviews (bv de zaak x, waargebeurd, daders, de laatste dans, held in eigen verhaal, moordcast enz)
Geen- zelf care shit, educatie, nieuws, geen humor, toneel, cabaret enz
Wie heeft er leuke tips?
Wie heeft er nog leuke podcast tips?
Wel- spannende verhalen, moord, waargebeurd, vertellende verhalen, interviews (bv de zaak x, waargebeurd, daders, de laatste dans, held in eigen verhaal, moordcast enz)
Geen- zelf care shit, educatie, nieuws, geen humor, toneel, cabaret enz
Wie heeft er leuke tips?
dinsdag 4 november 2025 om 14:30
Klopt, die stem is inderdaad verschrikkelijk. Maar als je podcast app het kan probeer het dan op 1,25x de snelheid te zetten. Dat scheelt een hoop. Ze probeert "spannend" te praten als ze dingen verteld maar interviewt wel gewoon. Heel irritant.
wolkie wijzigde dit bericht op 04-11-2025 16:56
0.11% gewijzigd
dinsdag 4 november 2025 om 14:31
Heel raar en irritant. Maar helaas zijn een hoop goede podcasts alleen te beluisteren via Podimo en ik luister heel graag dus opzeggen doe ik ook niet.
woensdag 5 november 2025 om 16:33
Ik ging Podimo opzeggen, want het werd me inderdaad te duur en toen kreeg ik het aanbod om een jaar voor 2,99 in de maand te luisteren. Zitten geen luisterboeken meer bij nu, maar het ging mij sowieso om de podcasts
Ik luister graag:
Moordcast
Bizar
Moordlust
Napleiten
Veroordeeld
Ontvoerd
Ooggetuigen
Al sla je me dood
Ik luister graag:
Moordcast
Bizar
Moordlust
Napleiten
Veroordeeld
Ontvoerd
Ooggetuigen
Al sla je me dood
woensdag 5 november 2025 om 18:51
Hoe heb je dat gedaan? Ik luister ook geen boeken dus ik wil dit ook.Pingkoningin schreef: ↑05-11-2025 16:33Ik ging Podimo opzeggen, want het werd me inderdaad te duur en toen kreeg ik het aanbod om een jaar voor 2,99 in de maand te luisteren. Zitten geen luisterboeken meer bij nu, maar het ging mij sowieso om de podcasts
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in