Hysterisch gedrag

07-07-2009 21:36 1027 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ben nieuw op dit forum,maar ik moet toch even iets kwijt.

Heb sinds 3 maanden een paar dates gehad met een hele leuke jongen.

Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.

Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.

Ik klamp me direct vast en weet dat dit niet goed is.

Hij heeft zelf al ellende genoeg met zijn ex-vriendin,die ook wanhopig is.

Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.

Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....

Kan mezelf wel voor mijn kop slaan met dat hysterische gedrag.

Wat denken jullie,zal ik afstand houden en wachten op zijn reactie.

Weet zeker dat hij erg geschrokken is...
arme jongen, arme arme arme jongen. Het is te hopen dat die knul ooit nog weer vertrouwen krijgt in vrouwen
Waarom is het eigenlijk echt nodig om met elkaar te praten?

Jullie hebben een ONS gehad en nu is het over. Wat valt er dan te praten?
gisteravond is hij bij me geweest,hij gaat breken met zijn vriendin en als alles goed gaat wil hij met mij verder.

Goed gesprek gehad. Hij wil me niet meer zo verdrietig zien en dat maakt me wel weer blij,afwachten maar....
Eng....dit topic
quote:sheera schreef op 24 juli 2009 @ 11:28:

gisteravond is hij bij me geweest,hij gaat breken met zijn vriendin en als alles goed gaat wil hij met mij verder.

Goed gesprek gehad. Hij wil me niet meer zo verdrietig zien en dat maakt me wel weer blij,afwachten maar....Yeah right!

Goed gesprek gehad. Hij wil me niet meer zo verdrietig zien en dat maakt me wel weer blij,afwachten maar....

Is jou wel eens door iemand gezegd dat je nogal een rijke fantasie hebt?

Als dit echt waar is dan heeft die vent ook een steekje los,wat zeg ik een heel breiwerk..

Voorlopig hou ik het er maar op dat jij niet helemaal spoort en je fantasie een beetje met je op de loop is..
Als dit waar is is het diep triest, maar ik geloof er geen snars van.
...
Nou Moe! 3 weken later denkt Sheera nog steeds dat mensen dit geloven? Zoals ik eerder al zei: IRL zijn zulke meisjes als jij egocentrische aandachtszoekers waar niemand wat mee te maken wilt hebben. Denk dat dat ook de reden is dat je geen vrienden hebt. Naast het feit dat je eigenlijk IRL niet bestaat natuurlijk... Pfff wat een geouwehoer.
Mamad,

ik vind je reactie niet correct naar mij toe,ik geloof hem en heb alle vertrouwen in een toekomst samen met hem.

Ik heb zijn vriendin gesproken en alles uitgelegd.

Ik begrijp dat ze daar geen begrip voor heeft,dat hij voor mij kiest.
wat is IRL
Dit gelooft toch niemand.....
quote:Sorayaatje schreef op 24 juli 2009 @ 15:26:

Dit gelooft toch niemand.....

Nou,sheera wel hoor...

Ik denk dan ook dat sheera in het grote sprookjesbos woont..
Als je dan een spelletje wilt spelen hier, doe het dan nog een beetje geloofwaardig. Dit gaat echt nergens over.
quote:sheera schreef op 24 juli 2009 @ 15:24:

Mamad,

ik vind je reactie niet correct naar mij toe,ik geloof hem en heb alle vertrouwen in een toekomst samen met hem.

Nou dat gaat wel heel snel allemaal. Jij hebt zijn vriendin gesproken en alles uitgelegd? Wat viel er uit te leggen dan. Ik stel me dit voor.

tring tring! Klik! Hallo, met de vriendin van Mr. X. Oh hallo, met Sheera. Luister, mijn vriend, waarvan jij denkt dat het jouw vriend is, heeft mij, nadat ik eens hysterisch was, een beurt gegeven. En nu is hij dus van mij. Daaag!

Zoiets?

Wat een ontzettend beroerde cliffhanger is dit zeg!!!!

GTST houdt het spannender.

Kind van harte gelukgewenst, ik hoop dat jullie samen prachtige liefdesbaby's op de wereld gaan zetten.

Maar je vind het toch niet erg als echt HELEMAAL niemand je geloofd toch?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nou ging hier net wel de bel Char...ik dacht dat het een Jehova's getuige was.

Ze probeerde me iets te vertellen over samen verder gaan en liefdesbaby's maken.

IK heb haar voet tussen de deur vandaan getrapt en de deur op slot gedaan, nu denk ik ineens..........verhip, zou dat Sheera geweest zijn????
Nou SD, geef Sheera wat credits. Tsss, het zou toch kunnen
quote:sheera schreef op 24 juli 2009 @ 15:24:

Mamad,

Wat vind je er niet correct aan?

Het is zelfs in correct nederlands
bedenk me ineens nog wat, maar das wel een beetje off topic...

Ik wil ook zulk haar als dat meisje hiernaast!
quote:Chardonnay schreef op 24 juli 2009 @ 15:38:

[...]

Nou dat gaat wel heel snel allemaal. Jij hebt zijn vriendin gesproken en alles uitgelegd? Wat viel er uit te leggen dan. Ik stel me dit voor.

tring tring! Klik! Hallo, met de vriendin van Mr. X. Oh hallo, met Sheera. Luister, mijn vriend, waarvan jij denkt dat het jouw vriend is, heeft mij, nadat ik eens hysterisch was, een beurt gegeven. En nu is hij dus van mij. Daaag!

Zoiets?

Dit ga ik ook eens proberen,misschien krijg ik dan eindelijk ook eens verkering..
quote:superstar_2 schreef op 24 juli 2009 @ 15:43:

[...]

Dit ga ik ook eens proberen,misschien krijg ik dan eindelijk ook eens verkering..

Nog een wijze tip van een andere forumster Suup....NEGEREN!!!!

Als je hem leuk vind...NEGEREN!!!!
Tip: Je kunt ook, net als Sheera, een imaginary friend nemen?
quote:MamaD schreef op 24 juli 2009 @ 15:44:

Tip: Je kunt ook, net als Sheera, een imaginary friend nemen? verdorie ik wil ff op andere topics kijken maar ik kom gewoon niet weg hier....
Sheera lukt dat anders donders goed. Gewoon verdwijnen als iemand een vraag stelt en weer verschijnen met een fabuleus nieuw verhaal!
quote:MamaD schreef op 24 juli 2009 @ 15:44:

Tip: Je kunt ook, net als Sheera, een imaginary friend nemen?Moet ik dan eerst verhuizen naar het grote sprookjesbos van de Efteling of is dat niet nodig?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven