Op zoek naar titel song/duet
maandag 3 november 2025 om 13:40
Regelmatig hoor ik een liedje ergens uit de speakers komen, waarvan ik maar niet kan vinden wie het zingen. Zowel Google als ChatGPT helpen me niet verder. Hopelijk kunnen jullie me helpen!
Het is een duet met een man en een vrouw. Nog niet zo oud, ik denk hooguit een jaar of vijf. Het is pop, maar niet met gitaren e.d. - het is vooral een beat. Doet (mij) qua beat en tempo een beetje aan Devina Michelle denken met Duurt te lang (lijkt daar verder niet op).
Wat tekstflarden die ik helaas niet zeker weet:
“whatever you want”
“Whatever you need”
(Dit wordt als losse zinnen gezongen)
En dan “baby, I….. “
Maar zeker weten doe ik het dus niet (ik hoorde het nummer vanmorgen weer ergens en kon het niet goed verstaan).
Iemand enig idee?
Het is een duet met een man en een vrouw. Nog niet zo oud, ik denk hooguit een jaar of vijf. Het is pop, maar niet met gitaren e.d. - het is vooral een beat. Doet (mij) qua beat en tempo een beetje aan Devina Michelle denken met Duurt te lang (lijkt daar verder niet op).
Wat tekstflarden die ik helaas niet zeker weet:
“whatever you want”
“Whatever you need”
(Dit wordt als losse zinnen gezongen)
En dan “baby, I….. “
Maar zeker weten doe ik het dus niet (ik hoorde het nummer vanmorgen weer ergens en kon het niet goed verstaan).
Iemand enig idee?
maandag 3 november 2025 om 13:53
Ik weet ook niet of mijn suggestie klopt, maar Status Quo?
Uit de OP:
Het is een duet met een man en een vrouw. Nog niet zo oud, ik denk hooguit een jaar of vijf. Het is pop, maar niet met gitaren e.d. - het is vooral een beat.
Where is my mind?
maandag 3 november 2025 om 14:10
OepsSurferRosa schreef: ↑03-11-2025 13:53Ik weet ook niet of mijn suggestie klopt, maar Status Quo?
Uit de OP:
Het is een duet met een man en een vrouw. Nog niet zo oud, ik denk hooguit een jaar of vijf. Het is pop, maar niet met gitaren e.d. - het is vooral een beat.
maandag 3 november 2025 om 17:08
LichtEnDonker schreef: ↑03-11-2025 17:07Geen idee, maar dan zat Bergje65 er nog niet zo ver vandaan![]()
Pcies
I am free, yes, I'm free, now I'm on my way...
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in