* LGZW deel III *

28-06-2009 21:26 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
En dan kunnen we hier weer verder... Op naar de geboortegolf

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281JA! 29 september 2009Hartje gezien, alles goed! 30 juli echo Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271JA! 9 augustus 2009 Hartje gezien, alles goed! Nemovisje261 Per 29 juli aan de Clomid Sjipperdepip311JAAAA! 31 juli echo!DoubleDutch311JA! 21 oktober 2009 Hartje gezien, alles goed! Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Hartje gezien Elevmeisje is 2 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! 31 augustus 20-weken echoSproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231JA! 13 september 2009Hartje gezien, alles goed! Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Goede echo, een kloppend 4 augustus NT meting Luaska311JA! 24 juli 2009 Hartje gehoord, alles goed!

Vorige topic
Ook hier te laat...maar ik zou het ook niet doen. Inderdaad je betaalt de creche niet voor niets...en het lijkt me ook een klein beetje onrustig voor Mini. Al is het wel ontzettend lief van surrogaat opa en oma natuurlijk

Ik zou opa en oma dan echt achter de hand houden als het een keer nodig is en als mini straks wat groter is voor een leuke logeerpartij.

Maar ja, als het inderdaad echt maar voor een keertje is dan is het misschien ook wel leuk...maar ik zou er in ieder geval geen regel van maken.
Geef ze een vinger en ze nemen je hele hand. Je wil het eigenlijk niet dus wees direct duidelijk. Anders zit je straks in een situatie waar je geen uitweg meer ziet. Zeg dat je 'm niet thuis houdt van KDV maar dat ze dit weekend bijv. van harte welkom zijn om op de koffie te komen. Doekje voor het bloeden
Ik heb al de hele middag pijnlijke steken in mijn ene tepel ; iemand enig idee wat dat is? Er komt niks uit trouwens..

Chicaatje, ik zou het ook niet doen, zeker niet nu hij nog zo klein is en feitelijk pas een paar keer op de creche is geweest. Ten eerste omdat je er gewoon voor betaalt, ook als je hem een keertje niet brengt, maar ook voor de rust van een bepaald ritme dat je hebt in je week. Misschien kunnen ze een keer een dagje/middagje oppassen zodat jullie lekker samen iets kunnen gaan doen?

Elev, is het gelukt met je nieuwe bh? En hoe was elevmeisjes' dag in de dierentuin? Hopelijk niet te veel regen..

Balen als ik naar bed ga doe ik niet, maar rond 3 uur ofzo heb ik alle houdingen wel zo'n beetje gehad, en mag wat mij betreft de dag wel weer beginnen. Het rotte is dat ik rond 5 uur tóch weer in slaap val, en dan de wekker dus alweer bijna gaat

In het begin zei man nog weleens: "ergens toch wel jammer dat ik als man nooit echt zal ervaren hoe het is om zwanger te zijn" , maar nu hij me van de bank ziet opstaan en door het huis ziet waggelen vind hij zwanger zijn toch wel echt iets voor vrouwen
Wat zijn we weer eensgezind...

Chiek...tepelpijn ken ik niet , wat ik nu wel eens heb...ook zo genant trouwens...soort van gloeiende tepels Mijn god hoe ga ik dit uitleggen...soms bij een aanraking of net na het aandoen van een BH lijken ze "ergens" op te reageren. Kweenie heur...ben benieuwd of dat er straks gewoon melk uitkomt

Oh volgens mij heb ik nu ook zo'n hoogzwangere waggel...ik voel het gewoon als ik loop. Maar als ik normaal probeer te lopen en een beetje stevige passen maak, dan krijg ik gelijk een harde buik.
Ben weer druk aan het handelen op MP. Heb alweer kleding gekocht Buik is in nog geen velden of wegen te bekennen, maar positiekleding heb ik straks in overvloed! Heb nu 2 colbertjes en 2 blouses op de kop getikt. Hoop dat het past en net zo leuk is als op de foto. Anders moet ik het weer doorverkopen....nou ja, we zien wel.
Sorry meiden, maar ik kan niet meepraten over tepelpijn en gloeiende tepels en waggelen. Zo ver ben ik nog niet...
Oh Beng...komt vanzelf...en dan kijken wij met weemoed terug
Haha Laal, dat waggelen! Dat kan je ook haast niet onderdrukken he? Gaat vanzelf zo, althans bij mij wel.

Oh nou had ik gisteren aan lief gevraagd of ie vandaag mijn middel wilde masseren omdat het zo'n pijn doet. Ik neem er zelfs pcm's voor al een paar dagen. Mijn lage rug, bekken, bovenbenen, schaambot, liezen... Maar nu issie naar vrienden toe met wat bier (bij ons in de straat). Tegen de tijd dat ie thuis is, lig ik misschien wel al te slapen.

Gisteren was ie ook naar vrienden en had ie flink wat biertjes op, alleen hadden we er allebei niet bij stilgestaan dat als "what if" gebeurde en hij nog moest gaan rijden met een dronken koppie.... Gelukkig ben ik gisterenavond dus niet bevallen. Vandaag gaat ie dus niet teveel drinken.

Leuk Beng die nieuwe aanschafsels van je! Ik kan momenteel niet genoeg krijgen van de H&M magazine... heb hem echt al 10 x doorgenomen en weet precies wat ik straks ga kopen (zowat de helft van het boekie, )

Hmm geen idee wat dat is met je tepel Chiek. Heb zelf op sommige dagen dat het gewoon wat gevoeliger is, de tepels alleen.
Oh Caat, beetje mosterd, maar ik zou het ook niet doen. Wat heb je nu uiteindelijk gedaan?
Ah, helaas moest ik alweer weg. Inmiddels heb ik het er met man over gehad. Ik heb ze gebeld en gezegd dat het echt maar voor 1 keer is en ook gezegd dat ik de creche natuurlijk niet voor niets betaal. Reden om het ook voor deze keer maar 1 keer te doen is, dat Minicaat bijna beter is en daar minder kans dat hij weer ziek is.

Ik heb wel geeist trouwens dat we daar eten.

Was goed. Ach ja, vond het wel lief. Ze hebben net een box en een kinderwagen gekocht, want dat is zo handig dat ze alles twee keer hebben. Zucht....

Maar ze zei wel dat ze het ook had begrepen als ik nee had gezegd. Zij is nogal van het : nee, heb je, ja, kan je krijgen principe.

Wel allemaal bedankt. In feite denk ik er net zo over als jullie, maar ben toch weer zwak en vond het eigenlijk wel lekker niet te hoeven koken op de vrijdagavond.

Ok. Ga minicaat eten geven. Nu pas thuis namelijk.

Sorry voor deze egopost. Kom later of morgenochtend wel even sociaal doen.

Dikke voor iedereen. Doeg meisjes
Stand van vandaag trouwens: 2 levende rupsen, 1 dode muis en 1 halfdode muis.

Nu zit ze in het bos achter, een rood-witte buurkat het leven zuur te maken. De zwarte buurkat stoof van binnen naar buiten zodra ze onze poes hoorde 'gillen'. Die gaat haar altijd helpen. Goedzak.
Haha Luus, klopt dat waggelen gaat helemaal vanzelf...hoef er niets voor te doen

Oei Luus, daar had je toch niet aan moeten denken...lief aangeschoten en jij bevallen...Ik zou helemaal gek worden geloof ik

Ik loop trouwens ook verlangend langs de winkels hoor...heb in m'n hoofd alweer een hele nieuwe garderobe bij elkaar geshopt Najaar mode vind ik sowieso altijd wel erg leuk...nieuwe laarzen kopen enzo...nog even...
Ik probeer wel eens weer normaal te lopen (wagel nu nl al een week of zes), maar dat gaat vrijwel niet meer. Ik vind het ook niet gek dat mijn hele middel nu zwaar pijn doet.

Wat ik me wel afvraag de laatste dagen, nu de pijn echt niet leuk meer is, waarom die bevalling op het eind van een zwangerschap gepland staat. Dan ben je juist het minst fit en dan moet je uitgerekend dán een enorme fysieke prestatie gaan leveren (Die zich ook nog een concentreert rond je middel, dé plek waar je je het zwaarst hebt). Beetje gek geregeld van moeder natuur, ergens.

Anyway, ik ga op bed tv kijken. Eerst even lekker douchen, maskertje op, me helemaal insmeren met de tv erbij. En hopen dat lief niet al te laat thuis komt, zodat ie me nog eens flink kan masseren, want ik denk echt dat ik op deze manier nooit fatsoenlijk kan bevallen. Althans, ik ga het vrij zwaar krijgen. Ik vraag me echt een beetje af of de pijn van de weeën, deze flinke pijn doen vervagen... zou dan weer een voordeel zijn.

Nah, ik ben er vandoor. Morgen mijn uitgerekende dag iig...
Getver Luus, die poes van jullie gaat wel echt los qua jagen. Yuks.

Ik zag van alles leuks in de winkels hangen maar mag van mezelf niks kopen. Straks past het na de bevalling helemaal niet meer.... Heb o.a. een schandalig duur paars leren jasje op het oog. Dus vooralsnog "mag" ik alleen schoenen en accessoires. Heb ter compensatie maar een paarse tas gekocht

Vind het een beetje zonde om een complete positiekledinggarderobe aan te leggen, dan kan ik wel faillissement aanvragen. Vandaar dat ik een beetje op MP aan het rondshoppen ben. Scheelt bakken met geld. Verder zit er nog een outlet in Gel*dermals*en. Is een webshop maar op afspraak mag je thuis komen passen. Qua afstand is het goed te doen, dus ik wil tzt mijn garderobe dan aanvullen met spul uit die winkel. Geven kortingen van 40-80%, dus dat is ook wel aantrekkelijk. Zeker omdat je het maar zo kort aan hebt eigenlijk.
Oeh Luus, ik hoop dat jij gewoon op de uitgerekende datum bevalt. En een beetje kunt ontspannen vannacht en in een redelijke toestand aan de bevalling kan beginnen. Dit is echt afzien he meis
Ik ga ook naar bed zo, lekker een beetje lezen. Ben doodop.
Luus, vertroetel jezelf nog maar even lekker mops...ik gun het je zo verschrikkelijk om vannacht/morgen te bevallen Ik kan geen betere woorden verzinnen dan nog even volhouden...je bent er bijna!
Trusten meisjes!
Oh Luus, bah wat een vieze beesten allemaal. Ik zou daar echt niet zo goed tegen kunnen. Alhoewel, vroeger hadden wij jachthonden en die kwamen met hele rotte vissen en vogels aanzetten. :puke:

Beng: Alles goed? Hoop dat je snel minder moe bent. Gelukkig weten ze het op je werk. Dat scheelt toch wel een hoop. Slaap lekker!!

Is iedereen naar bed hier? Ben ook wel erg moe. Hmm. kom morgen wel even verder kletsen anders.. Ga zo nog even voor de tv hangen.

Kwam hier alleen nog even kijken hoe het met Mard is. Wel spannend hoor. Slijmprop verloren las ik. Ja, ik hoef niet bij te lezen, dat kan ik overdag wel. Reageren wordt alleen lastiger aangezien ik op mijn werk bijna niet kan reageren. Word er daar eerst tig keer afgeknald voordat ik eens in het reageerschermpje kan komen.

Nou, Mard; ik duim voor je. Ik heb zo'n gevoel dat het nu wel begonnen is. Heb voor het laatst vanmiddag iets van je gelezen. Hoop het maar!
quote:Luaska schreef op 23 juli 2009 @ 20:27: Ik kan momenteel niet genoeg krijgen van de H&M magazine... heb hem echt al 10 x doorgenomen en weet precies wat ik straks ga kopen (zowat de helft van het boekie, )

Nou ehm ik heb zo meteen een mega bestelling waar je gezellig met Laal in kan neuzen. Weten jullie nog dat ik een paar maanden geleden zo zat te twijfelen of ik alles zou bestellen voor die bak geld. Dat komt binnenkort binnen. Dusse voor wie wil...

Hier ook kapot. Hebben grote boodschappen gedaan en het was uitverkoop (50%) van een leuk babymerk. Hele mooie rompers e.d. gekocht. En nu is het bedtijd.
Goedemorgen!

Rustig avondje geweest gisteravond!

Mard, hoe gaat ´ie inmiddels? Misschien heb je inmiddels wel volledige ontsluiting, of nog beter, je dochter buiten je buik!

Luus, vandaag de uitgerekende dag! Zullen we dan zondag op kraamvisite komen? Heb je morgen nog even een extra dag om bij te komen

Pien, meen je nou dat je superveel kleding hebt gekocht in je normale maat, die dus straks allemaal te klein zullen zijn op buikhoogte? Men, das zonde zeg!

Was het echt winterkleding? Misschien kun je het dan bewaren voor volgend jaar? Of (deels) terugsturen? A-lijn dingen bijvoorbeeld kun je nog best heel lang dragen (ik draag sommige nog steeds) Leuk ook dat je baby-dingen hebt gekocht, en lekker voor de helft!

Laal, hopelijk heb je weer eens een ouderwets lange nacht kunnen maken! Hier was het weer drama , maar ook dat went...

Ben trouwwens niet meer gebeld door het ziekenhuis, wat dus betekent dat mijn bloed oké was!
Hey Chiek. Zeker rustig hier.

Ik zal ook even yellen voor Luus: Go Luus Go Luus Go Luus (en Luusmini)!!!

Ben ook heel benieuwd hoe het met Mard is ondertussen.

Wat die kleren betreft, ik denk dat ik de helft terug kan sturen. Ik weet echt niet meer wat ik allemaal besteld heb. Het had er ook al moeten zijn eigenlijk. Maar goed geeft niet, terugsturen is ook een optie dus maakt niet uit. Ik ga morgen in het KL winkeltje kijken voor meerekkende dingen.

Ben trouwens echt niet lekker vanochtend. Misselijk en moe. Ben dan ook rustig aan aan het doen. Wel al aangekleed maar na elke handeling lijkt het wel alsof ik even pauze moet nemen. Heel raar. En schiet lekker op natuurlijk. Ga zo rustig aan verder en naar mijn werk. Zie wel hoe het gaat.

Gek trouwens he Chiek dat dat slecht slapen toch gaat wennen. Hier dus ook. En het is ook af en aan maar meestal wel onrustig.

Heel fijn van je bloed trouwens!! Is rood bloed toch goed hoor.

Nou ga weer even verder. Een hele fijne dag voor iedereen met veel mooie baby's!!
...
anoniem_72687 wijzigde dit bericht op 24-07-2009 09:03
Reden: stomme computer
% gewijzigd
Hoi meiden (volgens mij gaat het lukken; ben er nog niet afgegooid vanochtend )

Nou, Minicaat is bij zijn surrogaatoma. Zucht... wat ben ik toch zwak he? Misschien komt het omdat ik me er mentaal ook totaal niet op dit soort issues had ingesteld. Ik als ouderloze heb jullie stukjes wel eens gelezen over dit soort problemen. En ik dacht dus echt hier niet mee te maken te krijgen. Tjonge, wat had ik het mis. Wel vermoeiend, maar ook wel heel leuk dat ze zo betrokken zijn. Ach ja, als het bij deze keer blijft. Heb meteen een nieuwe oppasdag afgesproken. Mag correspondent worden voor het lokale krantje hier in de buurt na de zomer. Dus moet dan wel even langskomen. Yeah!!

Maare: Mard heb ik dus niet meer gezien. Zou het?

Oh ik hoop het zo!!! Misschien ligt ze gewoon al in bed met haar kindje aan de borst. *smelt*

Luus: Vandaag uitgerekend!! Voel je al wat?

Chiek: Gelukkig alles goed met je bloed. Las gisteren dat de vk dacht dat de baby wat aan de kleine kant was. Er zal heus niks aan de hand zijn, maar je maakt je toch zorgen. Doet iedereen denk ik. Maar een vriendin van mij had dat ook en er was inderdaad niks aan de hand.

Duft: Wat schrijf je toch leuk over je "new and improves" gezinnetje. Zo leuk. Vind de foto's van je kindjes samen ook zo leuk om te zien. Vind je het nu trouwens zwaarder dan de eerste keer? Ik denk namelijk zelf als ik nu terugkijk op de eerste weken, dat het nog zwaarder is als je er al eentje hebt.

Of is dat juist niet zo?

Laal: Beetje geslapen vannacht? Ik hoop het. Voor jou wordt het ook spannend.

Pien: Jemig, komen die kleren nu pas binnen? Wanneer had je die besteld? Misschien kan je sommige dingen nog wel langer aan. Ik heb een paar dingen echt wel aangehouden zoals van die stretch jurkjes.
Bij mij went het slecht slapen echt nog niet.... Ben wel gestopt met de ochtendronde van de hond. Bengman liep vanmorgen om 05.00 u al met 'm in het park !

Ik moet elke nacht zo rond 03:30 plassen, echt een hele MvM maatkan vol - wist niet dat mijn blaas zo groot was, en kan daarna niet meer in slaap komen.

Heb ontzettend last van mijn nek en hoofdpijn, maak me bewust en onbewust vreselijk druk. Ben echt een brok stress en spanning en kan er niks aan doen.....vind het knap waardeloos.

Zei vanmorgen nog tegen Bengman dat ik dit hele zwanger zijn gewoon niet leuk vind. Het eindresultaat straks hopelijk wel Ik voel me zo belabberd dat ik gewoon zin heb om een potje te janken.

*einde zeikbericht*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven