Goede oogpotlood
donderdag 29 januari 2026 om 10:42
donderdag 29 januari 2026 om 12:49
Le crayon kohl van Lancôme
Dit is echt het allerbeste oogpotlood ooit. Ik heb talloze alternatieven geprobeerd maar deze brengt perfect aan, is droog en loopt nooit uit, en zit als een huis. Wel duur maar ik gebruik hem dagelijks en doe anderhalf jaar met zo’n potlood. Vroeger had ik een zwarte, nu een bruine. Dit is het enige make-up product dat ik sowieso de rest van mijn leven blijf gebruiken, omdat er geen betere is.
https://www.notino.nl/lancome/le-crayon ... gKbRfD_BwE
Dit is echt het allerbeste oogpotlood ooit. Ik heb talloze alternatieven geprobeerd maar deze brengt perfect aan, is droog en loopt nooit uit, en zit als een huis. Wel duur maar ik gebruik hem dagelijks en doe anderhalf jaar met zo’n potlood. Vroeger had ik een zwarte, nu een bruine. Dit is het enige make-up product dat ik sowieso de rest van mijn leven blijf gebruiken, omdat er geen betere is.
donderdag 29 januari 2026 om 16:02
Oh, absoluut de double wear van Estee Lauder. Ik heb zelf ook honderdduizend merken geprobeerd maar deze wint met stip. https://www.zalando.nl/estee-lauder-dou ... NHEALw_wcB
donderdag 29 januari 2026 om 16:05
donderdag 29 januari 2026 om 16:22
Deze! Ik zag de topic titel staan en dacht meteen aan mijn Lancôme knol potlood. Zo’n aanrader! En ik doe er echt lang mee.Claire45 schreef: ↑29-01-2026 12:49Le crayon kohl van Lancôme![]()
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
vrijdag 30 januari 2026 om 00:45
Nu we het toch over oogpotloden hebben: hoe werkt dat dan met een opdraai-potlood als de punt stomp wordt? Wat onvermijdelijk is, het scherpe puntje slijt er binnen een paar dagen af en dan houd je een soort viltstift over, met een botte en afgevlakte punt.
Teken je dan noodgedwongen maar een dikkere lijn? Dat vind ik niet mooi, ik wil het lijntje heel precies trekken en niet zo’n vet aangezette streep boven (of onder!) mijn oog tekenen. Of is er een manier om zo’n potlood scherp te houden?
Teken je dan noodgedwongen maar een dikkere lijn? Dat vind ik niet mooi, ik wil het lijntje heel precies trekken en niet zo’n vet aangezette streep boven (of onder!) mijn oog tekenen. Of is er een manier om zo’n potlood scherp te houden?
vrijdag 30 januari 2026 om 06:26
Ik denk dat ze bovenste waterlijn bedoelt en dat het afgeeft op de onderste waterlijn.Vivamensje schreef: ↑30-01-2026 05:45Ik begrijp niet helemaal waar je je lijntje zet, en waar het precies afgeeft?
vrijdag 30 januari 2026 om 11:23
Veel van dat soort potloden hebben een klein puntenslijpertje aan de onderkant van het potlood. Moet je even het dopje aan de onderkant eruit trekken, daar zit het aan vast (het zit verborgen in het potlood dus).Claire45 schreef: ↑30-01-2026 00:45Nu we het toch over oogpotloden hebben: hoe werkt dat dan met een opdraai-potlood als de punt stomp wordt? Wat onvermijdelijk is, het scherpe puntje slijt er binnen een paar dagen af en dan houd je een soort viltstift over, met een botte en afgevlakte punt.
vrijdag 30 januari 2026 om 11:35
Yup, die gebruik ik ook al jaren. Meestal koop ik er twee tegelijk en dan kan ik weer even voort.freekenkaat schreef: ↑29-01-2026 14:38Ik gebruik al jaren die van de HEMA en dan die je omhoog kunt draaien. Bij mij blijft die heel goed zitten.
Ik zet het lijntje eerste met een donkerbruine oogschaduw, als ondergrondje zeg maar, en dan met het potlood erover heen.
En dan nog een beetje oogschaduw om het te fixeren, het lijntje wat zachter te maken.
Ik wil niet veel zeggen maar je mag blij zijn dat het regent want als je niet blij bent dan regent het ook.
vrijdag 30 januari 2026 om 12:33
zaterdag 31 januari 2026 om 20:43
Ja inderdaad, thanks.Charlie591 schreef: ↑30-01-2026 06:26Ik denk dat ze bovenste waterlijn bedoelt en dat het afgeeft op de onderste waterlijn.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in