Verrassende adventskalenders
zaterdag 8 november 2025 om 21:15
Ik wil dit jaar een adventskalender, maar als ik zoek vind ik vrijwel overwegend kalenders van één bepaalde categorie (alleen thee/chocola/verzorgingsproducten etc) Dan weet je dus eigenlijk al zo ongeveer wat je krijgt elke dag.
Het lijkt me juist leuk als het wat meer 'random' inhoud heeft, dat je daardoor ook iets meer het verrassingseffect hebt.
Bijvoorbeeld de ene dag chocola, maar de andere dag dan weer iets decoratiefs of een lekkere handcreme of een spelletje ofzo.
Bestaat zoiets?
En zo nee, wat zijn jullie favoriete adventskalenders?
Ik zit ook te kijken naar de escaperoom/murder mysterie adventskalenders. Iemand ervaring?
Het lijkt me juist leuk als het wat meer 'random' inhoud heeft, dat je daardoor ook iets meer het verrassingseffect hebt.
Bijvoorbeeld de ene dag chocola, maar de andere dag dan weer iets decoratiefs of een lekkere handcreme of een spelletje ofzo.
Bestaat zoiets?
En zo nee, wat zijn jullie favoriete adventskalenders?
Ik zit ook te kijken naar de escaperoom/murder mysterie adventskalenders. Iemand ervaring?
zaterdag 8 november 2025 om 21:39
Er was toch al een adventskalender topic?
O, de zoekfunctie doet het weer niet.
Rituals: gedaan, was leuk. Maar voortaan niet meer.
Thee: lekker. Ongebruikte zakjes in de kitchenette op het werk gelegd.
Chocola: is zo leuk en lekker! De leukste choco adventskalender, uit Oostenrijk, is nu ook in Nederland te koop.
Chocola: is zo leuk en lekker! De leukste choco adventskalender, uit Oostenrijk, is nu ook in Nederland te koop.
Zoek eens een andere hobby
zaterdag 8 november 2025 om 22:12
zaterdag 8 november 2025 om 22:40
Mag ik vragen welke kalender dit is?Explorista schreef: ↑08-11-2025 21:39Er was toch al een adventskalender topic?
zaterdag 8 november 2025 om 23:16
Ah dank je! Die had ik nog niet gezien inderdaad
zaterdag 8 november 2025 om 23:17
Is ook een idee, maar zou liever gewoon een kant-en-klare kopen..Melisande2 schreef: ↑08-11-2025 21:47Je kan natuurlijk iemand vragen om voor jou een adventskalender samen te stellen. Bij Søstrene Grene kan je leuke kalenders kopen die je zelf kan vullen
zondag 9 november 2025 om 02:26
Ik had er laatst een besteld via Bol maar dat is ook thee. Wel hele mooie verpakking, zat ook helemaal goed inpakt, de laatste tijd zijn de bezorgers zo onhandig met die pakketten pff https://www.bol.com/nl/nl/p/ultiluxe-th ... 224675514/
zondag 9 november 2025 om 10:31
De Oostenrijkste chocolademaker heet Zotter.
https://www.zotter.at/en/online-shop/gi ... tmas-gifts
Gratis verzending in EU vanaf € 45. (En geloof me, daar zit je al snel aan, als je een kalender en chocoladerepen gaat inslaan.)
In Nederland te koop via De Chocoladeverkopers. (Ik heb geen aandelen.)
https://chocoladeverkopers.nl/product-t ... skalender/
Prijzig, maar mooi cadeau voor mensen die alles al hebben en van goede chocolade houden.
Zoek eens een andere hobby
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in