Black friday 2025
woensdag 12 november 2025 om 06:49
donderdag 13 november 2025 om 09:21
zaterdag 15 november 2025 om 09:05
zaterdag 15 november 2025 om 09:33
Mijn laatste elektrische tandenborstel is een eigen merk van Trekpleister. Geen toeters en bellen, gewoon poetsen. Voor 15 euro bevalt die mij prima.
Hoi, kom binnen en fijn dat je er bent.
Alles goed? Wat zit je haar leuk!
Wil je koffie?
Alles goed? Wat zit je haar leuk!
Wil je koffie?
dinsdag 25 november 2025 om 17:31
Met een dikke kalkoen in de oven?
Maar ik hoop niet dat dat ook nog eens overwaait naar NL!
Halloween heb ik al niets mee en sorry heb ook niets met Valentijnsdag.
Pieremachochel
dinsdag 25 november 2025 om 19:11
Tot nu toe wasstrips gekocht, daar was mijn voorraad een aardig eind van op. Twee weken geleden mijn winkelmandje al gevuld en naar de prijs gekeken. De 20% korting ging ook echt van die prijs af.
Verder nog wat Blond Amsterdam items met korting gekocht.
Kleding koop ik niet met BF, die komen snel genoeg daarna in de sale en die is vaak hoger dan de BF korting.
Verder nog wat Blond Amsterdam items met korting gekocht.
Kleding koop ik niet met BF, die komen snel genoeg daarna in de sale en die is vaak hoger dan de BF korting.
dinsdag 25 november 2025 om 19:18
Ik heb hier nog twee potten haarmasker aan toegevoegd, die is echt de allerbeste maar duur. Bijna een tientje goedkoper nu
En een nieuw dekbed en navullingen voor mijn Wilkinson scheermes, die waren voor de helft.
dinsdag 25 november 2025 om 19:25
dinsdag 25 november 2025 om 20:40
Ik moet nog even kijken wat ik precies moet aanvullen qua drogisterij artikelen en waar een echt leuke korting op zit die je niet normaal ook al regelmatig hebt. Maar ik had al maanden een paar sneakers op het oog en mijn nep ugg sloffen waren versleten. Beide gekocht met 50% of 30% korting. Gisteren kerstcadeautjes besteld omdat ze het in de winkels niet meer hadden. Ook een leuke korting zodat ik wat extra's erbij kan doen.
Tja met sommige dingen wacht ik bewust op black friday, als het even kan wachten, maar houd ik wel in de gaten of iets een echt leuke korting is of niet.
Tja met sommige dingen wacht ik bewust op black friday, als het even kan wachten, maar houd ik wel in de gaten of iets een echt leuke korting is of niet.
dinsdag 25 november 2025 om 20:50
dinsdag 25 november 2025 om 20:54
Ik heb een wat duurder dekbedovertrek gekocht, ter vervanging van een versleten exemplaar. Die had ik al een tijdje nodig, wist ook al welke, vorige week nog normale prijs en nu 30% eraf. Echte korting wel.
Op mijn lijstje staat nog een nieuwe eetkamerstoel, ik debk niet dat er een aanbieding komt maar ik hoop het wel.
Op mijn lijstje staat nog een nieuwe eetkamerstoel, ik debk niet dat er een aanbieding komt maar ik hoop het wel.
zaterdag 29 november 2025 om 08:24
Ik heb een boodschappenmand gekocht

Voornamelijk voor in de caravan. We lopen heel vaak even de supermarkt in op vakantie om eten te halen voor die avond. Neem dan geen mandje de winkel mee in, want dat dragen we wel. Uiteindelijk lopen we met onze handen vol die winkel door en is het super onpraktisch. Dus nu deze maar gekocht, zodat ik altijd een mandje bij heb

Voornamelijk voor in de caravan. We lopen heel vaak even de supermarkt in op vakantie om eten te halen voor die avond. Neem dan geen mandje de winkel mee in, want dat dragen we wel. Uiteindelijk lopen we met onze handen vol die winkel door en is het super onpraktisch. Dus nu deze maar gekocht, zodat ik altijd een mandje bij heb
zaterdag 29 november 2025 om 10:47
zondag 30 november 2025 om 16:27
Ik heb vandaag mijn shampoo en conditioner voorraad weer aangevuld. Had nog wel 1,5 fles staan maar 2+3 gratis is een mooie deal en dan hoef ik er voorlopig niet meer aan te denken. Wilde ook mijn deo aanvullen maar dat bleek nog niet echt nodig. Tandpasta en showergel heb ik nog genoeg voor minstens een half jaar. Mijn dagcreme was helaas niet in de aanbieding.
Vind het altijd wel fijn om die basis dingen gewoon op voorraad te hebben.
Vind het altijd wel fijn om die basis dingen gewoon op voorraad te hebben.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in