Napraattopic 2025.9 met geklets

28-10-2025 10:17 1026 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Beste forummers,

Welkom in napraat 2025.9 met geklets.

Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.

De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Moderators Vivaforum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Is het weer zover?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Op passief-agressieve wijze op napraat vragen hoe een andere naprater weggezet kan omdat diens post in het MO-topic je schijnbaar niet aanstaat - ja, het is weer zover.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
canis-felis schreef:
16-11-2025 19:13
Wat een bizar gedrag vertoon je weer, Redhead. Ongelofelijk.

Als je niet op mij doelde, mag je je heel snel nader verklaren. Bizar gedoe weer
>:-(
Oh, het is een fitje. Hier hou ik me buiten.
Vanity of vanities; all is vanity
canis-felis schreef:
16-11-2025 19:13
Wat een bizar gedrag vertoon je weer, Redhead. Ongelofelijk.

Als je niet op mij doelde, mag je je heel snel nader verklaren. Bizar gedoe weer
>:-(
Oh, ging het over iemand hier? Over jou?
Hmm. Ik dacht dat ik gewoon gevraagd werd vanwege mijn schriftelijke scheldvaardigheid, ik wilde geen forummers beledigen!
rabarbara wijzigde dit bericht op 16-11-2025 19:33
1.29% gewijzigd
Si abra la puerta hay lobos.
Dat vind ik dan weer niet zo leuk.
canis-felis schreef:
16-11-2025 19:27
Op passief-agressieve wijze op napraat vragen hoe een andere naprater weggezet kan omdat diens post in het MO-topic je schijnbaar niet aanstaat - ja, het is weer zover.
Oké hup naar het topic.
Afkoelen heeft gewerkt
Rabarbara schreef:
16-11-2025 19:30
Oh, ging het over iemand hier?
Hmm. Ik dacht dat ik gewoon gevraagd werd vanwege mijn schriftelijke scheldvaardigheid, ik wilde geen forummers beledigen!
Dat begrijp ik hoor. Ik vind het vooral weer een navolgbare en onnodige actie van Redhead, waarover ik als Naprater light mijn ongenoegen wilde uiten. Een fittie kan in het MO-topic blijven of ze noemt gewoon man en paard, wat mij betreft.
Rabarbara schreef:
16-11-2025 19:30
Dat vind ik dan weer niet zo leuk.
Ik wilde serieus echt een nette bewoording. Sorry voor het lastigvallen. Ik ben eerder gewaarschuwd en op vingers getikt omdat ik slecht dingen zei.
Afkoelen heeft gewerkt
Redhead70 schreef:
16-11-2025 19:33
Ik wilde serieus echt een nette bewoording. Sorry voor het lastigvallen. Ik ben eerder gewaarschuwd en op vingers getikt omdat ik slecht dingen zei.

En toch doe je nu dit.

Bizar
:@@:

Goed, het zal. Ik waardeer dat passief-agressieve gedoe waarvan de schrijver weet dat ik het hier lees niet zo, dat is alles.

Aanvulling: en ik vond dat o.a. Rabarbara wel even in kennis gesteld mocht worden van dit in mijn beleving bashgedrag. Verder heb ik al gestaft, dus de mods mogen zich er in het mo-topic over buigen.
Redhead70 schreef:
16-11-2025 19:33
Het is heel vreemd om mij specifiek om een bepaalde negatieve omschrijving van een persoon te vragen, terwijl dat dus gaat om een persoon waar jij een discussie mee hebt op een ander topic, zonder dat je mij vertelt dat het over een andere forummer gaat. Het kan dan voor de betreffende forummer en de nietsvermoedende meelezer lijken alsof ik een gemene pestkop ben, terwijl ik me van geen kwaad bewust was. Ik bepaal zelf graag wanneer ik een gemene pestkop ben.
Maar goed, ik kocht bij Medikamente die Grenze chocolade met knettersuiker én winegums erin, dus ik ben voor de rest mild gestemd.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-11-2025 22:01
Reden: op de man
98.76% gewijzigd
Afkoelen heeft gewerkt
Ik neem ff een ijsje.

David Dunning
Rabarbara schreef:
16-11-2025 19:42
Maar goed, ik kocht bij Medikamente die Grenze chocolade met knettersuiker én winegums erin, dus ik ben voor de rest mild gestemd.
Hoei!

Ik - zonder kinderen - heb de intocht van Sinterklaas teruggekeken en vond het weer zo gezellig om te zien :heart: En moest erg lachen om de tientallen meters lange stoet van bagagekarretjes in de duinen, ze hebben het weer geweldig in beeld gebracht!
Rabarbara schreef:
16-11-2025 19:42
Eten maakt alles beter.
Life is short. Eat dessert first.
Ja allemaal mooi en aardig Redhead, ik heb al een tijdje niet meegelezen op het MO-topic dus ik heb geen idee waar je het over hebt. Ik weet wel dat ik CF altijd bijzonder waardeer om haar genuanceerde posts, al heb ik een doodenkele keer wel eens met haar overhoop gelegen maar dat is menselijk. En ik weet ook dat ik het werkelijk een kutstreek vind om je gram te willen halen over de rug van iemand die helemaal niks met jouw fittie te maken heeft. Bah, bah en nog eens bah.
Graftak!
Redhead70 schreef:
16-11-2025 19:43
.
Koekoek
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-11-2025 22:02
Reden: quote verwijderd
74.05% gewijzigd
Maar goed. Ik vind november dit jaar een nog naardere maand dan anders. Dus ik moet een linkjestopic openen, maar ik heb echt alle linkjestopicopties wel bedacht door de jaren heen.
Goed en verder: ik heb een paar reuze leuke cadeautjes weten te scoren voor het dobbelen op of rond vijf december. Mijn kinderen plus aanhang waren zowaar wild enthousiast toen ik het voorstelde, dus vooruit dan maar weer.
Graftak!
En een anonimisatieverzoek met nog even een opdemannetje.

Mijn ijsje is al op.

David Dunning
Ah. Op anoniem.

Ik neem een stuk Dubai chocolade. Zoooo lekker en slecht voor mijn lijn.
BeeDifferent schreef:
16-11-2025 19:51
Ah. Op anoniem.

Ik neem een stuk Dubai chocolade. Zoooo lekker en slecht voor mijn lijn.
Extra prikje dan maar. :biggrin:

David Dunning
Solomio schreef:
En een anonimisatieverzoek met nog even een opdemannetje.

Mijn ijsje is al op.
Oeh wat een lelijke post is dat.

Ik neem zo nog maar een cracker met kaas.
Graftak!
Rabarbara schreef:
Maar goed. Ik vind november dit jaar een nog naardere maand dan anders. Dus ik moet een linkjestopic openen, maar ik heb echt alle linkjestopicopties wel bedacht door de jaren heen.
Ik denk wel even mee, ik heb onder dit account toch nog geen linkjestopic geopend.
Graftak!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven