Napraattopic 2025.9 met geklets
dinsdag 28 oktober 2025 om 10:17
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.9 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Welkom in napraat 2025.9 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 16 november 2025 om 19:58
Linkjes naar feelgood-accounts op social media misschien? Of nou ja, beter geen directe linkjes, want soms staat je gebruikersnaam er ineens in. Maar ik heb geen verstand van linkjestopics, dus misschien sla ik de plank helemaal mis
In ieder geval iets waar ik momenteel wel van geniet: Very British Problems op (o.a.?) Facebook.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
zondag 16 november 2025 om 20:02
Fraai, ja, op meerdere manieren onder de gordel en dat weet ze dondersgoed, maar ik heb haar ten diepste gekwetst en dus is alles geoorloofd. Tja. Ik had me de moeite van het staffen dus kunnen besparen.
Ik heb mijn ijs vrijdagavond al opgevreten nog voor het schaatsen überhaupt begonnen was. Wat nu, wat nu...
Ik heb mijn ijs vrijdagavond al opgevreten nog voor het schaatsen überhaupt begonnen was. Wat nu, wat nu...
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
zondag 16 november 2025 om 20:06
Ik was vandaag een emotioneel wrak vanwege het bekijken van "oude mensen en hun hond" filmpjes op Tiktok.
Heel aandoenlijk maar ik werd er ook emotioneel door haha.
zondag 16 november 2025 om 20:10
Mss moet je wegblijven uit dat topic. Nu ga je alleen maar om je heen slaan en je bent in tranen.
En: er is een reden dat ik niet in dat MO-topic kom en ik wil die discussie dus niet hier moeten lezen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-11-2025 22:04
Reden: quote verwijderd
47.86% gewijzigd
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 16 november 2025 om 20:13
Dat is vreselijk, ik kan me niet voorstellen hoe dat moet zijn voor je... maar dat is nog geen reden om hier zo om je heen te slaan tegen forummers die ook banden hebben met/in Israël toch?
En dat is wel wat je nu doet, ik vind dat op zijn zachtst gezegd verre van netjes.
Zeker Canis-felis is eem forumster die heel goed en genuanceerd schrijft over en in het MO topic. Ik vind dat ze zoiets niet verdiend.
En ik heb je altijd erg gewaardeerd als forumster, ook jouw visie hierop. Ik denk dat het inderdaad beter is om even wat afstand te nemen, zoals je vraagt aan de Mods. Maar de sneer was echt niet nodig in het anonimisatie topic.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-11-2025 22:05
26.31% gewijzigd
zondag 16 november 2025 om 20:19
Ik snap er nog steeds niks van. Jij zei toch helemaal niks geks?canis-felis schreef: ↑16-11-2025 20:16Redhead weet best dat ik ook meer betrokken ben bij de situatie dan de meeste anderen vanwege mijn achtergrond. Een van de meerdere redenen dat het onder de gordel is.
Graftak!
zondag 16 november 2025 om 20:20
Waar slaat dit nou weer op. Je komt hier zelf zeuren, in het MO topic doe je hele rare uitspraken en nu ga je het slachtoffer uithangen? Grow up.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-11-2025 22:05
51.62% gewijzigd
Deck mich zu mit Zärtlichkeiten
zondag 16 november 2025 om 20:20
Ik zat ook al in het topic te lezen maar zie echt niet wat dit alles getriggerd heeft.Lady*Voldemort schreef: ↑16-11-2025 20:19Ik snap er nog steeds niks van. Jij zei toch helemaal niks geks?
Pluviofiel|Firm believer of Karma
zondag 16 november 2025 om 20:21
Mogen we jou al feliciteren?Kidneybean schreef: ↑16-11-2025 20:20Ik zat ook al in het topic te lezen maar zie echt niet wat dit alles getriggerd heeft.
What would Patsy do?
zondag 16 november 2025 om 20:22
zondag 16 november 2025 om 20:23
Kidneybean schreef: ↑16-11-2025 20:20Ik zat ook al in het topic te lezen maar zie echt niet wat dit alles getriggerd heeft.
Hoe gaat het met je?
Idd mogen we eem felicitatie plaatsen?
zondag 16 november 2025 om 20:25
En daarover… nee, dat was niet duidelijk. FashionVictim volgens mij. En die is er niet eens meer…Maar het is op z’n minst onhandig om dat dan niet overduidelijk te maken, dat het niet naar Canis bedoelt was. En ik dacht dat het DARVOverwijt ook naar FV bedoeld was. Maar na de fittie hier, twijfel ik.Kidneybean schreef: ↑16-11-2025 20:20Ik zat ook al in het topic te lezen maar zie echt niet wat dit alles getriggerd heeft.
@Redhead, Ik vond het ook weer onduidelijk. Dat dat een pijnlijk iets is voor je en dat dat te maken heeft met het feit dat Nederlands niet je eerste taal is, verandert dat niet. En het is nogal lastig om op een forum waar we niets anders hebben dan geschreven tekst, niet aan te geven dat iets onduidelijk verwoord is.
ladyday21 wijzigde dit bericht op 16-11-2025 20:26
1.93% gewijzigd
What would Patsy do?
zondag 16 november 2025 om 20:26
Ik ben in het echte leven echt heel onaardig.
Si abra la puerta hay lobos.
zondag 16 november 2025 om 20:28
Kidneybean schreef: ↑16-11-2025 20:26Jazeker, eind oktober is Nederland een meisje rijkerna een dag bevallen en erna een spoedkeizersnede
![]()
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! En een spoedig herstel gewenst!
zondag 16 november 2025 om 20:29
Ja mooi he.
Ik loop potvolblomme in spuuglelijke vestjes mee met rooie lijn demonstraties maar nu word ik gereduceerd tot akelige witterik omdat ik toevallig niet juichend reageer op het onbegrijpelijke geraaskal van iemand die het blijkbaar allemaal even niet zo scherp meer ziet. Raar gedoe weer.
Graftak!
Nu wel een stukje beter. Ze heeft last van wat complicaties na de geboorte waardoor we meerdere keren opgenomen moesten worden. Maar hierdoor wel kennis gemaakt met echte zorgtoppers. Van de kraamzorg tot het ziekenhuispersoneel. Die mensen verdienen echt een bloemetje.
Pluviofiel|Firm believer of Karma
Nou dat werd wel eens tijd dat je dat kwam melden, dat kind is al zowat aan haar eerste rijles toe.Kidneybean schreef: ↑16-11-2025 20:26Jazeker, eind oktober is Nederland een meisje rijkerna een dag bevallen en erna een spoedkeizersnede
![]()
Gefeliciteerd hoor!
Graftak!
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in