Ik zoek een heel warm winterdekbed
zondag 16 november 2025 om 19:23
Sinds mijn verhuizing heb ik een slaapkamer op het Noorden en ik heb het koud 's nachts, niet normaal. Ik lig inmiddels in een onesie onder een fleecedeken en een synthetisch dekbed uit de hoogste warmteklasse van Ikea en ik val nog steeds lastig in slaap omdat ik het zo koud heb. Ik zoek dus een heel erg warm dekbed, liefst een beetje diervriendelijk (geen dons, misschien wel wol?). Wat zijn echte aanraders?
O, alle tips om mijn lichaam het werk te laten doen door me dunner te kleden, leverden een paar slechte nachten en beginnende winterhanden op. Ik zoek het dus echt in meer warmte.
O, alle tips om mijn lichaam het werk te laten doen door me dunner te kleden, leverden een paar slechte nachten en beginnende winterhanden op. Ik zoek het dus echt in meer warmte.
maandag 17 november 2025 om 11:54
Ja die extra lengte is soms wel irritant bij nieuwe dekbedovertrekken kopen maar ik heb steeds meer keuze. En nu vind ik die 20cm extra wel fijn want beter in te stoppen en kan um wat hoger over me heen trekken.Pyjamaheld schreef: ↑17-11-2025 08:57Deze ziet er goed uit, maar ik heb het liefst 200 x 200. Heeft iemand ervaring met het wollen dekbed van Hema? https://www.hema.nl/wonen-slapen/slapen ... 90025.html
maandag 17 november 2025 om 13:38
Ik denk ook wel dat ze net zo goed zijn. Maar de ene van Lidl die ik heb (of Aldi, ik weet het niet) is echt stug. Hij plooit niet om je heen zeg maar, waardoor het alsnog voelt alsof je onder plastic ligt, en daardoor word je ook niet echt lekker warm. Terwijl de duurdere helemaal zacht over je heen valt.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in