Vinted topic - 3
dinsdag 23 april 2024 om 09:29
Hierbij open ik een nieuw topic om verder te kletsen over alle perikelen rondom Vinted. Lukt het je niet om je kleding of andere spulletjes kwijt te raken? Kun je wel wat tips gebruiken? Verstuurd die ene verkoper dat geweldige jurkje niet of heb je verwassen kleding gekregen terwijl het vermeld stond als ‘nieuw zonder kaartje’? Je kunt hier je ei kwijt.
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 1
* Deel 2
In this mad house we must all survive
dinsdag 18 november 2025 om 12:04
Dat is gek.Falathiel schreef: ↑17-11-2025 19:03Zwangerschapsjurkje tijdje terug erop gezet voor 4 euro. Nu bood iemand er 3 euro op, dus heb die geaccepteerd. Had geen zin om te printen dus koos voor de digitale optie, want dat was laatst superhandig. Moest hem nu naar een ander punt toe brengen en mocht daar nog even 1 euro aftikken omdat zij de label moesten printen nu.
Het is maar 1 euro, maar als ik dat had geweten had ik de moeite genomen om het zelf uit te printen. Vorige keer hoefde ik niet te betalen, maar was een andere verzender en andere locatie. Ik hoop dat de ontvanger er blij mee is, want voor het geld had ik dit dus niet hoeven doen
Bij digitale scan je zelf toch de code en koppel je die aan een barcode op een sticker die je op het pakket plakt?
dinsdag 18 november 2025 om 12:04
Dat is gek.Falathiel schreef: ↑17-11-2025 19:03Zwangerschapsjurkje tijdje terug erop gezet voor 4 euro. Nu bood iemand er 3 euro op, dus heb die geaccepteerd. Had geen zin om te printen dus koos voor de digitale optie, want dat was laatst superhandig. Moest hem nu naar een ander punt toe brengen en mocht daar nog even 1 euro aftikken omdat zij de label moesten printen nu.
Het is maar 1 euro, maar als ik dat had geweten had ik de moeite genomen om het zelf uit te printen. Vorige keer hoefde ik niet te betalen, maar was een andere verzender en andere locatie. Ik hoop dat de ontvanger er blij mee is, want voor het geld had ik dit dus niet hoeven doen
Bij digitale scan je zelf toch de code en koppel je die aan een barcode op een sticker die je op het pakket plakt?
dinsdag 18 november 2025 om 12:28
Het was een klein zaakje waar ik het ging afleveren en daar scande een medewerker het die een label ging printen.Lemon_Pledge schreef: ↑18-11-2025 12:04Dat is gek.
Ik heb in elk geval mijn lesje geleerd, ik print in het vervolg zelf wel en als die optie er niet zou zijn vermijd ik deze zaak. Nou was 3 euro natuurlijk ook noet heel veel geld om te krijgen. Maar vind juist daarom het bedrag van nog een euro moeten betalen zoveel. Als ik iets had verkocht voor 20 euro had ik het al wat minder erg gevonden (nog steeds idioot, want als verkoper zou je geen verdere kosten eraan moeten hebben)
dinsdag 18 november 2025 om 13:50
broadway schreef: ↑18-11-2025 09:51ik zet dingen ook in facoriet om er meer van te zien in mijn feed, omdat ik nog twijfel maar wel "zoiets" een keer wil. het gaat mij vaak helemaal niet om dat specifieke item, maar over dat ik een zwarte broek wil een keer of een paarse hoody.
daarnaast ook omdat ik dát item wil, maar het te duur vind en ik doe geen bod als het pas kort erop staat. na een week of meer wel.
In het laatste geval: dan juist handig om te weten dat het verkocht is toch?
En het eerste: daar kun je nou een zoekopdracht voor aanmaken.
Such fun!1
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in