Entertainment alle pijlers

Onderweg naar Liefde

12-11-2025 16:15 435 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
In het NPO 3-programma Onderweg naar liefde gaan Nederlandse vanlifers tijdens één van hun droomreizen op zoek naar een partner. In het tweede seizoen trekken zeven vanlifers met hun camper door Europa. Op adembenemende plekken ontmoeten ze nieuwe dates, ontdekken ze elkaars wereld en zoeken ze uit of hun vrije leven op wielen samen nóg mooier wordt.

Onderweg naar liefde, vanaf 10 november elke werkdag om 19.25 uur bij KRO-NCRV op NPO 3.

Zijn er nog kijkers van deze variant op B&B vol liefde?
Als Viktor Brand en Dennis van der Geest een kind zouden krijgen = Henno.
bijtie schreef:
15-11-2025 08:34
Vanlifers: "ik zoek iemand die net zo is als ik om dit samen te beleven."
Hoe ze zijn: perfectionistisch, control freak, bang voor intimiteit.
Heel mooi verwoord.
Wat is Henno een misselijk ventje. Ik krijg de kriebels van hem. Zijn date nu (ik ben haar naam kwijt) is veel te leuk voor hem.
Mintel88 schreef:
12-11-2025 20:54

Heino en de andere Joris zijn me veel te zweverig! Ik vind Mies wel leuk bij de surfdude. Maar hij is anti trainingsbroek door de weeks en houdt ook niet van piercings, dus dat zal snel een afgelopen zaak zijn.
Vond dit wel bijzonder weer. Kleding oké, maar je zag duidelijk haar piercings in haar filmpje. Dan denk ik, waarom dan laten komen?

De dame van de surf shop is misschien wel een match. 😉
Heerlijk programma weer!
Geweldig programma! Die Joris "met die ogen" en Henno bezorgen mij fantastische koude ergernisrillingen. Niet te filmen zo bizar, maar geweldige tv. Ik vermoed dat een aantal van die types maar zijn gaan zwerven omdat ze in het gewone leven niet serieus worden genomen.
Heerlijk om naar te kijken!
Wauw, wat een kansloze ontvangst van Mies door die surfdude.

Eerst wordt ze minstens een half uur genegeerd. Hij staat gewoon te flirten met die meid van de shop. "Leuk horloge trouwens." Later tegen Mies "Oh je zet je tas er maar in hoor."

"Oh je had de camper nog helemaal niet gezien natuurlijk."

Draait zich weer om naar de surfmeid "Lekker weertje hoor!"

Direct zeuren over die piercings. Niet direct mijn type. Wtf. Is hij vergeten wat ze komt doen? Heeft hij een meervoudige persoonlijkheidsstoornis?
bijtie schreef:
16-11-2025 16:49
Wauw, wat een kansloze ontvangst van Mies door die surfdude.

Eerst wordt ze minstens een half uur genegeerd. Hij staat gewoon te flirten met die meid van de shop. "Leuk horloge trouwens." Later tegen Mies "Oh je zet je tas er maar in hoor."

"Oh je had de camper nog helemaal niet gezien natuurlijk."

Draait zich weer om naar de surfmeid "Lekker weertje hoor!"

Direct zeuren over die piercings. Niet direct mijn type. Wtf. Is hij vergeten wat ze komt doen? Heeft hij een meervoudige persoonlijkheidsstoornis?
En het erge is nog wel dat hij er m.i. zelf ook niet bijzonder goed gekleed uitziet, met zijn commentaar op haar kleding. Ik vrees dat hij niemand goed genoeg vindt.
bijtie schreef:
15-11-2025 08:34
Vanlifers: "ik zoek iemand die net zo is als ik om dit samen te beleven."
Hoe ze zijn: perfectionistisch, control freak, bang voor intimiteit.
Viel mij ook meteen op. Inchecken bij zichzelf, voor heel erg "bij zichzelf blijven". Lachwekkend hoe die zogenaamd spirituele mensen vooral altijd heel erg met zichzelf bezig zijn. Die camper is echt te klein voor 2 van die ego's, hoor.
LieveMona schreef:
16-11-2025 23:55
Viel mij ook meteen op. Inchecken bij zichzelf, voor heel erg "bij zichzelf blijven". Lachwekkend hoe die zogenaamd spirituele mensen vooral altijd heel erg met zichzelf bezig zijn. Die camper is echt te klein voor 2 van die ego's, hoor.

Nou nou nou, inderdaad! Ze noemen het "verbinden", maar ze denken vooral aan zichzelf en ik vrees dat (bijna) niemand goed genoeg is. Onder het mom van "bij zichzelf doorvoelen hoe de connectie is" zijn ze tenenkrommend bot in hun afwijzingen. Met name Joris en Henno vind ik gevaarlijk voor de dates. Onder een dikke wollen deken worden hun gasten genadeloos afgeslacht, gevolgd door een eindeloos lange zogenaamd liefdevolle knuffel. Doodeng!

Vanavond weer een nieuwe aflevering heerlijke horror!
Lieneke schreef:
17-11-2025 07:14
gevolgd door een eindeloos lange zogenaamd liefdevolle knuffel. Doodeng!
Vorig seizoen had ik het gevoel dat die Martijn er genoegen in schept om iemand eerst kwetsbaar te laten zijn (tig keer vragen wat ze voelt), vervolgens keihard te kwetsen en haar daarna "liefdevol op te vangen." Henno verdenk ik er ook van.

Ze zullen het niet bewust doen want zoveel zelfbewustzijn hebben ze niet, maar eng: ja!

Die Human Design coach die nu bij Henno is wordt ook al bij de enkels afgezaagd met het parkeren van de camper, tering.
bijtie schreef:
17-11-2025 07:35
Vorig seizoen had ik het gevoel dat die Martijn er genoegen in schept om iemand eerst kwetsbaar te laten zijn (tig keer vragen wat ze voelt), vervolgens keihard te kwetsen en haar daarna "liefdevol op te vangen." Henno verdenk ik er ook van.

Ze zullen het niet bewust doen want zoveel zelfbewustzijn hebben ze niet, maar eng: ja!

Die Human Design coach die nu bij Henno is wordt ook al bij de enkels afgezaagd met het parkeren van de camper, tering.

Het vorige seizoen heb ik jammer genoeg gemist, maar ik ga een kijken of ik het nog kan terugzien.
Precies hoe jij het beschrijft, dat zie ik hier ook gebeuren. Bij Henno en ik vrees straks ook bij die ene Joris.
bijtie schreef:
17-11-2025 07:35

Ik moest opzoeken wat in vredesnaam een 'human design coach' is. Google: Professionals in it vakgebied begeleiden cliënten bij zelfontdekking, persoonlijke groei en afstemming op hun unieke energetische blauwdruk .
Ik vind het ook wel opvallend dat zij zo blijft meegaan in alles bij Henno.
Ik heb wel het idee dat Milou Henno begint te doorzien (vooral dat mansplaining) en af begint te haken. Benieuwd hoe dat verder gaat.
Henno is inderdaad eng, doet zichzelf voor als heel ontwikkeld en met een hoog EQ, maar enige zelfreflectie is ver te zoeken. Hij vindt zichzelf een enorme catch volgens mij.
Het lijkt wel of ze het erom doen bij de redactie. Martijn was vorig jaar dé smaakmaker in negatieve zin, dus nu die types maar in de verdubbelaar...
Jaaaa, er is een topic! :cheer2: En dit is dus vooral een tvp ;-D

Die Henno geeft me de kriebels, met z’n mansplaining en mannelijkheidsgezeur en proberen de dates volledig naar zijn wensen te kneden. Een slechte kopie van die Martijn van vorig jaar.

Was die voice-over er vorig seizoen trouwens ook? Ik heb daar de hele tijd het gevoel bij dat ie net zo gevat probeert te zijn als die van BenB vol liefde (maar dat verre van is).
Aarghhh, die extreem lange knuffel van Joris, waarbij hij bijna de nek brak van zijn drie koppen kleinere date!

En dat eeuwige ge-hmmm tijdens het voelen!

Heerlijk irritainment weer.
Hahaha... ja dat ge-hmmm. Te pas en te onpas. En dan zo'n giecheltje.

Het klinkt allemaal als aangeleerd gedrag, ipv 'in verbinding staan met jezelf'.
Men moet er ook schijnbaar bij glimlachen om een gevoel te (mogen) ontvangen.

Ik vind sommigen bijna kerkelijk met al die ritueeltjes, het reine, het mediteren, theetjes drinken, chakra's uitspoelen.

Het inchecken bij zichzelf om te voelen of ze iemand in hun bus verdragen is toch wel het toppunt. Je nodigt goddomme zelf al die mensen uit.
bijtie schreef:
18-11-2025 06:05
Men moet er ook schijnbaar bij glimlachen om een gevoel te (mogen) ontvangen.

Ik vind sommigen bijna kerkelijk met al die ritueeltjes, het reine, het mediteren, theetjes drinken, chakra's uitspoelen.

Het inchecken bij zichzelf om te voelen of ze iemand in hun bus verdragen is toch wel het toppunt. Je nodigt goddomme zelf al die mensen uit.

Drie keer ja! ;)
bijtie schreef:
15-11-2025 17:48
Als Viktor Brand en Dennis van der Geest een kind zouden krijgen = Henno.
Jahhaaaaaa!!!! :mrgreen:

En ook ja voor meer wat hier gezegd in dit topic al gezegd is over dit seizoen.

En ik valt mij op dat de jongere deelnemers zich over het algemeen allemaal best wel goed uit kunnen drukken en heel goed communiceren met elkaar. Ik denk dat die generatie daar wel beter is dan de mijne (gen X). Ik vind vooral Silke hier in uitblinken. Wat een leuke meid lijkt me dat!
En het zaakje van blauwe ogen Joris blijft maar steeds mijn aandacht trekken....
Ik loop nog een beetje achter deze week.

Silke leuke vrouw ja. Ik vind haar wel communiceren alsof ze teamleider bij een uitzendbureau is. Feedback wordt keurig gesandwitched, rolt er heel geroutineerd uit en wordt afgesloten met "maar we gaan zeker weten nog een theetje of koffietje doen, gezellig! Bedankt dat je er was en goede reis terug."

En oeh die Cees is leuk. Cees+ Kyle hitting it off?
Ook leuk hoe hij Kyle uitspreekt als "Keil."

Die surfdude grijpt echt elke gelegenheid aan om te zeggen dat hij Mies "niet leuk" vindt. Hork. En wat zal Mies denken als ze dit nu terugkijkt, die fucker had al lang besloten dat hij zonder mij verder ging?

Henno is a paid actor, kan niet anders. Dat niveau van mansplaining is ongeëvenaard.
duploo schreef:
19-11-2025 10:54
En het zaakje van blauwe ogen Joris blijft maar steeds mijn aandacht trekken....
Ik vind die man zo afstotelijk.
bijtie schreef:
19-11-2025 18:16
Ik vind die man zo afstotelijk.

Ik ook. Vreselijk, ik krijg de kouwe rillingen van die kerel. En niet eens primair van zijn uiterlijk, maar dat zijige gedrag. Er is niets natuurlijks aan, niets spontaans, het is zo onecht. Omdat ik zijn gedrag niet alleen volkomen on-sexy vind, maar afstotelijk, erger ik mij ook aan zijn uiterlijk. Zijn manier van bewegen, de manier waarop hij kijkt, maar ook dat lange magere lijf boezemt mij afkeer in.
Als het een leuke man was geweest had mij dat totaal niet gestoord.

En dan die Henno. Objectief gezien een mooie man, toch? Maar ook Henno is volkomen fake, elke beweging, elke gezichtsuitdrukking zet hij in scene. Zijn date, die helemaal hoteldebotel lijkt te zijn denkt dat hij signalen geeft dat hij haar leuk vindt. Maar die signalen zijn nep, alleen ziet zij dat niet.
Precies dat! Je zit naar van die sprekende poppen te kijken. Joris met gespannen schouders en armen. Ik vind ook dat stakerige lichaam fysiek afstotelijk idd, omdat het niet bewoond wordt.

Bij Henno staan de kaken continu strak en hij praat als een manager die het over kpi's en forecasts heeft. Maar wat zijn ze toch in contact met zichzelf, echte gevoelsmensen.

Ik vind de nieuwe deelnemer Marit wel leuk.

En de nieuwe vrouw bij Joris vind ik ook wel interessant, weliswaar een zweveres, maar bijzondere uitstraling.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven