Onderweg naar Liefde
woensdag 12 november 2025 om 16:15
In het NPO 3-programma Onderweg naar liefde gaan Nederlandse vanlifers tijdens één van hun droomreizen op zoek naar een partner. In het tweede seizoen trekken zeven vanlifers met hun camper door Europa. Op adembenemende plekken ontmoeten ze nieuwe dates, ontdekken ze elkaars wereld en zoeken ze uit of hun vrije leven op wielen samen nóg mooier wordt.
Onderweg naar liefde, vanaf 10 november elke werkdag om 19.25 uur bij KRO-NCRV op NPO 3.
Zijn er nog kijkers van deze variant op B&B vol liefde?
Onderweg naar liefde, vanaf 10 november elke werkdag om 19.25 uur bij KRO-NCRV op NPO 3.
Zijn er nog kijkers van deze variant op B&B vol liefde?
maandag 24 november 2025 om 20:58
Ik ben wel fan van Cees. Vind het echt een leuke lieve jongen.
Milou ook een leuke meid, vind het leuk hoe ze reageert op Henno.
En sorry maar ik raak niet uitgepraat over lange Joris.
Die magere benen in zo'n kort eng broekje, de zielloze blik in die waterige ogen, dat eeuwige gekwezel, dankbare gedeel en geneuzel.
Wat hebben ze nu eigelijk besproken?
Het was alleen maar gezucht en leeg gezwam.
Milou ook een leuke meid, vind het leuk hoe ze reageert op Henno.
En sorry maar ik raak niet uitgepraat over lange Joris.
Die magere benen in zo'n kort eng broekje, de zielloze blik in die waterige ogen, dat eeuwige gekwezel, dankbare gedeel en geneuzel.
Wat hebben ze nu eigelijk besproken?
Het was alleen maar gezucht en leeg gezwam.
maandag 24 november 2025 om 21:36
Kijk jij vooruit? Dit was toch pas vandaag op tv?Trixie schreef: ↑22-11-2025 08:33Daar viel lange Joris even door de mand, zeg. Toen Elisa op tafel legde dat ze geen verbinding voelde en niet het idee had hij bezig was om haar te leren kennen. Heel duidelijke taal op een niet verwijtende manier. En kon er nog iets van inhoudsloos gewauwel over verbinding met het hart uitkrijgen en verder niks. Hij kent alleen eindeloos veel variaties op het zweverige toneelstuk dat hij opvoert en waar anderen naar mogen kijken en in mee mogen. Maar nu hij moet reageren op een ander. *krekelgeluid*
maandag 24 november 2025 om 22:18
woensdag 26 november 2025 om 07:20
Ik ben benieuwd hoe dat ruit nu stuk kon gaan. Is het ingegooid? Zoiets kan toch niet zomaar knappen mag ik hopen.
Ik heb niet het idee dat het tussen de loodgieter en Silke iets wordt. Lijken me heel verschillende types. En tussen de man met het lange haar en haar, ik hoop het wel, maar aangezien ze op mannelijke types is gevallen in het verleden, heb ik mijn bedenkingen. Ik vind dat een heel leuke man.
Ik heb niet het idee dat het tussen de loodgieter en Silke iets wordt. Lijken me heel verschillende types. En tussen de man met het lange haar en haar, ik hoop het wel, maar aangezien ze op mannelijke types is gevallen in het verleden, heb ik mijn bedenkingen. Ik vind dat een heel leuke man.
Creativiteit is de adem van de ziel – dus adem elke dag!
woensdag 26 november 2025 om 07:45
Ik was heel benieuwd naar de camper van Simon, maar wat een vies zooitje was 't! Ik zou daar echt op afknappen, sowieso snap ik niet helemaal dat je met je vieze vaat gaat rondrijden. En dan al die kleding overal, waardoor je nergens kan zitten. Als ik Silke was, zou ik direct niet meer twijfelen aan de iets "vrouwelijkere" kant van haar andere man (die ik overigens heel sympathiek vind).
Henno blijft bizar: prediken dat veel mensen 'vanlife' niet kunnen of romantiseren en ondertussen rondrijden met allerlei technische snufjes en maaltijden van de keurslager.
Joris in Montenegro... tja, zij zegt: "ik wil straks met je praten" en op het moment supreme zegt ze dat ze graag wil praten en hij reageert met: "dat voelde ik al". Hij zegt opvallend vaak "dat voelde ik al" als reactie op iets wat ze al eerder heeft geuit en wat hij dus allang wist, maar oh, wat staat hij in contact met zijn gevoel. En dan dat naakt rondlopen. Allemaal prima, maar niet op 5 vierkante meter met een vrouw met wie je niet het bed deelt en met wie je in een verkennende fase zit. Zowel voor Henno als hem geldt: ze doen alsof ze enorm met zelfontwikkeling bezig zijn, maar ze zijn juist extreem slecht afgesteld op zichzelf en de ander.
Henno blijft bizar: prediken dat veel mensen 'vanlife' niet kunnen of romantiseren en ondertussen rondrijden met allerlei technische snufjes en maaltijden van de keurslager.
Joris in Montenegro... tja, zij zegt: "ik wil straks met je praten" en op het moment supreme zegt ze dat ze graag wil praten en hij reageert met: "dat voelde ik al". Hij zegt opvallend vaak "dat voelde ik al" als reactie op iets wat ze al eerder heeft geuit en wat hij dus allang wist, maar oh, wat staat hij in contact met zijn gevoel. En dan dat naakt rondlopen. Allemaal prima, maar niet op 5 vierkante meter met een vrouw met wie je niet het bed deelt en met wie je in een verkennende fase zit. Zowel voor Henno als hem geldt: ze doen alsof ze enorm met zelfontwikkeling bezig zijn, maar ze zijn juist extreem slecht afgesteld op zichzelf en de ander.
lori wijzigde dit bericht op 26-11-2025 08:31
0.08% gewijzigd
woensdag 26 november 2025 om 18:00
donderdag 27 november 2025 om 00:13
Haha, ik weet welke je bedoelt. Waar je ziet dat dat tentje gewoon eigenlijk tussen de camper en een huizenblok opgeprikt staat. Vreselijk!
En ben het weer eens met je eens over je analyse over de mannen. Ze doen zo ontzettend alsof ze spiritueel en 'voelend' zijn, maar het lijkt nergens op. Bij Henno lieten ze ook telkens subtiel zien dat hij eigenlijk van niks weet. Komt er één langs die in de camera vertelt dat ze aan Reiki doet, hebben ze niet lang erna een shot waarin hij in gesprek zegt 'niet zoveel van Reiki af te weten'. Volgens mij kan hij alleen mantra's zingen.
Maar daarin is lange Joris gevaarlijker; die straalt nog iets spiritueels uit. En als je niet voldoende stevig in je spirituele schoenen staat, dan kan je erin trappen. Henno is wat dat betreft veel doorzichtiger, en kinderlijker.
Wat een teringbende bij Simon inderdaad. Zou er meteen op afknappen. Zeker als vanlifer moet je de boel een beetje opgeruimd houden.
donderdag 27 november 2025 om 11:33
Ik vind Henno echt een Martijn 2.0 zoals iemand anders hier al schreef.
Man en ik hebben afgelopen weekend één of twee afleveringen teveel gekeken dus lopen voor op de live-uitzendingen. Dat is balen want nu kan ik niet hier mee schrijven want ik ben veel te bang dat ik spoiler
Man en ik hebben afgelopen weekend één of twee afleveringen teveel gekeken dus lopen voor op de live-uitzendingen. Dat is balen want nu kan ik niet hier mee schrijven want ik ben veel te bang dat ik spoiler
Poep, wie heeft jou gescheten?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in