Napraattopic 2025.9 met geklets

28-10-2025 10:17 1187 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Beste forummers,

Welkom in napraat 2025.9 met geklets.

Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.

De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Moderators Vivaforum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Echt he. Hun personeel, dat zijn we. :cat: :flirting:
Deck mich zu mit Zärtlichkeiten
Jep en je krijgt er zoveel voor terug. :heart:
Vanity of vanities; all is vanity
Pink-Freud schreef:
21-11-2025 22:37
Eens. Maar sommige mensen dulden dieren niet in bed.
Behalve dat het soms irritant is zo'n 4 kilo dood gewicht op je benen gestort te krijgen midden in de nacht, vind ik het alleen maar superlief.
Ondanks dat is er niks fijner dan je diertjes in bed ! <3
.
Pink-Freud schreef:
21-11-2025 22:37
Eens. Maar sommige mensen dulden dieren niet in bed.
Behalve dat het soms irritant is zo'n 4 kilo dood gewicht op je benen gestort te krijgen midden in de nacht, vind ik het alleen maar superlief.
Hier eentje van bijna 7 kilo. Oempf.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
22-11-2025 08:56
;-D
Solomio schreef:
22-11-2025 08:56
:HA: hier 4 kilo :$

Wat is dat forum trouwens traag :P
Voor iedereen een groene tuin
Omze hondenkindjes liggen ook bij ons in bed. De ene aan het voeteneind de ander bij mij op mijn kussen. Of ik dan met een stijve nek wakker wordt de volgende ochtend is uiteraard van ondergeschikt belang... :hihi:

En als het koud is, dan kruipen ze onder de dekens. 1 tegen mijn buik de ander in mijn knieholtes. Slaapt ook lekker hoor... :mrgreen:

Maar ja, alles voor de kinderen he?
Echt het forum is nog steeds zo traag als dikke stront zou mijn oma zeggen .

Hier ook hondje in bed heerlijk warm kruikje .
SirDidymus schreef:
22-11-2025 12:36
Omze hondenkindjes liggen ook bij ons in bed. De ene aan het voeteneind de ander bij mij op mijn kussen. Of ik dan met een stijve nek wakker wordt de volgende ochtend is uiteraard van ondergeschikt belang... :hihi:

En als het koud is, dan kruipen ze onder de dekens. 1 tegen mijn buik de ander in mijn knieholtes. Slaapt ook lekker hoor... :mrgreen:

:heart: Wat voor ras zijn de hondenkindjes?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Hier is het forum niet heel traag.

De indexpagina is zelfs een stuk sneller geworden.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
SirDidymus schreef:
22-11-2025 12:36

Ik heb na een bepaalde tijd altijd de onbedwingbare drang om iedere 10 minuten om te draaien en vind het dan altijd wel sympathiek als ze dan even opstaan, de nieuwe situatie bekijken om zich vervolgens weer te herpositioneren. Soms heeft ze geen zin en is het nog best een gedoe haar mee te krijgen. :D
charlottew88 schreef:
22-11-2025 12:59
:heart: Wat voor ras zijn de hondenkindjes?

2 ruwharige Jack Russels. :heart:

Dus niet te groot voor in bed. Hiervoor hadden we een Amerikaanse Stafford, die sliep ook op bed maar altijd aan het voeteneinde op haar eigen kleedje. Die wilde niet zo tegen je aan liggen.

Tis dat die honden een slechte naam hebben en veel mensen er bang voor zijn of ze zijn op veel plekken niet welkom, maar zou achter elkaar weer een Stafford willen anders. Die van ons was werkelijk de liefste (en knapste) hond van de hele wereld.

Deze Jacks zijn ook super leuk hoor! Maar een heel ander karakter... en, wat ik heel jammer vindt, ze kunnen niet met andere honden behalve die van mijn moeder en sibling. Tis tuig van de richel, maar wel mijn tuig van de richel. :flirting:
Pink-Freud schreef:
22-11-2025 13:24
Ik heb na een bepaalde tijd altijd de onbedwingbare drang om iedere 10 minuten om te draaien en vind het dan altijd wel sympathiek als ze dan even opstaan, de nieuwe situatie bekijken om zich vervolgens weer te herpositioneren. Soms heeft ze geen zin en is het nog best een gedoe haar mee te krijgen. :D

Hahaha ik vind het al heel wat dat ze mee wil bewegen... die van ons blijven gewoon liggen als dood gewicht. Vertikken het om plaats te maken.

Wij zeggen weleens wij liggen bij hun in bed ipv andersom. :A:
SirDidymus schreef:
22-11-2025 13:26
Hahaha ik vind het al heel wat dat ze mee wil bewegen... die van ons blijven gewoon liggen als dood gewicht. Vertikken het om plaats te maken.

Wij zeggen weleens wij liggen bij hun in bed ipv andersom. :A:
Dat vind ik wel coulant van je. Ik vrees dat ik daar heel chagrijnig van zou worden en ze misschien wel eruit zou 'gooien '... Met veel schuldgevoel en gevoelens van tekortschieten, dat wel.
Maar mijn slaap is me zo dierbaar. :(
Vreemdgaan, door de ene keer dat een condoom scheurt (wat ook echt een bijzonderheid is) gelijk zwanger worden, maar geen abortus willen omdat je daar zo tegen bent (tegen vreemdgaan dan blijkbaar niet). Geloof ik dat?
Si abra la puerta hay lobos.
Rabarbara schreef:
22-11-2025 15:38
Vreemdgaan, door de ene keer dat een condoom scheurt (wat ook echt een bijzonderheid is) gelijk zwanger worden, maar geen abortus willen omdat je daar zo tegen bent (tegen vreemdgaan dan blijkbaar niet). Geloof ik dat?
Je weet het antwoord wel :lol:
Rabarbara schreef:

Onze lieve heer heeft rare kostgangers, zei mijn opa altijd.
Graftak!
Rabarbara schreef:

Ik heb ff gegoogeld. Kans dat een condoom scheurt ligt tussen de 0,4 en 2%. Kans op zwangerschap is 15% per menstruatiecylus, als de vrouw vruchtbaar is.

Tja.
Ook bijzonder dat ze nogal met een moralistisch vingertje zwaait in andere topics.
SirDidymus schreef:
22-11-2025 13:25
2 ruwharige Jack Russels. :heart:

Dus niet te groot voor in bed. Hiervoor hadden we een Amerikaanse Stafford, die sliep ook op bed maar altijd aan het voeteneinde op haar eigen kleedje. Die wilde niet zo tegen je aan liggen.

Tis dat die honden een slechte naam hebben en veel mensen er bang voor zijn of ze zijn op veel plekken niet welkom, maar zou achter elkaar weer een Stafford willen anders. Die van ons was werkelijk de liefste (en knapste) hond van de hele wereld.

Deze Jacks zijn ook super leuk hoor! Maar een heel ander karakter... en, wat ik heel jammer vindt, ze kunnen niet met andere honden behalve die van mijn moeder en sibling. Tis tuig van de richel, maar wel mijn tuig van de richel. :flirting:
Jacks zijn zo leuk :heart:.

En nu weet ik opeens wie jij eerst was :cheer2:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Fantasy schreef:
22-11-2025 16:45
Ik heb ff gegoogeld. Kans dat een condoom scheurt ligt tussen de 0,4 en 2%. Kans op zwangerschap is 15% per menstruatiecylus, als de vrouw vruchtbaar is.

Tja.
Ik ben toch echt een Lotje dat is geboren is door het scheuren van een kapotje. Maar dat kapotje scheurde natuurlijk wel in 1968, toen waren die dingen natuurlijk nog van mindere kwaliteit :mrgreen:

Zelf ook één of twee keer meegemaakt dat er eentje scheurde maar toen stond vriend wel onmiddellijk bij de huisarts op de stoep voor een MAP. En nu is het nog veel gemakkelijker want je kunt die dingen gewoon bij het Kruidvat halen.
Graftak!
Fantasy schreef:
22-11-2025 16:52
Ook bijzonder dat ze nogal met een moralistisch vingertje zwaait in andere topics.
Dat zie je vaker. Dat zijn van die mensen die denken dat zo iets ze toch niet overkomt dus ze zetten een enorm grote bek op en als het ze dan toch overkomt blijft er ineens bitter weinig over van al al die morele overtuigingen.
Graftak!
charlottew88 schreef:
22-11-2025 17:00
Jacks zijn zo leuk :heart:.

En nu weet ik opeens wie jij eerst was :cheer2:

:cheer:

Haha jij bent er dus altijd net zo snel mee als ik... :mrgreen:
Lady*Voldemort schreef:
22-11-2025 17:04
Dat zie je vaker. Dat zijn van die mensen die denken dat zo iets ze toch niet overkomt dus ze zetten een enorm grote bek op en als het ze dan toch overkomt blijft er ineens bitter weinig over van al al die morele overtuigingen.
Mooi is dat ja.
There is always something happening, and it's usually right now
Stel dat het echt is, dan is het wel gemeen om deze daar te plaatsen, maar dit is dus waar ik aan moet denken bij dit verhaal...
https://youtu.be/5EH8WCA3_70?si=fTGoGG5Zf5vUEuy4

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven