Ticket naar Marokko/ Marrakech
woensdag 8 juli 2009 om 10:15
Hallo allemaal, mijn man en ik + 2 kids wilde eerst met de auto naar Marokko gaan. Gelukkig gaat dat niet door. Nu ben ik dus op zoek naar 4 tickets naar Marokko. Alles is zo duur en ik word steeds zenuwachtiger.
Wie weet waar een goedkope ticket kan boeken. Liefst Amsterdam-Marrakech?
Alle tips zijn welkom!!
Wie weet waar een goedkope ticket kan boeken. Liefst Amsterdam-Marrakech?
Alle tips zijn welkom!!
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
zaterdag 18 juli 2009 om 15:51
quote:Mother2009 schreef op 17 juli 2009 @ 10:41:
Dit slaat op Driffa maar dat weet ze wel gezien haar "leuke" reactie!!!!
@Mother: Als je niet eens goed kan lezen en je er gelijk maar vanuit gaat dat alles rot en negatief is, kun je er van mij 1 krijgen.
Wij hebben onze vakantie gelukkig al heel lang geleden geboekt!!
Dit slaat op Driffa maar dat weet ze wel gezien haar "leuke" reactie!!!!
@Mother: Als je niet eens goed kan lezen en je er gelijk maar vanuit gaat dat alles rot en negatief is, kun je er van mij 1 krijgen.
Wij hebben onze vakantie gelukkig al heel lang geleden geboekt!!
zaterdag 18 juli 2009 om 20:40
woensdag 22 juli 2009 om 17:19
woensdag 22 juli 2009 om 17:23
Ja ze hebben 2 dagen gestaakt geloof ik, maar nu is alles weer OK hoorde ik gister
Maar jullie mogen wel opschieten, wil je niet pushen natuurlijk maareh het is al 22 juli
Nou ik hoop dat je snel wat kunt vinden...Air Arabia wordt ook maar steeds duurder.
Ik heb je bericht gelezen en actie ondernomen
Maar jullie mogen wel opschieten, wil je niet pushen natuurlijk maareh het is al 22 juli
Nou ik hoop dat je snel wat kunt vinden...Air Arabia wordt ook maar steeds duurder.
Ik heb je bericht gelezen en actie ondernomen
woensdag 22 juli 2009 om 19:34
Nou ja of Brussel is verder weg voor ons dan Antwerpen.
Of Weeze ik zoek gewoon verder. Whahahaha. we blijven lachen want wij gaan hoe dan ook naar marokko misschien wel 2 weken. Ik hoop meer natuurlijk!! En idd. 20 augustus rond die tijd moeten wij weer terug zijn ivm. school van onze 2 kids.
Balen dat wij geen visa hebben.
Of Weeze ik zoek gewoon verder. Whahahaha. we blijven lachen want wij gaan hoe dan ook naar marokko misschien wel 2 weken. Ik hoop meer natuurlijk!! En idd. 20 augustus rond die tijd moeten wij weer terug zijn ivm. school van onze 2 kids.
Balen dat wij geen visa hebben.
donderdag 23 juli 2009 om 11:26
Mother, waarom vraag je niet voor nu een Visa aan? Die heb je dan binnen 5-7 werkdagen in huis als alles goedgekeurd is Dan zet je er een laag bedrag op en betaal je daarmee je tickets!
En dan stort je meteen weer het geld van de tickets op je visa kaart en dan knip je hem door na jullie reis en zeg je hem op!
Voila hele probleem opgelost
En dan stort je meteen weer het geld van de tickets op je visa kaart en dan knip je hem door na jullie reis en zeg je hem op!
Voila hele probleem opgelost
donderdag 23 juli 2009 om 15:52
@Sunshine_S, weet je is eigenlijk nog geen eens zo'n gek idee. Maar ik ben een beetje huiverig voor zo'n kaart. Wij hebben vroeger zo'n soort kaart gehad maar wat wij toen niets wisten is dat wij daardoor een negatief BKR vermelding hadden gekregen en dat willen wij niet meer. Snap je?
Heb je mijn mail al gelezen?
Mijn man is nu weer aan het werk en hij gaat gelijk naar zijn andere werk. Morgen overdag is hij vrij en s'avonds + zaterdag en zondag gaat hij weer werken.
Heb je mijn mail al gelezen?
Mijn man is nu weer aan het werk en hij gaat gelijk naar zijn andere werk. Morgen overdag is hij vrij en s'avonds + zaterdag en zondag gaat hij weer werken.
donderdag 23 juli 2009 om 20:30
@ Mother: Nee dat is ook een heel goed idee! Gewoon doen!! Maar je krijgt alleen een negatieve vermelding in het BKR als je niet betaald en dus achterloopt met dingen. Wel wordt je in het BKR algemeen gemeld, maar zodra je die kaart ingelost hebt, en opgezegd hebt dan is er niets aan de hand en ben je er weer uit.
Je wilt op vakantie of je wilt t niet
Ik heb je mail nu net gelezen ja, en beantwoord
Je wilt op vakantie of je wilt t niet
Ik heb je mail nu net gelezen ja, en beantwoord
vrijdag 24 juli 2009 om 12:15
vrijdag 24 juli 2009 om 12:30
Oh toch bij Neckermann dus? Nou mother gefeliciteerd haha eindelijk.
Dus dan missen je kids 2 dg van school? Nou ja ik hoop dat de directeur niet moeilijk doet Maar ja dat zal vast wel niet, en anders dan moet je kijken of je om kunt boeken en 2 dg eerder terug kunt komen als jullie eenmaal in Marrakech zijn
En die 1078 is ECHT een goeie prijs!!
Dus dan missen je kids 2 dg van school? Nou ja ik hoop dat de directeur niet moeilijk doet Maar ja dat zal vast wel niet, en anders dan moet je kijken of je om kunt boeken en 2 dg eerder terug kunt komen als jullie eenmaal in Marrakech zijn
En die 1078 is ECHT een goeie prijs!!
vrijdag 24 juli 2009 om 13:10
Nou ja eigenlijk missen ze 3 dagen want we landen op woensdagochtend: 1:30 pm. Dus woensdag gaan wij eerst uitslapen!!! Ik hoop ook niet dat de directeur moeilijk doet.
Nu ga ik op zoek naar een hotel in Agadir, zal ik de titel aan laten passen? Ja, het aftellen is nu begonnen!!!
Nu ga ik op zoek naar een hotel in Agadir, zal ik de titel aan laten passen? Ja, het aftellen is nu begonnen!!!