Ticket naar Marokko/ Marrakech

08-07-2009 10:15 117 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, mijn man en ik + 2 kids wilde eerst met de auto naar Marokko gaan. Gelukkig gaat dat niet door. Nu ben ik dus op zoek naar 4 tickets naar Marokko. Alles is zo duur en ik word steeds zenuwachtiger.

Wie weet waar een goedkope ticket kan boeken. Liefst Amsterdam-Marrakech?

Alle tips zijn welkom!!
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
quote:Mother2009 schreef op 17 juli 2009 @ 10:41:

Dit slaat op Driffa maar dat weet ze wel gezien haar "leuke" reactie!!!!

@Mother: Als je niet eens goed kan lezen en je er gelijk maar vanuit gaat dat alles rot en negatief is, kun je er van mij 1 krijgen.

Wij hebben onze vakantie gelukkig al heel lang geleden geboekt!!
@Sunshine_S, geen zorgen hier onze paspoorten zijn nog heel lang geldig!!

Zo. een heerlijke gezellige middag gehad, wij zijn naar Kidsplayground geweest en daarna naar de mc. Het was

heel gezellig gezellig!!!

@Alles goed verder hier?
@ Mother: En? Is alles al gelukt of nog niet?

Heb je het gehoord? Royal Air Maroc is aan het staken. Er zitten nu al 24 uur mensen vast op Marrakech... Hopelijk is het met een paar dagen weer over
@Sunshine, echt waar zijn ze aan het staken bij royal air moroc nu nog steeds?

Nog steeds geen tickets geboekt, zelf mijn man wordt nu zenuwachtig, ja duhhhhh....

Ik heb je een bericht gestuurd.
Ja ze hebben 2 dagen gestaakt geloof ik, maar nu is alles weer OK hoorde ik gister

Maar jullie mogen wel opschieten, wil je niet pushen natuurlijk maareh het is al 22 juli

Nou ik hoop dat je snel wat kunt vinden...Air Arabia wordt ook maar steeds duurder.

Ik heb je bericht gelezen en actie ondernomen
Ja ik weet dat wij moeten opschieten. Misschien toch auto? nee hoor grapje. Ik zoek nu tickets vanaf antwerpen oid. en flexibel met data's!!!

Ik heb het gezien.
Antwerpen?! Jeetje en je wilde niet via Weeze of Brussel? Nou Mother ik ga voor je duimen! Hoop dat jullie deze week nog lekker weg kunnen Want echt flexibel met de terugdatum kun je niet zijn natuurlijk vanwege je kids!

Nou groetjes!
Nou ja of Brussel is verder weg voor ons dan Antwerpen.

Of Weeze ik zoek gewoon verder. Whahahaha. we blijven lachen want wij gaan hoe dan ook naar marokko misschien wel 2 weken. Ik hoop meer natuurlijk!! En idd. 20 augustus rond die tijd moeten wij weer terug zijn ivm. school van onze 2 kids.

Balen dat wij geen visa hebben.
Mother, waarom vraag je niet voor nu een Visa aan? Die heb je dan binnen 5-7 werkdagen in huis als alles goedgekeurd is Dan zet je er een laag bedrag op en betaal je daarmee je tickets!

En dan stort je meteen weer het geld van de tickets op je visa kaart en dan knip je hem door na jullie reis en zeg je hem op!

Voila hele probleem opgelost
@Sunshine_S, weet je is eigenlijk nog geen eens zo'n gek idee. Maar ik ben een beetje huiverig voor zo'n kaart. Wij hebben vroeger zo'n soort kaart gehad maar wat wij toen niets wisten is dat wij daardoor een negatief BKR vermelding hadden gekregen en dat willen wij niet meer. Snap je?

Heb je mijn mail al gelezen?

Mijn man is nu weer aan het werk en hij gaat gelijk naar zijn andere werk. Morgen overdag is hij vrij en s'avonds + zaterdag en zondag gaat hij weer werken.
@ Mother: Nee dat is ook een heel goed idee! Gewoon doen!! Maar je krijgt alleen een negatieve vermelding in het BKR als je niet betaald en dus achterloopt met dingen. Wel wordt je in het BKR algemeen gemeld, maar zodra je die kaart ingelost hebt, en opgezegd hebt dan is er niets aan de hand en ben je er weer uit.

Je wilt op vakantie of je wilt t niet

Ik heb je mail nu net gelezen ja, en beantwoord
@Sunshine, nee lieverd is dat waar ik dacht dat die melding een tijd lang zichtbaar was.

Ik heb het gelezen. Oke dat wilde ik even weten.
Hoi sun ik heb weer een mail teruggestuurd.
Ben nu echt benieuwd hoe dit verhaal aan het einde komt Mother! Wel/niet snel vliegen hahaha..

Nou hou ons maar op de hoogte!

Groetjes
Joehoe, ik heb vanochtend een retour ticket geboekt vanaf 29 juli - 25 augustus: Amsterdam naar Marokko/Marrakech voor ¤1078,50!!!

Maandag 24 augustus is de eerste schooldag van de kinderen, ik ga een mail sturen naar de directeur.
Oh toch bij Neckermann dus? Nou mother gefeliciteerd haha eindelijk.

Dus dan missen je kids 2 dg van school? Nou ja ik hoop dat de directeur niet moeilijk doet Maar ja dat zal vast wel niet, en anders dan moet je kijken of je om kunt boeken en 2 dg eerder terug kunt komen als jullie eenmaal in Marrakech zijn

En die 1078 is ECHT een goeie prijs!!
Nou ja eigenlijk missen ze 3 dagen want we landen op woensdagochtend: 1:30 pm. Dus woensdag gaan wij eerst uitslapen!!! Ik hoop ook niet dat de directeur moeilijk doet.

Nu ga ik op zoek naar een hotel in Agadir, zal ik de titel aan laten passen? Ja, het aftellen is nu begonnen!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven