Ticket naar Marokko/ Marrakech

08-07-2009 10:15 117 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, mijn man en ik + 2 kids wilde eerst met de auto naar Marokko gaan. Gelukkig gaat dat niet door. Nu ben ik dus op zoek naar 4 tickets naar Marokko. Alles is zo duur en ik word steeds zenuwachtiger.

Wie weet waar een goedkope ticket kan boeken. Liefst Amsterdam-Marrakech?

Alle tips zijn welkom!!
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Mother, heeft je man ook geen visa/mastercard? Je kan ook die van iemand anders gebruiken? Dat is ook mogelijk, hoeft niet op je eigen naam te staan
quote:Sunshine_S schreef op 16 juli 2009 @ 14:47:

Hahaha nou Mother, trek die man van jou maar aan de haren, want zo goed als dat hij met koken is, is hij niet met opschieten om te boeken Maar groot gelijk dat je niet zonder hem boekt. Nou laat je het weten als het allemaal is gelukt?

Hoi Mother,

Inderdaad wat Sunshine zegt,man aan haren meetrekken en boeken nu.

Of wil motherman het op zn beloop laten en dan toch met de auto gaan.Het is nog 9 dagen te gaan.Dus kort dag.

Hoop zo voor jou (jullie) dat het nog lukt.

Succes en horen het wel.

Groeten Erim
De heenreis met Air Maroc kun je via www.d-reizen.nl boeken met Ideal betalen, via ABN AMRO, ING, Fortis, Rabobank en SNS Bank.

Verder als tip voor volgend jaar:

Motherman lekker met de ukkies met de auto als ie dat zo graag wil.

Mother fijn met het vliegtuig...

(See you on the relatiepijler )
Pfff ik word zo moe van die auto WIJ GAAN NIET MET DE AUTO!!

Mijn collega heeft mijn master card aan mij gegeven, ging goed toen er ineens allelei vragen gesteld werden dus dat heb ik afgebroken.

Oke mijn man is niet zo handig met computers en ik wel.

Morgen ga ik bellen naar Amsterdam.
quote:Sunshine_S schreef op 16 juli 2009 @ 20:54:

Mother, heeft je man ook geen visa/mastercard? Je kan ook die van iemand anders gebruiken? Dat is ook mogelijk, hoeft niet op je eigen naam te staan ja duh als mijn man een visa/mastercard zou hebben dan had ik natuurlijk op zijn naam geboekt maar gelukkig hebben wij niet van dat soort kaarten.
Succes morgen.Dan maar iets (of veel duurder) kom je ook wel weer overheen.

Beter als met de auto lijkt mij.

Maar nu snel boeken voor de laatste plekken weg zijn.

Er is inderdaad nog weinig keus.Wil je weg, nu boeken en dan maar iets (veel) duurder.Is niet anders.

Nogmaals geluk met boeken.
quote:Mother2009 schreef op 16 juli 2009 @ 22:33:

eh snap je mij nou niet of heb je het per internet tegen je man!?
quote:Anna37 schreef op 16 juli 2009 @ 22:55:

[...]

Ik snap hem wel van Mother, ze wil NIET MET DE AUTO.

Dus nu snel boeken,dan maar duurder.Dan maar even extra werken na vkantie en het komt goed.
Nee anna zegt mother volgend jaar met vliegtuig en de rest met de AUTO. Dat mother niet wilt hebben we nu wel begrepen.
quote:Driffa schreef op 16 juli 2009 @ 23:03:

Nee anna zegt mother volgend jaar met vliegtuig en de rest met de AUTO. Dat mother niet wilt hebben we nu wel begrepen.

Driffa, ik kan heus wel goed lezen hoor.

Het gaat hier niet om volgend jaar,maar om NU.

Vreemd als ik reageer dat ben jij er ook ineens.??

Maar goed,is niet anders,kom je ook nog eens schrijven op het andere topic.?
quote:Anna37 schreef op 16 juli 2009 @ 22:28:

De heenreis met Air Maroc kun je via www.d-reizen.nl boeken met Ideal betalen, via ABN AMRO, ING, Fortis, Rabobank en SNS Bank.

Verder als tip voor volgend jaar:

Motherman lekker met de ukkies met de auto als ie dat zo graag wil.

Mother fijn met het vliegtuig...

(See you on the relatiepijler )quote:

Mother2009 schreef op 16 juli 2009 @ 22:33:

@Anna, Nou tegen wie denk je dat ik het heb!!!!!!

@Erim laat maar joh je moet er geen aandacht aan schenken dan gaat ze gewoon weer een ander topic verzieken!!!
Ik (Nou ja Sunshine_S eigenlijk) heb 4 tickets gevonden op air arabia voor ¤385,00 voor 20/8 vanaf casa naar amsterdam.

Wie heeft wel eens via deze vliegmaatschappij geboekt?

Morgenochtend wil ik naar D-reizen gaan en dan een enkele reis boeken van Amsterdam naar Marrakech. ¤1064.00.

Kan weer niet betalen met mijn bank.

Dus ik ga voor 4 personen 2 enkele reizen boeken dat heb ik nog nooit gedaan wie wel? Raar toch dat dat goedkoper is dan retour!!!
@Mother doe toch eens niet zo achterlijk mens met je verzieken. Ik vertel gewoon wat anna bedoelt aangezien jullie 2 het hoogstwaarschijnlijk niet begrepen wat ze te melden had. Ik probeer met je mee te denken alleen heb ik geen tips voor je, aangezien ik het altijd ruim van te voren boek. Maar ja heb je nu niets aan.

@Erim: Als jij wat geschreven hebt, gaat mijn computer trillen en komt er rook uit. Dan weet ik dus dat ik weer kan gaan schrijven.

*Was hier al op dit topic eerder dan jou*
@ Mother: En? En? En? En? Ik ben niet nieuwsgierig ofzo hoor hahaha. Maar met iDeal kun je met iedere bank betalen toch? Nou ja dan maar snel langs D-reizen

Het is goedkoper omdat iedereen het liefste meteen klaar is en dus een retour vlucht boekt, zeker als je zo kort van te voren boekt Maar ja met 2 enkeltjes gaat het precies zo als met een retourtje hoor. Je zult ook op Casa weer in moeten checken als je terug gaat 20 augustus Heb je die via air arabia al geboekt? Ik zag in je post dat ze nu alweer 70 euro duurder waren dan toen ik gister of eergister keek

Aardig van je collega dat je haar creditcard mocht lenen!!! Is dat allemaal gelukt?
quote:Mother2009 schreef op 16 juli 2009 @ 23:32:

[...]

quote:

Mother2009 schreef op 16 juli 2009 @ 22:33:

@Anna, Nou tegen wie denk je dat ik het heb!!!!!!

@Erim laat maar joh je moet er geen aandacht aan schenken dan gaat ze gewoon weer een ander topic verzieken!!!

Erg jammer dat je zo reageert.

Ik weet inderdaad al lang dat je niet met de auto wil. Als je inderdaad mijn reaktie goed leest schrijf ik ook nergens dat mother met de auto zou moeten (en heb ik het inderdaad niet over dit jaar). Daarnaast was het niet serieus bedoelt (vandaar ook mijn ). Om dan meteen met woorden als ''verzieken'' uit de hoek te komen, jammer hoor. Waar dat ''weer'' op slaat is me al helemaal niet duidelijk.

Anyway, succes ermee.
@Sunshine_S, ik heb net een ticket geboekt voor ¤1064,80 maar er kwam ¤136,00 boekingskosten bij omdat ik het in de winkel heb geboekt. Pff mijn man vindt het te duur maar ja!!!

@Anna, het woord verzieken slaat niet op jou!! Dit slaat op Driffa maar dat weet ze wel gezien haar "leuke" reactie!!!!

Sorry dat ik zo fel reageer dit is niet mijn bedoeling.

Wie heeft wel eens geboekt via airrarabia? En wie weet hoe je daar kan betalen via Visa? Ik heb dan heb ik een probleem ik moet nu nog steeds een enkel terugvlucht vinden.
quote:Mother2009 schreef op 17 juli 2009 @ 10:41:

@Sunshine_S, ik heb net een ticket geboekt voor ¤1064,80 maar er kwam ¤136,00 boekingskosten bij omdat ik het in de winkel heb geboekt. Pff mijn man vindt het te duur maar ja!!!

@Anna, het woord verzieken slaat niet op jou!! Dit slaat op Driffa maar dat weet ze wel gezien haar "leuke" reactie!!!!

Sorry dat ik zo fel reageer dit is niet mijn bedoeling.

Wie heeft wel eens geboekt via airrarabia? En wie weet hoe je daar kan betalen via Visa? Ik heb dan heb ik een probleem ik moet nu nog steeds een enkel terugvlucht vinden.

Oh okay dan!

Kun je misschien de hulp vragen van degene van wie je de kaart leent? Die zal wel vaker geboekt hebben en misschien moet je ook adres gegevens opgeven die bij de kaart horen. Het is een beetje lastig uit te leggen zo!
kijk maar uit dat je nog naar huis mag straks
@Anna aan het eind van de betaling via Visa werden allerlei vragen gesteld waardoor ze de kaart van mijn collega misschien aan de boeking gingen linken beetje moeilijk uit te leggen snap je?
Nou enkele reis boeken via airrarabia gaat niet lukken.

Hij vraagt weer om 2 betaalkaarten die ik niet heb!!
Mother, een kennis van mij heeft geboekt via airarabia, maar daar ging het prima,. Waar vragen ze om dan? Toch alleen jullie namen en geboortedata en dan het creditcard nummer, de kaarthoudersnaam, expiration date en de CVC code op de achterkant van de pas? Meer heb je niet nodig
@Sunhine_S, wij hebben geen creditcard alleen een postbank- en abn-amro pas kaart anders had ik zeker via airarabia geboekt. Volgende week ga ik ze nog even bellen want misschien gaat dat veranderen en kan je ook op een andere manier betalen. Ik hoop dat ik dan al een ticket heb geboekt.
Mother, je kon toch een creditcard lenen van je collega? Althans dat dacht ik gelezen te hebben. Dan doe je het toch zo? Nou hoop dat je terug kunt boeken
@Sun, ik heb de heenvlucht al geannuleerd, ja lieverd ik mocht de credicard lenen maar toen werden er allerlei vragen gesteld en toen heb ik de reservering geannuleerd.

Dus nu ga ik weer vrolijk op zoek naar een ticket.
Oooh oke dat wist ik niet. Balen zeg! :(

Hou je er rekening mee dat je paspoort nog 6 mnd geldig is als je Marokko binnenkomt?

Ik val net in die periode, anders had ik ook nog eens een ander paspoort moeten regelen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven