Wat eet je op dit moment deel 23
vrijdag 21 november 2025 om 19:43
Fijn dat er toch 2 middelen gevonden zijn waar je niet op reageert. Hopelijk is dat tijdens de ingreep ook zo.
Wat klinkt dat lief Chris tante oma.
Wij hebben de puntjes op de i gezet in de badkamer. Morgenvroeg goed schoonmaken en dan hopelijk weer relaxed douchen. Douchen nu in bad maar dat is echt niks. Voor de lunch hebben we kibbeling gehaald en vanavond hadden we een broodje shoarma.
Nu puffen we uit met een koel biertje. Straks nog even bellen met een vriendin en op tijd naar bed. Morgen weer een drukke dag.
Wat klinkt dat lief Chris tante oma.
Wij hebben de puntjes op de i gezet in de badkamer. Morgenvroeg goed schoonmaken en dan hopelijk weer relaxed douchen. Douchen nu in bad maar dat is echt niks. Voor de lunch hebben we kibbeling gehaald en vanavond hadden we een broodje shoarma.
Nu puffen we uit met een koel biertje. Straks nog even bellen met een vriendin en op tijd naar bed. Morgen weer een drukke dag.
vrijdag 21 november 2025 om 22:43
Ja ik vind tante oma ook wel lief klinken.
Gegeten hebben we pizza.en ben vandaag druk geweest met opruimen
Ook weer twee lades wat verzameld n mens toch n hoop troep in zon lade.
Bonnetjes .veiligheidspelden . elastiekjes gooi ik nooit weg altijd in de la.
En n hoop dingen waarvan ik niet eens weer wist wat het was en waarom ik het bewaard had.
Weet ook niet wat we dit weekend gaan doen denk niks .ben n beetje uit mijn ritme.
Ik wel weg en als ik weg ben wil ik naar huis. Ben n beetje dredderig .
Mooie avond nog
Gegeten hebben we pizza.en ben vandaag druk geweest met opruimen
Ook weer twee lades wat verzameld n mens toch n hoop troep in zon lade.
Bonnetjes .veiligheidspelden . elastiekjes gooi ik nooit weg altijd in de la.
En n hoop dingen waarvan ik niet eens weer wist wat het was en waarom ik het bewaard had.
Weet ook niet wat we dit weekend gaan doen denk niks .ben n beetje uit mijn ritme.
Ik wel weg en als ik weg ben wil ik naar huis. Ben n beetje dredderig .
Mooie avond nog
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
zaterdag 22 november 2025 om 13:17
zaterdag 22 november 2025 om 13:29
Ja het forum is ontzettend traag.
Wat is een plat ei? Een gebakken ei?
Wij gaan zo lunchen met een bolletje met sla en shoarma (kreeg gisteren niet alles op). Straks reizen we af naar mijn moeder. Moeten een beugel in de douche maken en een douchekruk installeren. Eind van de middag gaan we naar een restaurant om daar met een hele groep te eten. Mijn moeder was afgelopen week jarig en zo viert ze het altijd. We blijven daarna bij haar slapen. Drukke middag dus
Wat is een plat ei? Een gebakken ei?
Wij gaan zo lunchen met een bolletje met sla en shoarma (kreeg gisteren niet alles op). Straks reizen we af naar mijn moeder. Moeten een beugel in de douche maken en een douchekruk installeren. Eind van de middag gaan we naar een restaurant om daar met een hele groep te eten. Mijn moeder was afgelopen week jarig en zo viert ze het altijd. We blijven daarna bij haar slapen. Drukke middag dus
zondag 23 november 2025 om 13:28
Goedemorgen .wat n pech voor je zusje coetje. Neefje is gelukkig bij jou op jpn fijne plek daar hoeft ze zich even geen zorgen over te maken .
Ik vind het ontzettend koud ga de deur ook niet uit vandaag.morgen moet ik wel mijn schoonzusje is jarig .
Mooie Zondag.
Ik vind het ontzettend koud ga de deur ook niet uit vandaag.morgen moet ik wel mijn schoonzusje is jarig .
Mooie Zondag.
maandag 24 november 2025 om 10:32
maandag 24 november 2025 om 17:51
maandag 24 november 2025 om 18:56
Wij hebben alleen n soep gegeten n dunne bouillon ik verdraag niet zo veel op dit moment.
Vanmiddag ook geen gebak gegeten wel n gevuld eitje.en n glaasje christhal clear. .
Goedkope gast dus .
Het mes op tafel begint weer vandaag ga ik even kijken .Radar er achteraan ook leuk.en dan lezen.
En vroeg slapen .en ja ik vind het vreselijk naar waterkoud.geen weer voor mij.
Maak er wat van vanavond
Vanmiddag ook geen gebak gegeten wel n gevuld eitje.en n glaasje christhal clear. .
Goedkope gast dus .
Het mes op tafel begint weer vandaag ga ik even kijken .Radar er achteraan ook leuk.en dan lezen.
En vroeg slapen .en ja ik vind het vreselijk naar waterkoud.geen weer voor mij.
Maak er wat van vanavond
dinsdag 25 november 2025 om 10:43
dinsdag 25 november 2025 om 11:15
Goedemorgen. Jeetje coetje wat is je zusje naar gevallen zeg! Gats. Fijn dat neefje al bij jullie was en kan blijven tot zijn vader weer thuis is want dat je zusje niks kan met neefje nu is me duidelijk. Beterschap voor haar en voor jou en vriend veel plezier in de stad.
Chris hoe komt het dat je niet veel verdraagt qua eten momenteel? Nog gefeliciteerd met je schoonzus trouwens.
Chris hoe komt het dat je niet veel verdraagt qua eten momenteel? Nog gefeliciteerd met je schoonzus trouwens.
dinsdag 25 november 2025 om 13:44
Goedemiddag .
Liz ook weer terug .
gelukkig .hoe is het met je vader?
Ik weet niet hoe dat komt Liz.ik moet gewoon n beetje oppassen met wat ik eet.
Ik was altijd n goeie eter.en waarom het momenteel niet lekker valt weet ik niet .
Misschien vraag ik de huisarts wel n keer.en misschien gaat het vanzelf over.
Nog steeds koud ja veel anders kun je ook niet verwachten .warm kleden maar.
Mooie dag .
Liz ook weer terug .
Ik weet niet hoe dat komt Liz.ik moet gewoon n beetje oppassen met wat ik eet.
Ik was altijd n goeie eter.en waarom het momenteel niet lekker valt weet ik niet .
Misschien vraag ik de huisarts wel n keer.en misschien gaat het vanzelf over.
Nog steeds koud ja veel anders kun je ook niet verwachten .warm kleden maar.
Mooie dag .
dinsdag 25 november 2025 om 14:57
Dat zou ik zeker wel even bespreken met je ha Chris, dat is niet iets om mee rond te blijven lopen.
Met mijn vader gaat het gelukkig wat beter, hij is nog lang niet de oude en moet nog veel kracht opbouwen maar hij kan tenminste weer gewoon hele dagen op zijn en in zijn stoel zitten.
Zwager ligt ook nog steeds in het zh, al bijna 4 weken ondertussen waarvan 1,5 week hier in het zh en 2 weken op de IC in het eerstvolgende grote zh bij jou over de grens.
An sich is hij goed te pas maar we wachten op een uitslag en in die tussen tijd houden ze hem liever goed in de gaten voor het geval dat, waar ik allang blij om ben,hoe vervelend het ook voor hem is.
Met mijn vader gaat het gelukkig wat beter, hij is nog lang niet de oude en moet nog veel kracht opbouwen maar hij kan tenminste weer gewoon hele dagen op zijn en in zijn stoel zitten.
Zwager ligt ook nog steeds in het zh, al bijna 4 weken ondertussen waarvan 1,5 week hier in het zh en 2 weken op de IC in het eerstvolgende grote zh bij jou over de grens.
An sich is hij goed te pas maar we wachten op een uitslag en in die tussen tijd houden ze hem liever goed in de gaten voor het geval dat, waar ik allang blij om ben,hoe vervelend het ook voor hem is.
dinsdag 25 november 2025 om 19:39
dinsdag 25 november 2025 om 19:44
Wat een gedoe Liz, maar je houdt moedig stand.chrisjoh gewoon naar de arts gaan. Baat het niet dan schaadt het ook niet. Onze hondjes vinden het inmiddels ook koud hier. De aanstellers. Wij ook hoor, maar wij zijn mensen. Eten was een snitzel en broccoli.,man ook met aardappelgerechten enzo. Ik met brood.
Afkoelen heeft gewerkt
woensdag 26 november 2025 om 11:40
Goedemorgen.zoals elke ochtend gaat het prima. Zal vandaag eens goed op letten wat ik eet.en wanneer die pijn weer begint.of na bepaalde dingen ik moet wel goed beslagen ten ijs komen 
En niet zo vaag.mijn arts is altijd wel alert .fijne man .
Koud is het nog wel maar niet meer zo ijzig koud .
De hondjes hebben gelijk dat ze niet naar buiten willen Redhead.
Mooie dag.
En niet zo vaag.mijn arts is altijd wel alert .fijne man .
Koud is het nog wel maar niet meer zo ijzig koud .
De hondjes hebben gelijk dat ze niet naar buiten willen Redhead.
Mooie dag.
woensdag 26 november 2025 om 12:29
Goedemorgen,
Kom maar deze kant op Chris,hier schijnt de zon
Hoop dat je duidelijkheid krijgt waarom je pijn krijgt bij het eten!
Neefje is gisteravond opgehaald door zwager,hij wilde eigenlijk niet mee.Maar zaterdag gaan we naar de WinterEfteling met hem,toen vond hij het wel goed.Anders mist hij mij zei hij
Ik ben wat aan het opruimen,straks met oudste de kerstspullen bij mijn ouders opzetten.
Fijne dag!!
Kom maar deze kant op Chris,hier schijnt de zon
Hoop dat je duidelijkheid krijgt waarom je pijn krijgt bij het eten!
Neefje is gisteravond opgehaald door zwager,hij wilde eigenlijk niet mee.Maar zaterdag gaan we naar de WinterEfteling met hem,toen vond hij het wel goed.Anders mist hij mij zei hij
Ik ben wat aan het opruimen,straks met oudste de kerstspullen bij mijn ouders opzetten.
Fijne dag!!
woensdag 26 november 2025 om 17:57
Wat ontzettend leuk toch met dat ventje coetje.
Nee als mijn zusje nog geleefd had was het contact met kleine van mijn nichtje ook veel intensiever geweest.dan hadden we met zn tween opgepast .zou leuk zijn geweest.nu gaat de kleine elke dag naar de opvang .waar ze het trouwens wel geweldig vindt.
Ach ja het is niet anders .vanmiddag even naar de Action geweest daarna n kort bezoekje aan mans aanloopdochter.
En nu soep gegeten en n half saucijzenbroodje.
Mooie avond.
Nee als mijn zusje nog geleefd had was het contact met kleine van mijn nichtje ook veel intensiever geweest.dan hadden we met zn tween opgepast .zou leuk zijn geweest.nu gaat de kleine elke dag naar de opvang .waar ze het trouwens wel geweldig vindt.
Ach ja het is niet anders .vanmiddag even naar de Action geweest daarna n kort bezoekje aan mans aanloopdochter.
En nu soep gegeten en n half saucijzenbroodje.
Mooie avond.
donderdag 27 november 2025 om 11:31
Lize fijn je weer te lezen.
Ik heb vanmorgen voor het laatst op therapeutische basis gewerkt. Vanaf volgende week ga ik (op mijn verzoek) gewoon weer meedraaien in het rooster. Zal de eerste tijd nog wel gesloopt zijn na een dienst maar dat heb ik er wel voor over.
Straks eerst lunchen en dan wat huishoudelijke klusjes. Verder geen plannen vandaag.
Fijne dag nog!
Ik heb vanmorgen voor het laatst op therapeutische basis gewerkt. Vanaf volgende week ga ik (op mijn verzoek) gewoon weer meedraaien in het rooster. Zal de eerste tijd nog wel gesloopt zijn na een dienst maar dat heb ik er wel voor over.
Straks eerst lunchen en dan wat huishoudelijke klusjes. Verder geen plannen vandaag.
Fijne dag nog!
donderdag 27 november 2025 om 16:51
Dat zal inderdaad vermoeiend zijn fladderak. Inderdaad fijn dat liz ook weer meeschrijft. Zoon 2 heeft morgen zijn laatste gesprek. Heel spannend, dan is hij of een zaak rijker,of de voorwaarden zijn niet aangepast, en geval helaas.
Wij hebben vanmiddag een flinke wandeling erop zitten met de honden. Rondom een meer. Erg mooi in deze tijd en veel dieren. Honden aan de lijn natuurlijk. Wij eten hete sperziebonen, brood met olijfolie en schapenvlees.
Wij hebben vanmiddag een flinke wandeling erop zitten met de honden. Rondom een meer. Erg mooi in deze tijd en veel dieren. Honden aan de lijn natuurlijk. Wij eten hete sperziebonen, brood met olijfolie en schapenvlees.
Afkoelen heeft gewerkt
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in