Napraattopic 2025.9 met geklets

28-10-2025 10:17 1411 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Beste forummers,

Welkom in napraat 2025.9 met geklets.

Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.

De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Moderators Vivaforum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Yasmijn schreef:
27-11-2025 18:45
En door al die bruine bonen heb je veel wc-papier nodig. Dat is op. De natte doekjes ook.
Loop je met een handdoek naar een sloot, rivier meer veegt je billen en hopla daar wassen en door met je handdoek.
Afkoelen heeft gewerkt
Ik heb het sowieso nog nooit meegemaakt, een warme koelkast. En mocht het zich voordoen haal ik hem leeg, zet de inhoud buiten (het is immers november) en zet de koelkast midden in de kamer zodat we ons er met zijn allen gezellig aan kunnen warmen.
Graftak!
Redhead70 schreef:
27-11-2025 18:56
Loop je met een handdoek naar een sloot, rivier meer veegt je billen en hopla daar wassen en door met je handdoek.
Met drommen mensen tegelijk. Feest!🥳
Redhead70 schreef:
27-11-2025 18:56
Wij zijn verwend.
Lady*Voldemort schreef:
27-11-2025 19:01
Ik heb het sowieso nog nooit meegemaakt, een warme koelkast. En mocht het zich voordoen haal ik hem leeg, zet de inhoud buiten (het is immers november) en zet de koelkast midden in de kamer zodat we ons er met zijn allen gezellig aan kunnen warmen.
Hij wordt niet warm. Je hebt geen stroom, dus die elementen geven ook geen warmte af.
Afkoelen heeft gewerkt
Redhead70 schreef:
27-11-2025 19:12
Hij wordt niet warm. Je hebt geen stroom, dus die elementen geven ook geen warmte af.
Ze bedoelt het ironisch, denk je niet?
Yasmijn schreef:
27-11-2025 19:01
Feest met een schone bips of vies rondlopen. Het kan allemaal.
Afkoelen heeft gewerkt
Redhead70 schreef:
27-11-2025 19:12
Ah, fijn dat je het even uitlegt. Ik snapte er al niks van.
Graftak!
Yasmijn schreef:
27-11-2025 19:14
Ze bedoelt het ironisch, denk je niet?
Kan, dan mis ik dat. Ik houd stil
Afkoelen heeft gewerkt
Duidelijk geen onderwerp voor mij. Gewoon relaxed. Het komt altijd ergens goed. Ik neem het te serieus. My bad.
Afkoelen heeft gewerkt
Jammer dat we dan ook niet kunnen forummen.
Ik wil jullie paniek zien.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Elodea schreef:
27-11-2025 18:53
"stel je een vrijdagavond in november voor. Ineens valt het licht uit... Het wordt langzaam donker"

Huh? In november is het 's avonds al donker.

"Dag 2 - de koelkast is warm geworden"

In november zal dat wel meevallen. Tenslotte doet de verwarming het ook niet meer, dus hoe warm kan de koelkast worden?
Wat zullen mijn overburen balen als dat gebeurd. In hun tuin hebben ze drie
ledkerstbomen, een kerstman op een slee ook led en hun hele huis is aan de buitenkant ook verlicht. Als ik aan kom rijden zie ik aan het begin van mijn straat waar hun huis is.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
27-11-2025 19:26
Wat zullen mijn overburen balen als dat gebeurd. In hun tuin hebben ze drie
ledkerstbomen, een kerstman op een slee ook led en hun hele huis is aan de buitenkant ook verlicht. Als ik aan kom rijden zie ik aan het begin van mijn straat waar hun huis is.
Wat een verschrikking. Dat moest verboden worden.
Yasmijn schreef:
27-11-2025 19:33
Wat een verschrikking. Dat moest verboden worden.
Ja vind ik ook maar helaas is dat niet zo.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Er is een reclame van een energiebedrijf, waarin je ook zo'n huis ziet dat helemaal vol hangt met kerstverlichting, want de stroom is zo goedkoop. :facepalm:
Ik ben geen klimaatdrammer, maar bij die reclame frons ik toch wel even een wenkbrauw.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
27-11-2025 19:18
Jammer dat we dan ook niet kunnen forummen.
Ik wil jullie paniek zien.
Ja, dat we dan niet kunnen forummen vind ik ook wel een dingetje. Maar ik ben nu bezig alle topics waar ik ooit in meegeschreven heb te printen zodat ik in ieder geval wat te lezen heb als de pleuris uitbreekt. Dus ga me nou niet vertellen dat ik me niet voorbereid.
Graftak!
Ik heb de envelop nog niet opengemaakt, maar als ik het zo lees klinkt het als een lekker duurzaam staaltje AI-geschreven teksten. Zouden ze al bedacht hebben hoe ze dat gaan doen zonder stroom?
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
Lady*Voldemort schreef:
27-11-2025 19:40
Ja, dat we dan niet kunnen forummen vind ik ook wel een dingetje. Maar ik ben nu bezig alle topics waar ik ooit in meegeschreven heb te printen zodat ik in ieder geval wat te lezen heb als de pleuris uitbreekt. Dus ga me nou niet vertellen dat ik me niet voorbereid.
Handig! Meteen verwarm- en kontveegmateriaal.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
Solomio schreef:
27-11-2025 19:39
Er is een reclame van een energiebedrijf, waarin je ook zo'n huis ziet dat helemaal vol hangt met kerstverlichting, want de stroom is zo goedkoop. :facepalm:
Ik ben geen klimaatdrammer, maar bij die reclame frons ik toch wel even een wenkbrauw.

Opgenomen bij mijn buren denk ik.

Lichtvervuiling. En epilepsieaanvalopwekkend want de helft knippert ook nog.
BeeDifferent schreef:
27-11-2025 20:09
Opgenomen bij mijn buren denk ik.

Lichtvervuiling. En epilepsieaanvalopwekkend want de helft knippert ook nog.
*error error*
canis-felis schreef:
27-11-2025 19:41
Ik heb de envelop nog niet opengemaakt, maar als ik het zo lees klinkt het als een lekker duurzaam staaltje AI-geschreven teksten. Zouden ze al bedacht hebben hoe ze dat gaan doen zonder stroom?
Leest en huivert.

Het is nog minder dan B2 niveau.
Lady*Voldemort schreef:
27-11-2025 19:40
Pen en papier erbij, dan kan je je nieuwe bijdrages blijven toevoegen.
Goed dat jullie dit onderwerp vanavond ter sprake brengen trouwens. Het herinnert mij eraan dat ik de knijpkat die ik pas bij de Zeeman kocht, in mijn tas moet doen.
Ik vertelde pas in gezelschap van onder andere een Jemenitische vrouw dat hem gekocht had. Ook na de uitleg was het niet helemaal duidelijk wat het was en ze vroeg het Google Translate. "Is het een dier???" De vertaling was dus vrij letterlijk, drukken poes. Even laten zien is dan duidelijker, denk ik... De kat mag thuisblijven, die hoeft niet als voorbeeld te dienen.
Irma_3110 schreef:
27-11-2025 20:32
Goed dat jullie dit onderwerp vanavond ter sprake brengen trouwens. Het herinnert mij eraan dat ik de knijpkat die ik pas bij de Zeeman kocht, in mijn tas moet doen.
Ik vertelde pas in gezelschap van onder andere een Jemenitische vrouw dat hem gekocht had. Ook na de uitleg was het niet helemaal duidelijk wat het was en ze vroeg het Google Translate. "Is het een dier???" De vertaling was dus vrij letterlijk, drukken poes. Even laten zien is dan duidelijker, denk ik... De kat mag thuisblijven, die hoeft niet als voorbeeld te dienen.
:proud:

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven