Cadeautip 12 jarige
donderdag 27 november 2025 om 19:07
donderdag 27 november 2025 om 19:14
https://vanenvooroma.nl/bonnenboekjes
En zoiets zelf maken met bon voor de Mac, voor de film, etc. ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 27 november 2025 om 19:26
Dan had hij dat vast wel gevraagd.
Ik zou het aan de gamekaart besteden. En anders idd Mac, ijssalon, oliebollenkraam etc.
Look me in the eyes and tell me what you see.
donderdag 27 november 2025 om 19:47
Welke games speelt hij? Bijv t-shirt, grapige mok of zoiets.
Heeft hij een gameconsole waar hij nog iets van een accesoire voor wil hebben? Hier heeft dochter bijv extra controllers voor de switch gekregen en een keer een oplaadstation daarvoor. Draadloze oortjes stonden vorig jaar op verlanglijstje.
Heeft hij een gameconsole waar hij nog iets van een accesoire voor wil hebben? Hier heeft dochter bijv extra controllers voor de switch gekregen en een keer een oplaadstation daarvoor. Draadloze oortjes stonden vorig jaar op verlanglijstje.
donderdag 27 november 2025 om 20:03
Als hij het verder niet weet, dan zou ik inderdaad het toch in de game accessoires oid zoeken. Ook zonde om iets te kopen waar hij niet naar omkijkt.
Hier zijn bijv hoodies van bepaalde you tubers ook hot. Misschien vind hij zoiets leuk? Denk aan Alex Klein, Mick van YouTube, Rik & Jesper, Enzo Knol, etc.
Ik snap wel dat je niet dat volledige bedrag aan tegoed wil doen. Het kan binnen een dag op zijn en dan heb je niks meer.
Rik & Jesper hebben ook boeken trouwens.
Hier zijn bijv hoodies van bepaalde you tubers ook hot. Misschien vind hij zoiets leuk? Denk aan Alex Klein, Mick van YouTube, Rik & Jesper, Enzo Knol, etc.
Ik snap wel dat je niet dat volledige bedrag aan tegoed wil doen. Het kan binnen een dag op zijn en dan heb je niks meer.
donderdag 27 november 2025 om 21:06
Tussen de 50 en 100 euro had ik in gedachte.
donderdag 27 november 2025 om 21:50
Leuk idee. Helaas betalen ouders voor alle uitjes dus eigen bonnen zal hij niet echt waarderen.blijfgewoonbianca schreef: ↑27-11-2025 19:14https://vanenvooroma.nl/bonnenboekjes
donderdag 27 november 2025 om 21:51
Hij heeft nog een aantal onaangebroken dozen staan van zijn verjaardag. De interesse om te bouwen is verdwenen met de start van de brugklas. Alles moet stoer zijn en vooral niet kinderachtig zoals Lego.
donderdag 27 november 2025 om 21:53
Kleding moet zo neutraal mogelijk (onzekere brugklasser). Mok is het overwegen waard.Mugske schreef: ↑27-11-2025 19:47Welke games speelt hij? Bijv t-shirt, grapige mok of zoiets.
Extra gadget voor zijn gameconsole wilt hij niet. Heb ik gepolst namelijk.
donderdag 27 november 2025 om 21:57
Kleding mag vooral niet opvallen. Dat valt dus af.piepp schreef: ↑27-11-2025 20:03Als hij het verder niet weet, dan zou ik inderdaad het toch in de game accessoires oid zoeken. Ook zonde om iets te kopen waar hij niet naar omkijkt.
Ik vind het inderdaad zonde als het tegoed binnen een dag op zou zijn. Ik wil echter ook niks kopen dat niet gebruikt wordt.
Het lijkt een lastige leeftijd te zijn om iets leuks te kopen waar hij echt wat aan heeft. Dat zal neefje vast anders zien, die ziet gametegoed als “echt leuk en nodig”.
donderdag 27 november 2025 om 22:41
Samen gaan VR gamen?
Of een bon om dat met een vriendje te doen.
Een game?
Kleine dingen als een advent kalender?
Is hij van verzorgingsproducten?
Een poster voor in zijn kamer?
Hier (13jr) geven we gekke pantoffels (roze unicorns), happy socks, chupa chups adventkalender, fitness mat en een game (battlefield).
Of een bon om dat met een vriendje te doen.
Een game?
Kleine dingen als een advent kalender?
Is hij van verzorgingsproducten?
Een poster voor in zijn kamer?
Hier (13jr) geven we gekke pantoffels (roze unicorns), happy socks, chupa chups adventkalender, fitness mat en een game (battlefield).
donderdag 27 november 2025 om 23:29
Een basketbalpaal, popcornmachine, voetbaltracker, mysteryshirt, hoodie of sportsokken van t juiste merk, tennistrainer, snoep, samen lunchen, een game stoel, mini koelkastje, tegoed voor een game hal, fleece dekens of snuggle, chillpak, axe of andere stinkgeur pakket met douche en deo spul, een knuffel uit een of andere game.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in