Wat heb je jezelf gegund, deel 3
woensdag 23 juli 2025 om 21:34
vrijdag 28 november 2025 om 09:42
Wat jammer dat hij al verkocht was. Hopelijk vind je snel weer een andere! Ik liep de laatste keer ook per toeval tegen een andere auto aan
Ik heb mezelf verwend met een boodschappenmand waar ik al een tijdje op zit te azen. Nu met black Friday kwam er een leuke aanbieding voorbij!

Ga hem vooral op vakantie gebruiken. Ik sta altijd bij de winkel en heb dan geen mandje gepakt en sjouw even later weer met mijn armen vol door de winkel
vrijdag 28 november 2025 om 16:03
Een mooie nieuwe rugzak voor mijn werk, ook te gebruiken bij weekendjes weg
(Vorige was van ex, staat logootje van zijn werk op)
Spelletje voor op de switch, zelda en iets met echoes
De kinderen krijgen mario kart voor de switch, kan ik meespelen : )
Ik ben aan het kijken naar een elektrische fiets op marktplaats, voor komende maand
En als mn scheiding een beetje opschiet hoop ik straks mezelf een fijn huisje te gunnen met nieuwe (of wat oudere) meubeltjes. Helemaal van mezelf
(Vorige was van ex, staat logootje van zijn werk op)
Spelletje voor op de switch, zelda en iets met echoes
De kinderen krijgen mario kart voor de switch, kan ik meespelen : )
Ik ben aan het kijken naar een elektrische fiets op marktplaats, voor komende maand
En als mn scheiding een beetje opschiet hoop ik straks mezelf een fijn huisje te gunnen met nieuwe (of wat oudere) meubeltjes. Helemaal van mezelf
zaterdag 29 november 2025 om 21:06
Irregular_Choice schreef: ↑28-11-2025 09:42
Ik heb mezelf verwend met een boodschappenmand waar ik al een tijdje op zit te azen. Nu met black Friday kwam er een leuke aanbieding voorbij!
Ga hem vooral op vakantie gebruiken. Ik sta altijd bij de winkel en heb dan geen mandje gepakt en sjouw even later weer met mijn armen vol door de winkelnu heb ik gewoon altijd een mandje bij en hij kan ook zo mee in de auto!
Ik gebruik deze ook voor de boodschappen. Heel handig en stevig en ik hoef niet zo een vies mandje van de supermarkt te pakken.
Bij Kik gekocht € 8 ofzoiets.
Bij takko heb ik een hele gave broek gekocht, zit lekker en mooie pasvorm https://www.takko.com/nl-nl/broek/23981 ... e=Category
Tijdje geleden theelichtjes van https://bykenn.eu/products/kenn%C2%AE-3 ... -branduren. Gaan lang mee, hoef ze eens in de zoveel weken op te laden. Zal nu wel vaker zijn nu het eerder donker wordt. Misschien eens in de 2 weken.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in