Whamageddon 2025
zondag 7 december 2025 om 01:38
zondag 7 december 2025 om 07:48
Ik was meteen dinsdag al af want hoorde hem bij een commercial (telt dat ook) en de volgende dag ergens in een kroeg maar vriend en ik hebben besloten dat het eigenlijk nu pas telt na Sinterklaas dus we zijn weer opnieuw begonnen
want de lol was er nou wel erg snel af. (Ik ben nog nooit zo snel afgeweest als nu, ik kom meestal erg ver)
Ik vind die hele Whammageddon trouwens erg leuk, het gaat natuurlijk helemaal nergens over..
Ik vind die hele Whammageddon trouwens erg leuk, het gaat natuurlijk helemaal nergens over..
zondag 7 december 2025 om 09:41
Nou probeer ik het doomscrollen op insta sws al te minderen, maar ik heb speciaal nu mijn geluid uit als ik op insta ga, om te voorkomen dat ik ineens WHAM tegenkom. Helpt ook weer tegen het doomscrollenIrregular_Choice schreef: ↑07-12-2025 08:27Telt de Indian versie ook? Ik zit in een loopje op insta met Indian Christmas songs![]()
Maar alleen het horen van de originele versie, en pas na 1 december telt toch?
zondag 7 december 2025 om 10:43
Ik heb voor Sinterklaas sky radio al aan gezet, dus ben al lang afBarnsteen schreef: ↑07-12-2025 09:41Nou probeer ik het doomscrollen op insta sws al te minderen, maar ik heb speciaal nu mijn geluid uit als ik op insta ga, om te voorkomen dat ik ineens WHAM tegenkom. Helpt ook weer tegen het doomscrollen
Maar alleen het horen van de originele versie, en pas na 1 december telt toch?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in