Entertainment alle pijlers

Real Housewives of Beverly Hills kletstopic

03-01-2021 20:34 1538 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Welkom in het RHBH kletstopic,

klets / roddel hier mee over het gruwelijk rijke leven van de housewives, ;)

:popcorn: :popcorn:
Seizoen 1 2 & 3 :
Adrienne Maloof
Camille Grammer
Taylor Armstrong
Lisa Vanderpump
Kim & Kyle Richards

S3/S4
Yolanda Hadid
Brandi Ganville
Carlton Gebbia
Joyce Giraud

S5-9
Lisa Rinna
Eileen Davidson
Dorit Kemsley
Teddi Melencamp
Denise Richards
Erika Girardi
Sutton Stracke

S10 - S12
Kyle Richards
Garcelle Beauvais
Crystal Kung Minkoff
Sutton Stracke
Diana Jenkins
Kathy Hilton in en uit
Lisa Rinna
Dorit Kemsley
Erika Girardi

S13
Kyle Richards
Garcelle Beauvais
Crystal Kung Minkoff
Sutton Stracke
Dorit Kemsley
Erika Girardi
Annemarie Wiley

S14
Kyle Richards.
Erika Girardi.
Dorit Kemsley.
Garcelle Beauvais.
Sutton Stracke.
Bozoma Saint John.

S15
Kyle Richards
Erika Girardi
Dorit Kemsley
Sutton Stracke
Bozoma Saint John
Rachel Zoe
Amanda Frances
Friends of :
Kathy Hilton
Jennifer Tilly
Denise Richards

Afbeelding

Afbeelding

*let op kan SPOILERS bevatten * En er mag natuurlijk ook gekletst worden over de andere francises :lol: :popcorn:

Afbeelding
rouge__ wijzigde dit bericht op 10-12-2025 09:26
72.81% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
calvijn1 schreef:
10-11-2025 08:07
Ik ben aan VanderPumprules begonnen.

Love love love

Ben nu midden seizoen 3, Sandoval en Kristen hebben het uitgepraat en gunnen elkaar het beste :hyper:

Jax us knettergek, maar fijn om naar te kjken. Van alle vrouwen vind ik Stassi en Ariana het leukst
Is zeker leuk.
Helaas alles al gezien.

Als je ermee klaar bent, duurt nog wel even , kun je The Valley kijken.
Nog meer drama.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Ik vind Peter zo'n knapperd.

En ik heb al sinds RHOBH een girlcrush op Lisa Vanderpump.
Wat een prachtige vrouw vind ik haar
Frankly my dear, I don"t give a damn
dolfje schreef:
24-10-2025 16:27
Ik ben nog niet aan Potomac begonnen, spaar een paar afleveringen op voor in het vliegtuig volgende week.

Lisa is echt denk ik een vreselijk onzeker persoon en haalt daarom maar vast uit naar iedereen.
denk dat Lisa graag naar perfectie streeft, en zodra er iets een scheur heeft moet het hoe dan ook gefixed worden.
ook maakt ze vaak drama om niks en heeft ze last van grootheidswaanzin

SLC gaat weer keihard, afgelopen 3 afl, maakte de cast van Below Deck een cameo.
Angie was zeeziek, Britanni flirt met elk mannelijk crew-lid en maakt ruzie, Lisa is weer zielig, Brownyn heeft wat te verbergen, Meredith krijgt weer een woede-aanval en iets met een knuffel eenhoorn die zwemles krijgt
Afgelopen weekend was BravoCon in Las Vegas, even wat tea spillen :

RHONJ:
*Teresa & haar broer hebben zich met elkaar verzoend, tijdens een bezoek aan het graf van hun ouders, Joe wilt graag beter contact met zijn zus en zijn nichtjes.
*Teresa zou graag Jacqueline Laurita weer terug willen in de show

*Karen formaly know as the Grand DameHugar, maakte haar opwachting en kreeg een staande ovatie (but why)
* Mary Cosby was de populairste housewive van het feest,
*Vicki Gunvalson keert officeel terug voor het 20ste seizoen van RHOC

RHOBH:
*Kyle & Dorrit waren even weer vriendinnen, inmiddels hebben ze weer ruzie, en volgens Kyle is ze het closed met Erika Jayne & Sutton (nobody believes that :yawnee: )
*Dorrit is open voor dates, en volgens haar kwam de ruzie met Erika uit het niets
*Erika Jayne werd met boe-geroep, nadat ze een sneer gaf over Garcelle

Er komt een nieuwe The Realhousewives ultimate trip, de trailer voor RHORI is officeel gedropt Black Dolores doet mee als friend-off en heeft een heuse tweeling zus

minder leuk nieuws:
Terwijl Kathy Hilton & Sutton Stracke op BravoCon waren, is er ingebroken in hun huizen.
Rick Hilton de man van Kathy was echter thuis tijdens de overval en heeft 911 gebeld.
Afbeelding
Rouge__ schreef:
19-11-2025 19:33
Afgelopen weekend was BravoCon in Las Vegas, even wat tea spillen :

RHONJ:
*Teresa & haar broer hebben zich met elkaar verzoend, tijdens een bezoek aan het graf van hun ouders, Joe wilt graag beter contact met zijn zus en zijn nichtjes.

Afbeelding
Ik geloof er alleen geen zak van dat het echt is.
Ik zag een filmpje dat Teresa iets zei als " i love and adore Melissa" Nou sinds wanneer?? Alles voor de paycheck van Bravo.
Zag ook een foto van Gia met Joe, zij kon hem ook wel schieten de laatste jaren.
Zag dat Mia van Potomac gearresteerd was en Robert de zoon van Mary.
Verder was er een ruzie tussen Lisa en Julia op een vliegveld.
dolfje schreef:
19-11-2025 20:29
Ik geloof er alleen geen zak van dat het echt is.
Ik zag een filmpje dat Teresa iets zei als " i love and adore Melissa" Nou sinds wanneer?? Alles voor de paycheck van Bravo.
Zag ook een foto van Gia met Joe, zij kon hem ook wel schieten de laatste jaren.

samen met ons de rest van het universum, de serie staat op losse schroeven, Jennifer Aydin is er al uitgegooid, BlackDolores zit in Rode Island, dus ja niet zo gek dat Teresa in een goed blaadje probeert tekomen, en Gia doet alles wat Teresa zegt dus.

klopt , Mia wordt beschuldigd van het stelen van meubels uit een huis in Atlanta waar ze tijdelijk verbleef.
het ging los op YT gister, Mia had iets te breed haar mond geopend over Dr Wendy en haar arrestatie en kijk wie er nu in hetzelfde schuitje zit.
Online wordt de serie al gedoopt tot The RealHousewives of Prison, en wordt werden er al weddenschapen gesloten wie de volgende is.

Dat van Lisa & Hulia heb ik gehoord maar geen idee wat er nu echt gebeurd is, Porsha was trouwens ook betrokken tijdens een incident op een vlucht van Las Vegas naar Atlanta.

Porsha kreeg woorden met een mede passagier, over het feit dat Porsha haar instagram filmpjes aan het bekijken was met luid volume.

in de eerste instantie waren de meningen nogal skeptisch( Porsha staat bekend als een heethoofd en vechtersbaas) maar gister werden de bodycam van de agenten gedeeld en het bleek dat niet Porsha de aanstichter was maar de mede pasagier.
Porsha kreeg ook bijval van andere mensen die in de buurt zaten van de twee.

https://www.youtube.com/watch?v=rXPnlnDK5o4
Valt me nog mee dat Porsha zo rustig is. Maar eerlijk ik erger me ook altijd wel echt dood aan mensen die filmpjes kijken met geluid aan in het openbaar :P
ik snap sowiso niet waarom je dat niet doet, niemand hoeft te horen wat ik aan het kijken ben
Kandi en Todd van Atlanta uit elkaar lees ik net.
Ik hoorde het ook, :nooo:
Zag gister al iets op YT, maar dacht is weer een roddel want die gaan eens in de zoveel tijd.

Bij mamma Joyce gaat de vlag uit , stom pleuriswijf :wtf:
Afbeelding

Afbeelding

de reünie van SLC komt er aan, vooral Angie& Bronwyn krijgen veel lof over hun reunion look
Lisa is uitgeschoten met de spray tan denk ik, ze is bijna dezelfde kleur als Mary.

De kleur jurk van Heather vind ik heel mooi, ik vind alleen jurken met zo'n cape niks.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven