Werk & Studie alle pijlers

Kerstpakket 2025

09-12-2025 20:45 164 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie heeft 'm al ? En is het wat?

Kom hier je kerstpakket bejubelen of afzeiken. Of klagen als je niks krijgt..

:gift:
Maar goed, de hond-op-de-werkvloer is een andere discussie
biol schreef:
12-12-2025 09:29
bij mijn man op de zaak zijn dagelijks meerdere honden. Er is geen geblaf en er zijn nog nooit mensen aangevallen..

een hond die kabels op eet of aanvreet dat heb ik nou nog nooit gehoord.. het zijn geen knaagdieren.

ik zou het super gezellig vinden, maar bij ons kan het niet..
Mijn werkgever had zijn puppy mee naar kantoor en dat dier heeft werkelijk waar overal aan zitten vreten. Je kan het zo gek niet bedenken.
Gewoon _melon met login problemen
Lila-Linda schreef:
12-12-2025 09:40
Maar goed, de hond-op-de-werkvloer is een andere discussie
Ja sorry. Mijn e-reader is binnen. Kerstpakket! :gift:
Gewoon _melon met login problemen
Ik mocht zoals elk jaar een cadeau op een speciale website uitkiezen. Ik had gehoopt dat er weer handdoeken bij zouden staan, want die van ons vallen uit elkaar, maar helaas... Een van de keuzes was een noodpakket, met branddeken, pot zuurkool en andere vieze dingen brrr. Kan me niet voorstellen dat iemand die zou kiezen.

Ben uiteindelijk gegaan voor een pakket met verschillende losse theesoorten, altijd goed en geen spullen die ik moet bewaren, ik hou er erg van als het op gaat.

Maandag krijgt mijn man twee pakketten, een ervan is tot nu toe steeds erg fijn met heel lekker bruikbaar eten en de andere is altijd weer afwachten. Mijn schoonmoeder hoopt weer op veel rare dingen, want die geven we altijd aan haar weg en dan kookt zij ermee voor ons. Win win :mrgreen:
Wij hadden een kleine trolley (zo’n koffertje) en daarin wat etenswaar. Ik ben er blij mee, want we gaan komend jaar weer eens met het vliegtuig op vakantie en dan kan hij mooi mee als handbagage!
Irregular_Choice schreef:
12-12-2025 16:22
Wij hadden een kleine trolley (zo’n koffertje) en daarin wat etenswaar. Ik ben er blij mee, want we gaan komend jaar weer eens met het vliegtuig op vakantie en dan kan hij mooi mee als handbagage!
Wat leuk!!
Irregular_Choice schreef:
12-12-2025 16:22
Hebben wij ook een keer gekregen – het was bij het jubileumreisje van het werk een halfjaar later best moeilijk om jouw bagage terug te vinden :lol:
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
ingelke_kepringelke schreef:
10-12-2025 13:03
Al jaren een Tinteling via de post (t.w.v. €25)
Eens in de zoveel jaar wordt er via een poll geïnventariseerd wat de meerderheid wil; een fysiek pakket of een tinteling-bon.
De meerderheid blijkt altijd voor dat laatste te kiezen.

Mij maakt het niets uit. Ik ben blij dat ik überhaupt iets krijg.
Heb deze keer uitgebreid de site bekeken en een tosti-ijzer en een plant gekocht. Ben er heel blij mee :-D
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
De pakketten van man hebben we gisteren uitgepakt. Eentje is een lekker eetpakket met Italiaanse dingen, altijd goed. Vooral de kruidenboterkruiden, dat vind ik altijd heel erg lekker.

Het andere pakket waren wat mindere dingen. Onder andere een vieze geur douchegel en aioli in zo'n snackbarbakje en dan zonder houdbaarheidsdatum erop, beetje vreemd.

Maar overall weer blij mee, de chocoladenoten zijn al op en de rest komt ook wel op tafel vroeg of laat.
Van mijn tinteling een Douglas bon gedaan. Bol.com zat er dit jaar niet tussen helaas.
Hier een vage webshopbon met allemaal webshops waar ik nooit koop en waar ik ook niet van plan ben om ooit te kopen. Het tegoed overmaken naar een goed doel was ook al geen optie meer, dus ik heb maar een Gall & Gall bon genomen. Scheelt toch weer met de kerst want mijn gasten lusten wel een roseetje.

Stiekem moest ik wel een beetje lachen want toen we nog van die echte pakketten kregen zat daar altijd inferieure alcoholvrije rommel in, en nu mocht ik ineens zomaar aan de alcohol van mijn werkgever :lol:
Graftak!
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken, maar toch... een karig kerstpakket en een bon van 25 euro om lokaal te besteden. De lokale zaak waar dat pakket vandaan komt, is een dure winkel, maar dat geld had ik liever als extra bon gehad. Vorig jaar hadden we wel 50 euro aan bonnen, alleen geen kerstpakket.

Je maakt het ook nooit iedereen naar de zin en sommige mensen krijgen helemaal geen pakket. Dus eigenlijk mag ik ook niet klagen.
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
Mijn bon met punten, die we net zoals ieder jaar kunnen besteden op een site met veel artikelen die je nou net niet nodig hebt en daarnaast tien keer duurder zijn dan bij de Action, is me totaal niet tegengevallen dit keer. Ik kon zowaar een Dille en Kamille waardebon van 40 euro uitkiezen en ben nu als een kind zo blij want ik :heart: D&K.
Purr-a-noia
Irrational fear that the cats are up to something
Man had een leuk pakket. Een echt mooie rugzak met allerlei lekkers (olijven, bruschetta, chocolademelk, marshmallows, dipstokjes, chocolaatjes, afbakbroodjes, allemaal spul wat wel op komt).

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven