Werk & Studie alle pijlers

Kerstpakket 2025

09-12-2025 20:45 156 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie heeft 'm al ? En is het wat?

Kom hier je kerstpakket bejubelen of afzeiken. Of klagen als je niks krijgt..

:gift:
Maar goed, de hond-op-de-werkvloer is een andere discussie
biol schreef:
12-12-2025 09:29
bij mijn man op de zaak zijn dagelijks meerdere honden. Er is geen geblaf en er zijn nog nooit mensen aangevallen..

een hond die kabels op eet of aanvreet dat heb ik nou nog nooit gehoord.. het zijn geen knaagdieren.

ik zou het super gezellig vinden, maar bij ons kan het niet..
Mijn werkgever had zijn puppy mee naar kantoor en dat dier heeft werkelijk waar overal aan zitten vreten. Je kan het zo gek niet bedenken.
Gewoon _melon met login problemen
Lila-Linda schreef:
12-12-2025 09:40
Maar goed, de hond-op-de-werkvloer is een andere discussie
Ja sorry. Mijn e-reader is binnen. Kerstpakket! :gift:
Gewoon _melon met login problemen
Ik mocht zoals elk jaar een cadeau op een speciale website uitkiezen. Ik had gehoopt dat er weer handdoeken bij zouden staan, want die van ons vallen uit elkaar, maar helaas... Een van de keuzes was een noodpakket, met branddeken, pot zuurkool en andere vieze dingen brrr. Kan me niet voorstellen dat iemand die zou kiezen.

Ben uiteindelijk gegaan voor een pakket met verschillende losse theesoorten, altijd goed en geen spullen die ik moet bewaren, ik hou er erg van als het op gaat.

Maandag krijgt mijn man twee pakketten, een ervan is tot nu toe steeds erg fijn met heel lekker bruikbaar eten en de andere is altijd weer afwachten. Mijn schoonmoeder hoopt weer op veel rare dingen, want die geven we altijd aan haar weg en dan kookt zij ermee voor ons. Win win :mrgreen:
Wij hadden een kleine trolley (zo’n koffertje) en daarin wat etenswaar. Ik ben er blij mee, want we gaan komend jaar weer eens met het vliegtuig op vakantie en dan kan hij mooi mee als handbagage!
Irregular_Choice schreef:
12-12-2025 16:22
Wij hadden een kleine trolley (zo’n koffertje) en daarin wat etenswaar. Ik ben er blij mee, want we gaan komend jaar weer eens met het vliegtuig op vakantie en dan kan hij mooi mee als handbagage!
Wat leuk!!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven