Kerstpakket 2025
vrijdag 12 december 2025 om 10:26
Mijn werkgever had zijn puppy mee naar kantoor en dat dier heeft werkelijk waar overal aan zitten vreten. Je kan het zo gek niet bedenken.biol schreef: ↑12-12-2025 09:29bij mijn man op de zaak zijn dagelijks meerdere honden. Er is geen geblaf en er zijn nog nooit mensen aangevallen..
een hond die kabels op eet of aanvreet dat heb ik nou nog nooit gehoord.. het zijn geen knaagdieren.
ik zou het super gezellig vinden, maar bij ons kan het niet..
Gewoon _melon met login problemen
vrijdag 12 december 2025 om 10:27
Ja sorry. Mijn e-reader is binnen. Kerstpakket!
Gewoon _melon met login problemen
vrijdag 12 december 2025 om 15:47
Ik mocht zoals elk jaar een cadeau op een speciale website uitkiezen. Ik had gehoopt dat er weer handdoeken bij zouden staan, want die van ons vallen uit elkaar, maar helaas... Een van de keuzes was een noodpakket, met branddeken, pot zuurkool en andere vieze dingen brrr. Kan me niet voorstellen dat iemand die zou kiezen.
Ben uiteindelijk gegaan voor een pakket met verschillende losse theesoorten, altijd goed en geen spullen die ik moet bewaren, ik hou er erg van als het op gaat.
Maandag krijgt mijn man twee pakketten, een ervan is tot nu toe steeds erg fijn met heel lekker bruikbaar eten en de andere is altijd weer afwachten. Mijn schoonmoeder hoopt weer op veel rare dingen, want die geven we altijd aan haar weg en dan kookt zij ermee voor ons. Win win
Ben uiteindelijk gegaan voor een pakket met verschillende losse theesoorten, altijd goed en geen spullen die ik moet bewaren, ik hou er erg van als het op gaat.
Maandag krijgt mijn man twee pakketten, een ervan is tot nu toe steeds erg fijn met heel lekker bruikbaar eten en de andere is altijd weer afwachten. Mijn schoonmoeder hoopt weer op veel rare dingen, want die geven we altijd aan haar weg en dan kookt zij ermee voor ons. Win win
vrijdag 12 december 2025 om 18:15
Wat leuk!!Irregular_Choice schreef: ↑12-12-2025 16:22Wij hadden een kleine trolley (zo’n koffertje) en daarin wat etenswaar. Ik ben er blij mee, want we gaan komend jaar weer eens met het vliegtuig op vakantie en dan kan hij mooi mee als handbagage!
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in