Ergernissen in de supermarkt deel 4
maandag 15 december 2025 om 08:46
Misschien al wel eerder genoemd, maar ouders die op het allerdrukste moment van de dag hun kind, want oh zo schattig,
, al treuzelend en teutend 1 voor 1 de boodschappen allemaal op de band laten leggen (in een winkel zonder zelfscan).
Man man man.
Man man man.
fawleyflame wijzigde dit bericht op 15-12-2025 08:47
5.83% gewijzigd
maandag 15 december 2025 om 08:57
Ik heb er n keer iets van gezegd.De moeder zei bikkelhard dat het kind het graag wilde en ze haar ontwikkeling niet in de weg wilde staan.FawleyFlame schreef: ↑15-12-2025 08:46Misschien al wel eerder genoemd, maar ouders die op het allerdrukste moment van de dag hun kind, want oh zo schattig,, al treuzelend en teutend 1 voor 1 de boodschappen allemaal op de band laten leggen (in een winkel zonder zelfscan).
Man man man.
En er stond n rij te wachten.en die moeder maar steeds zeggen .goed zo meisje nu het volgende .heel ergerlijk.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
maandag 15 december 2025 om 08:57
Ik heb er n keer iets van gezegd.De moeder zei bikkelhard dat het kind het graag wilde en ze haar ontwikkeling niet in de weg wilde staan.FawleyFlame schreef: ↑15-12-2025 08:46Misschien al wel eerder genoemd, maar ouders die op het allerdrukste moment van de dag hun kind, want oh zo schattig,, al treuzelend en teutend 1 voor 1 de boodschappen allemaal op de band laten leggen (in een winkel zonder zelfscan).
Man man man.
En er stond n rij te wachten.en die moeder maar steeds zeggen .goed zo meisje nu het volgende .heel ergerlijk.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
maandag 15 december 2025 om 10:18
Bellend boodschappen doen vind ik ook irritant, dat gesprek kan vast ook wel op een ander tijdstip gevoerd worden.
Van rondrennende kinderen zeg ik altijd wat, wordt niet altijd gewaardeerd. Maar kinderen blijven daarna wel uit mijn buurt. Supermarkt is totaal niet geschikt als speeltuin voor kinderen.
maandag 15 december 2025 om 15:19
Soms ben je als ouder (spreek uit ervaring) blij dat je eenmaal bij de supermarkt bent gekomen met je kind.
En ik laat kind ook wel eens dingen scannen/op de band leggen. Als het druk is, doen we het samen en blijft voor kind vaak slechts 1 a 2 dingen over, omdat ik sneller ben.
Maar als er echt een hele lang rij zou staan en er is geen andere kassa en ik zou de opmerking van jou hebben gehoord en moeder zou treuzelend verder zijn gegaan, had ik harder dan harsop op tegen eigen kind gezegd dat je rekening met elkaar moet houden en dat kindje wel wat extta hulp kon gebruiken, aangezien er meer mensen willen betalen en dat dit ene moment echt niet de ontwikkeling in de weg staat en dan zouden we samen wel even gaan helpen..
In gedachte zou ik dit zeggen en doen dan he! Haha. Want heb van hier geleerd dat ik beter dit thuis kan zeggen ♡
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in