Overleden in showbizzland, deel 5
zaterdag 8 november 2025 om 15:36
...of overleden in andere publieke functies.. we houden het breed. Nieuw topic!
Iets meer tekst dan een linkje wordt gewaardeerd
Vorige deel: https://forum.viva.nl/entertainment/ove ... 6#34028016
Iets meer tekst dan een linkje wordt gewaardeerd
Vorige deel: https://forum.viva.nl/entertainment/ove ... 6#34028016
Such fun!1
maandag 15 december 2025 om 17:34
Ik heb wel eens gelezen dat er inderdaad meer mensen overlijden rond kerst en oud en nieuw. Combi van groot gedeelte in de wereld waar het winter is en de drukte schijnbaar.
Hoewel vermoord worden daar dan natuurlijk niet bij past... Ontzettend tragisch nieuws.
maandag 15 december 2025 om 20:40
Vreselijk ik las het net. Ik keek graag naar McLeods daughters R.I.P. Rachel
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 15 december 2025 om 21:10
Ik vond dat vroeger al dat er zo veel mensen richting Kerst doodgingen .In het dorp waar ik woonde ook.ik werkte in n winkel en wist het natuurlijk ook altijd snel.
En dan heb ik het nu niet over bn.ers. Gewoon bekende dorpelingen in n dorp waar veel mensen elkaar kenden.
En dan heb ik het nu niet over bn.ers. Gewoon bekende dorpelingen in n dorp waar veel mensen elkaar kenden.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
maandag 15 december 2025 om 21:26
Oh, was hij dat? Gos, ik had hem niet meer herkend na al die jaren. Wat was hij altijd de pineut bij Archie Bunker. Zo’n steengoede serie. Wat een vreselijk ellendig einde van zijn leven.
dinsdag 16 december 2025 om 16:43
Zanger Jan Boezeroen is op 92-jarige leeftijd overleden. Zijn dochter Kitty Goverde bevestigt op Facebook een bericht van Omroep Brabant. De zanger stierf in zijn woonplaats Venray na een kort ziekbed.
Boezeroen had in de jaren zeventig en tachtig een aantal hits met levensliederen als De Fles, Ze Zeggen, De Dronkaard en Oei oei. Hij trad vanaf zijn zestiende op op lokale podia en feesten in Noord-Brabant en Limburg. Eind jaren zestig kreeg hij een platencontract en maakte hij zijn eerste elpee, waarna hij landelijk doorbrak met het lied De Fles
Boezeroen had in de jaren zeventig en tachtig een aantal hits met levensliederen als De Fles, Ze Zeggen, De Dronkaard en Oei oei. Hij trad vanaf zijn zestiende op op lokale podia en feesten in Noord-Brabant en Limburg. Eind jaren zestig kreeg hij een platencontract en maakte hij zijn eerste elpee, waarna hij landelijk doorbrak met het lied De Fles
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
dinsdag 16 december 2025 om 19:54
Ja, dat las ik ook. Wat erg, zo plotseling. En zo jong nog.Sterrenstof74 schreef: ↑16-12-2025 19:30Ik las net dat de man van Belle Perez vanmiddag plotseling is overleden. 43 jaar.....
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in