Entertainment alle pijlers

Wie is de Mol? Najaar 2025

01-11-2025 10:17 443 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond op npo1 om 20.30 start het jubileumseizoen van Wie is de Mol?

Kandidaten zijn nog niet bekend, die voeg ik later toe aan deze post.

Wie kijk er mee?

De kandidaten;

* Dennis Weening
* Jurre Geluk
* Merel Westrik--------------Winnaar
* Anne-Marie Jung
* Kim Pieters
* Loes Haverkort
* Nathan Rutjes--------------De Mol
* Sahil Amar Aïssa
* Richard Groenendijk
* Imanuelle Grives
djessy wijzigde dit bericht op 20-12-2025 20:58
46.91% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Gryla schreef:
15-12-2025 19:22
Ik vind het gek dat de 3 finalisten al meteen de eindtest moesten doen. Normaal spelen ze toch nog 2 spellen met z’n drieën en daarna de eindtest met 40 vragen.
8 afleveringen ipv 10
Maar why? Dat haalt toch het hele concept onderuit? Zal wel geld zijn. Jammerrrr
Nouja, het is een tussenseizoen, voor het jubileum. Daar zal het mee te maken hebben.

Als Merel de mol blijkt haak ik denk ik definitief af. Dan schakel ik compleet over op de Belgen.
Such fun!1
MarindaH schreef:
17-12-2025 19:59
Nouja, het is een tussenseizoen, voor het jubileum. Daar zal het mee te maken hebben.

Als Merel de mol blijkt haak ik denk ik definitief af. Dan schakel ik compleet over op de Belgen.
Ze is anders ook geen leuke kandidaat.
volgens follow the money van Max vd Broek
heeft Merel van deze 3 het meeste geld opgehaald. Zo'n 1300 euro
Nathan rond de 900 euro
en Loes slecht 100 euro!

Dus als je follow the money volgt, zou Loes de mol 'moeten' zijn.
myname1 schreef:
17-12-2025 20:41
Nathan rond de 900 euro
en Loes slecht 100 euro!

Waar is dat te zien/lezen?

Ben altijd wel benieuwd wat er wel en niet is meegenomen. Degene die ervoor heeft gezorgd dat de pot leeg ging halverwege heeft natuurlijk uiteindelijk het minst geld opgeleverd, dus ik vind het meestal niet heel veel zeggen.
myname1 schreef:
17-12-2025 20:41
Nathan rond de 900 euro
en Loes slecht 100 euro!

Ik geloof die follow the Money niet zo tegenwoordig met leegtrekken van die pot enzo. Uit elk schema komt iets anders. Bij Gido Verheijen liggen ze extreem dicht bij elkaar en verdient Nathan het minste. Dus ja.
Karrota schreef:
17-12-2025 20:51
Waar is dat te zien/lezen?

Ben altijd wel benieuwd wat er wel en niet is meegenomen. Degene die ervoor heeft gezorgd dat de pot leeg ging halverwege heeft natuurlijk uiteindelijk het minst geld opgeleverd, dus ik vind het meestal niet heel veel zeggen.
zag een filmpje op de Telegraaf.
Geen idee hoe ze aan die bedragen kwamen, daarvoor moet je dan weer de podcast luisteren en dat doe ik niet.
Je kunt altijd maar een deel van de pot direct toeschrijven aan specifieke kandidaten. Soms weet je niet wie wat binnen brengt (zoals nu bij het zingen) en soms is het een groepsding terwijl één persoon veel meer heeft bijgedrage aan die winst dan een ander.
Jaaa ik wist het! Nathan! Ik dacht al echt dat hij de goudeerlijke kandidaat aan het spelen was, het lag er soms erg dik bovenop. Daarom ging ik hem verdenken. Hele leuke mol!! Gelukkig is hij het, ipv Loes of Merel.
Jammer dat Merel heeft gewonnen. Wel een goeie dat er weinig geld in de pot zit, mede door haar. Aangezien ze zelf steeds aan het mollen was.
Hahaha Jaaaa superleuk, die verbaasde reacties allemaal ook! Ik heb nu de mollen streken bekeken, maar moet wel zeggen dat hij wel veel geluk heeft gehad ook. Sinaasappels weggooien vind ik niet echt heel erg mollen, en bij het openen van die enveloppen had het net zo goed fout kunnen gaan. Maar goed ,al met al heb ik genoten!
De Wensmol van heel Nederland… 👊🏻
Ik heb ook genoten, wat gaaf!
gryla wijzigde dit bericht op 20-12-2025 21:56
2.53% gewijzigd
Yes! Nathan de Mol! Super leuk!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Jaaaaa, wat leuk! Ik zat de laatste drie afleveringen op Loes, maar ben vanmiddag toch geswitcht naar Nathan. Die reacties toen hij zei dat hij de mol was, haha, echt goud. Ik dacht eerst dat hij een grapje maakte. :rofl:
@Pelle: van harte!!!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
20-12-2025 22:03
@Pelle: van harte!!!
Dank je!!

Ik moet de aflevering nog kijken, maar zag al in de app dat ik had gewonnen :cheer:
Dit is trouwens al mijn tweede keer dat ik de Viva poule heb gewonnen.
Gefeliciteerd Pelle!
Van harte, Pelle, goed zeg!! :applause:
Gefeliciteerd Pelle!
Ja gefeliciteerd pelle!!

Ik zat er tot bijna het eind echt helemaal naast, maar wat superleuk dat hij toch de mol was!
Pelle schreef:
20-12-2025 22:07
Dank je!!

Ik moet de aflevering nog kijken, maar zag al in de app dat ik had gewonnen :cheer:
Dit is trouwens al mijn tweede keer dat ik de Viva poule heb gewonnen.
Supergoed!! Ik zat er weer helemaal naast, maar vond het heel leuk dat Nathan de mol was.
Nadinexxx schreef:
20-12-2025 21:50
Hahaha Jaaaa superleuk, die verbaasde reacties allemaal ook! Ik heb nu de mollen streken bekeken, maar moet wel zeggen dat hij wel veel geluk heeft gehad ook. Sinaasappels weggooien vind ik niet echt heel erg mollen, en bij het openen van die enveloppen had het net zo goed fout kunnen gaan. Maar goed ,al met al heb ik genoten!
Hier ook helemaal mee eens haha, ik vond het zo niet-verdacht dat hij die envelop open maakte. Sinaasappels weggooien had ook geen effect gehad, ze haalden daar het maximale bedrag op geloof ik. Toch erg leuk om naar te kijken. En die arme Kim en Sahil
Nadinexxx schreef:
20-12-2025 21:50
Nathan was niet echt een goede mol maar wel een hele leuke!
framboosje123 schreef:
20-12-2025 20:55
Jaaa ik wist het! Nathan! Ik dacht al echt dat hij de goudeerlijke kandidaat aan het spelen was, het lag er soms erg dik bovenop. Daarom ging ik hem verdenken. Hele leuke mol!! Gelukkig is hij het, ipv Loes of Merel.
Jammer dat Merel heeft gewonnen. Wel een goeie dat er weinig geld in de pot zit, mede door haar. Aangezien ze zelf steeds aan het mollen was.
Ja, al vond ik het wel leuk dat die ene rode stem die de pot leeg trok van hem kwam en niet van Merel. En hij had nog wel een aantal mooie molacties, dus ik ben al met al een tevreden kijker.
De sinaasappels weggooien deed dan wel niet zo veel, ik vind dat toch leuk lef tonen.
Hij heeft toch op verschillende momenten risico’s genomen.
Op andere momenten kon hij wat meer achterover leunen, omdat hij zag dat de opdracht toch al verkeerd liep (bedoeld of onbedoeld).

Ik vind het een hele leuke man. Ooit kort ontmoet, wat een positieve energie straalt hij uit. Ik kan me voorstellen dat zijn mede kandidaten hem niet verdachten. Niemand heeft hem bij de testen ingevuld bij de vraag Wie is de mol. Tot de finale natuurlijk. Maar dat was ook alleen maar omdat Merel ontdekte dat Loes echt fanatiek op haar zat en ze Loes toch moest uitsluiten als mol. Bleef alleen Nathan over.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven