Entertainment alle pijlers

Wie is de Mol? Najaar 2025

01-11-2025 10:17 443 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond op npo1 om 20.30 start het jubileumseizoen van Wie is de Mol?

Kandidaten zijn nog niet bekend, die voeg ik later toe aan deze post.

Wie kijk er mee?

De kandidaten;

* Dennis Weening
* Jurre Geluk
* Merel Westrik--------------Winnaar
* Anne-Marie Jung
* Kim Pieters
* Loes Haverkort
* Nathan Rutjes--------------De Mol
* Sahil Amar Aïssa
* Richard Groenendijk
* Imanuelle Grives
djessy wijzigde dit bericht op 20-12-2025 20:58
46.91% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Leuk dat Nathan de mol is, dat hoopte ik ook.

Soms jammer dat andere kandidaten door hun acties, om verdacht te kunnen zijn/het niet erg vinden verdacht te worden, de mol acties soms vertroebelen zoals in de tram, en bij de portvaten.

Dat van de hele pot leeghalen/trekken mogen ze van mij ook anders doen eerlijk gezegd. Voor de rest wel genoten, de opdrachten waren (deels) wel origineel voor het land waar het was.
Karakter is wat je bent in het donker.
Ik heb de eerste keer al op hem ingezet. Dat was meer omdat hij mijn wensmol was. Toen 2 afleveringen gesplitst tussen Nathan en Loes. Daarna volle bak op Nathan. De oud mollen vielen voor mij af. Imanuelle en Richard vielen al snel af.
Ja ik vind het ook een leuke man. Daardoor ook een veel leukere mol dan dames die heel sneaky doen en bewust als mol over willen komen.
Sabine schreef:
21-12-2025 09:27
Nathan was niet echt een goede mol maar wel een hele leuke!
Dat laatste sowieso! Ik was ook echt blij dat hij het was. Dacht eerst dat hij een grapje maakte toen hij zo uitbundig schreeuwde, vooral omdat Loes en Merel eerst zo stocijns bleven. Net alsof het pas een seconde later door drong.

Vonden jullie het ook zo treurig van Sanne dat ze de aandacht weer moest opeisen en benadrukken dat zij het goed had? Ik denk dan: laat f de aandacht naar Loes, Merel en Nathan gaan.
Jaaa zo leuk! Ik heb het hele seizoen op loes en nathan gezeten.. hele week getwijfeld en toch vol op loes gegaan.. omdat ik de hints naar haar wat dieper vond gaan en bij nathan de hints vaak zo voor de hand liggend vond… maar nathan was wel echt mijn wensmol!

Ik had nog wel graag in de uitzending willen zien hoe hij het heeft gedaan toen jurre zijn pinkelotje verhaal aan het ophangen was (of heb ik dat compleet gemist?). Waarschijnlijk gewoon zijn koptelefoon uitgezet.. maar had het leuk gevonden als ze dat hadden laten zien.
NM1717 schreef:
21-12-2025 12:43
Jaaa zo leuk! Ik heb het hele seizoen op loes en nathan gezeten.. hele week getwijfeld en toch vol op loes gegaan.. omdat ik de hints naar haar wat dieper vond gaan en bij nathan de hints vaak zo voor de hand liggend vond… maar nathan was wel echt mijn wensmol!

Ik had nog wel graag in de uitzending willen zien hoe hij het heeft gedaan toen jurre zijn pinkelotje verhaal aan het ophangen was (of heb ik dat compleet gemist?). Waarschijnlijk gewoon zijn koptelefoon uitgezet.. maar had het leuk gevonden als ze dat hadden laten zien.
Ze hebben op YouTube nog wat dingen gezet waaronder dat stukje met Jurre!
Falathiel schreef:
21-12-2025 12:49
Ze hebben op YouTube nog wat dingen gezet waaronder dat stukje met Jurre!
Jaa die ga ik nog even kijken! Maar vond het gewoon jammer dat het niet in de uitzending zat. Misschien omdat Jurre er zelf niet was.
framboosje123 schreef:
21-12-2025 12:07
Ja ik vind het ook een leuke man. Daardoor ook een veel leukere mol dan dames die heel sneaky doen en bewust als mol over willen komen.
Ik vind die man geweldig !
Dit is ook zo lief : https://wieisdemol.avrotros.nl/dagboeke ... athan-2690
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Neehoor, ik vond dat niet treurig van Sanne. Ze hadden het maar mooi goed als 'jury' en ze waren gewoon onderdeel van het programma.
Ik merkte aan Rik dat hij echt moeite had om de regie terug te krijgen toen Nathan eenmaal bekend had gemaakt dat hij de mol was. Hij had natuurlijk een programma te managen met een strakke tijdlijn, maar Nathan ging helemaal los. :rofl:
Was grappig om te zien.

Leuk dat Nathan de mol is!
NM1717 schreef:
21-12-2025 12:54
Jaa die ga ik nog even kijken! Maar vond het gewoon jammer dat het niet in de uitzending zat. Misschien omdat Jurre er zelf niet was.
https://wieisdemol.avrotros.nl/exclusie ... n-mol-2685

Hij heeft het gewoon doorstaan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
21-12-2025 13:00
Ik vind die man geweldig !
Dit is ook zo lief : https://wieisdemol.avrotros.nl/dagboeke ... athan-2690

Heel mooi inderdaad. :flirting:
NM1717 schreef:
21-12-2025 12:54
Weten we waarom Jurre er niet was? Ik zag dat hij bij Serious Request was/is, maar lijkt me toch dat je dan voor de finale van widm wel "vrij" kan krijgen?
The_Architect schreef:
21-12-2025 13:38
Weten we waarom Jurre er niet was? Ik zag dat hij bij Serious Request was/is, maar lijkt me toch dat je dan voor de finale van widm wel "vrij" kan krijgen?
Ik denk inderdaad gewoon omdat hij daar was. Kan ergens wel begrijpen dat hij dat belangrijker vindt! Als hij finalist was geweest was ie er denk ik wel bij geweest.
Jaaaaa, eindelijk had ik weer een keer De Mol goed! Vanaf de eerste aflevering zelfs. Dat was meer geluk dan wijsheid, maar dat terzijde.
De laatste keer dat ik het goed had, was Kees Tol. En daarvoor Yvonne Jaspers. Verder nog nooit (en ik heb denk ik alle seizoenen gezien).

Fijn dat Nathan De Mol was. Leuke man, leuke mol, leuke ontknoping.
Wat is er eigenlijk gebeurd met die kaarten die de mol verstuurd had? Zijn ze volgens mij niet op teruggekomen in de finale?
Nadinexxx schreef:
22-12-2025 11:59
Wat is er eigenlijk gebeurd met die kaarten die de mol verstuurd had? Zijn ze volgens mij niet op teruggekomen in de finale?
De mensen die ze gevonden hebben hebben de finale mogen bijwonen, inclusief overnachting etcetera.
Elizabethie schreef:
22-12-2025 12:03
De mensen die ze gevonden hebben hebben de finale mogen bijwonen, inclusief overnachting etcetera.
Ah ok. Had het wel leuk gevonden te horen waar ze die gevonden hadden enzo.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven