Durf te vragen deel 23
zondag 21 december 2025 om 18:25
Nee.Redhead70 schreef:
Draag jij aparte kleding bij schoonmaken of tuinieren? Dus alleen daarvoor bestemde kleding?
Heb jij huisdieren?
zondag 21 december 2025 om 19:41
Ja 2 honden. En zelf gekomen duiven 2. Handtam. En een aangewaaide poes. Een hele mooie compleet grijze, slaapt buiten. Inmiddels in een getimmerd hokje, en is door de gemeente geholpen, gesteriliseerd. Die loopt in en uit voor wat eten in de tuin.
Wat en waar die zich overal begeeft geen idee. We moesten haar maar laten doen volgens de gemeente. Man vindt haar leuk maar zij man niet. Ik ben nul poezenmens en schijnbaar ben ikwel leuk.
Houd je van dieren op straat?
Wat en waar die zich overal begeeft geen idee. We moesten haar maar laten doen volgens de gemeente. Man vindt haar leuk maar zij man niet. Ik ben nul poezenmens en schijnbaar ben ikwel leuk.
Houd je van dieren op straat?
Afkoelen heeft gewerkt
zondag 21 december 2025 om 21:17
Geen zover ik weet dan he.
De aangewaaide poes was er ineens. Iemand zorgde voor die beestjes, zwervers, en was overleden. Toen kwam die hondenbrokjes eten. Gemeente gebeld. Poes opgehaald gesteriliseerd en nu semi woonachtig bij ons. Beleid hier. Steriliseren en hoppa terug de straat op. Ik voer gewoon en het beest vindt mij aardig,als in hij zanikt om voer en geeft af en toe een kopje. Het is en blijft een straatkat. De honden gedogen haar.
De aangewaaide poes was er ineens. Iemand zorgde voor die beestjes, zwervers, en was overleden. Toen kwam die hondenbrokjes eten. Gemeente gebeld. Poes opgehaald gesteriliseerd en nu semi woonachtig bij ons. Beleid hier. Steriliseren en hoppa terug de straat op. Ik voer gewoon en het beest vindt mij aardig,als in hij zanikt om voer en geeft af en toe een kopje. Het is en blijft een straatkat. De honden gedogen haar.
Afkoelen heeft gewerkt
zondag 21 december 2025 om 22:28
Bevolkingsonderzoek, hoewel ik pas de eerste brief kreeg toen het al maanden bekend was.
Ga je al / ben je bang voor de borstenbus?
maandag 22 december 2025 om 17:38
dinsdag 23 december 2025 om 08:15
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in