Napraattopic 2025.9 met geklets

28-10-2025 10:17 2485 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Beste forummers,

Welkom in napraat 2025.9 met geklets.

Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.

De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Moderators Vivaforum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Solomio schreef:
22-12-2025 19:35
De ergste pijn die ik ooit gehad heb.
Dus ja, fijn dat het niet iets levensbedreigends is, maar het is ook niet niks. Sterkte.

Ja eens. Gruwelijk pijnlijk.
Sterkte Kuzu. Wat rot allemaal. :hug:

@forum, Welke commercial?
Vanity of vanities; all is vanity
Bedankt voor jullie lieve reacties.

Al het ziekenhuisgebeuren regelt hij samen met zijn moeder. Hij weet de weg hier (letterlijk), spreekt de taal enz.
Voor mij was/is het vooral wachten en via google translate van mijn schoonmoeder updates krijgen.
Gelukkig heeft hij zijn telefoon nu bij zich en kan ik rechtstreeks met hem praten.
Het was vandaag wel heel eenzaam, dus was heel blij om even hier mijn ei kwijt te kunnen.

Ziekenhuisbezoek is daar ook anders.
Het is echt een oostblokziekenhuis.

Mijn man appte toen zijn moeder en ik weer thuis waren dat hij sinds gisteren al niks had gegeten, blijkbaar is het zo dat je op de 1e dag geen eten vanuit het ziekenhuis krijgt maar zelf moet (laten) verzorgen.
Was zijn moeder even vergeten en ik wist het niet.
Maarja, bijna drie kwartier rijden dus je gaat ook niet even terug...
Ik ben ook afhankelijk van anderen qua vervoer, bezoektijden zijn allemaal anders en beperkt. Ik was liever op zo'n gammele stoel in de wachtkamer blijven zitten....

Ik hoop dat ze hem morgen opereren en vooral dat hij zich snel beter voelt. Die heftige pijn van vanochtend was gelukkig weg.
Ach Kuzu wat rot allemaal! En wat een eind zeg; drie kwartier naar het ziekenhuis.
Kan man eten laten bezorgen daar?
Och Kuzu, wat een narigheid allemaal.
🌷
Galkolieken zijn echt ontzettend pijnlijk. Sterkte met hem!
Sterkte Kuzu! Wat een rot situatie voor je. Kan me voorstellen dat je je erg eenzaam hebt gevoeld...

Ik hoop dat je man snel opknapt!
Uitgeschreven als stamceldonor. Ik ben te oud O_O
Vrijheid, gelijkheid, zusterschap
Kuzu, wat naar allemaal. Hoe is het vandaag? Ben je op bezoek geweest? Word je man geopereerd?
relaties/geen-kerstuitnodiging-naar-par ... s/514082/5

Wat wordt er toch beroerd gelezen.

TO heeft half november verteld een nieuwe relatie te hebben.
En half Viva leest dat alsof die relatie half november is begonnen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Sterkte, Kuzu.
Zoek eens een andere hobby
Phlox24 schreef:
23-12-2025 14:52
Kuzu, wat naar allemaal. Hoe is het vandaag? Ben je op bezoek geweest? Word je man geopereerd?
Nee, ik ben niet geweest.
Qua vervoer was dat even niet haalbaar.

Hij heeft blijkbaar een ontsteking waar die galstenen zaten, dat zijn ze nu met antibiotica aan het behandelen.
De hoop is dat het morgen voldoende hersteld is zodat ze kunnen gaan opereren.

We hebben wel via app contact en videobellen. Ik hoop hem morgen weer te zien.
Solomio schreef:
23-12-2025 18:25
relaties/geen-kerstuitnodiging-naar-par ... s/514082/5

Wat wordt er toch beroerd gelezen.

TO heeft half november verteld een nieuwe relatie te hebben.
En half Viva leest dat alsof die relatie half november is begonnen.

Ehhh nee hoor. Bijna iedereen weet dat die relatie ergens in augustus is begonnen.
vivapimpelmees schreef:
23-12-2025 21:45
Ehhh nee hoor. Bijna iedereen weet dat die relatie ergens in augustus is begonnen.

Precies. En toen was het bovendien nog geen relatie. Deze TO is zelf gewoon veel te vaag, dus is het halve forum gaan loepen. En dat schijnt een vrij helder licht op de zaak: in augustus ontmoet, toen samen besloten om geen relatie te willen omdat ze allebei nog 'trajecten' hadden lopen. Zo'n één à twee maanden later gaat het over parenclubs. Ga je iets verder terug, dan blijkt TO in 2022/2023 een relatie met een andere vrouw te hebben gehad, de ook helemaal 'the one' was. Het komt allemaal bijzonder onvolwassen over. En behoorlijk schadelijk voor de (aan beide kanten) betrokken kinderen.
The impossible only takes a little longer
vivapimpelmees schreef:
23-12-2025 21:45
Meerderen benoemden dat de relatie vanaf half november bestond.

David Dunning
Mus* schreef:
23-12-2025 21:55
Precies. En toen was het bovendien nog geen relatie. Deze TO is zelf gewoon veel te vaag, dus is het halve forum gaan loepen. En dat schijnt een vrij helder licht op de zaak: in augustus ontmoet, toen samen besloten om geen relatie te willen omdat ze allebei nog 'trajecten' hadden lopen. Zo'n één à twee maanden later gaat het over parenclubs. Ga je iets verder terug, dan blijkt TO in 2022/2023 een relatie met een andere vrouw te hebben gehad, de ook helemaal 'the one' was. Het komt allemaal bijzonder onvolwassen over. En behoorlijk schadelijk voor de (aan beide kanten) betrokken kinderen.
Later pas.

David Dunning
Joppie schreef:
23-12-2025 06:59
Uitgeschreven als stamceldonor. Ik ben te oud O_O
:hug:
je telt heus nog mee als mens. ;)
Vanity of vanities; all is vanity
Pink-Freud schreef:
23-12-2025 22:20
:hug:
je telt heus nog mee als mens. ;)
Jaaah gelukkig wel :-D . Ik had het alleen heel fijn gevonden om echt iemand te helpen dus was wel een klein beetje teleurgesteld vanochtend.
Goedemorgen!
"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.“
(George Patton)
Joppie schreef:
23-12-2025 23:30
Jaaah gelukkig wel :-D . Ik had het alleen heel fijn gevonden om echt iemand te helpen dus was wel een klein beetje teleurgesteld vanochtend.

Snap ik. Mooi dat je donor was, ik ken juist iemand waar geen match voor gevonden kan worden.
Kuzu schreef:
23-12-2025 20:55
Nee, ik ben niet geweest.
Qua vervoer was dat even niet haalbaar.

Hij heeft blijkbaar een ontsteking waar die galstenen zaten, dat zijn ze nu met antibiotica aan het behandelen.
De hoop is dat het morgen voldoende hersteld is zodat ze kunnen gaan opereren.

We hebben wel via app contact en videobellen. Ik hoop hem morgen weer te zien.
Wat lastig voor je. Hopelijk kun je vandaag wel naar hem toe. Je zult je vast een beetje eenzaam voelen, zeker omdat je de taal van zijn familie niet begrijpt.

Sterkte.
Frizz schreef:
24-12-2025 08:03
Snap ik. Mooi dat je donor was, ik ken juist iemand waar geen match voor gevonden kan worden.
Ik las gisteren in het AD dat een meisje met Marokkaans bloed ( weinig donoren hiervoor) een stamceldonor zoekt er hierdoor honderden mensen zich hebben aangemeld. Ik hoop dat er ook een geschikte donor voor haar bijzit 🤞
Wat ellendig Kuzu. Ik was alleen na operatie van mijn man die niet helemaal volgens het boekje verliep ( gaat wel helemaal goedkomen) en ondanks dat ik met familie kon bellen en appen was het heel naar. En ik was gewoon in een ander deel van Nederland en jij bent in een vreemd land met alleen een schoonmoeder die niet dezelfde taal spreekt logisch dat het eenzaam is. Hopelijk snel weer met een opgeknapte man samen :heart:
Frisjes buiten.

David Dunning
Solomio schreef:
24-12-2025 12:50
Frisjes buiten.
Ja heerlijk weer vind ik dit. Koud en volop zon.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven