Maastricht 2 of 3 januari

25-12-2025 13:55 6 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij wonen in het buitenland en komen naar NL om oud en nieuw met familie te vieren.
In de dagen erna willen ze nog wat leuke dingen doen. We denken aan een dagje Maastricht, maar ik twijfel een beetje aangezien de kerstmarkt/activiteiten op het Vrijthof dan weer weg zijn. Maar ik neem aan dat de kerstverlichting etc nog wel aanwezig is.
Doen of niet?
Voor die kerstmarkt hoef je er sowieso niet heen, wij waren er 2 weken geleden en ik vond het erg tegenvallen.
Maastricht is verder altijd wel leuk.
Ik denk dat de lampjes er nog zijn, hier in Eindhoven en omgeving wordt dat altijd pas half januari of later nog opgeruimd.
Je kan toch ook naar het Vrijthof zonder lichtjes? Hoe denk je dat ze dat in de zomer doen dan?
ik voel mij als een kerstboom zonder piek
Limburg is behoorlijk katholiek. Dus die lichtjes zijn er waarschijnlijk tot en met 6 januari zeker. Hier mag dan van man ook daarna pas alles weg.
Afkoelen heeft gewerkt
Wij waren er vorige week, die kerstmarkt stelt al lang niets meer voor, vreetkraam na vreetkraam, met lange rijen ervoor.
Maastricht is idd sowieso gezellig, ik zeg doen!
Wat wij dus ook dachten: Maastricht is altijd gezellig. Al zijn we er al heel lang niet meer geweest. Maar we hopen op nog wat kerstsfeer.
Dankjewel, denk dat we gaan!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven