AIVD Kerstpuzzel 2025
dinsdag 9 december 2025 om 11:02
woensdag 24 december 2025 om 23:31
Oef! Het terugkomen op dit forum is een nog lastigere puzzel dan die hele AIVD kerstpuzzel. Ik heb maar een nieuw account aangemaakt.
En van die ordelijkekachelpoets werd ik ook schijtziek maar het is gelukt
Leuk om weer dezelfde namen als vorig jaar te zien! Succes allemaal. Ik heb nu vakantie dus lekker aan de slag.
En van die ordelijkekachelpoets werd ik ook schijtziek maar het is gelukt
Leuk om weer dezelfde namen als vorig jaar te zien! Succes allemaal. Ik heb nu vakantie dus lekker aan de slag.
donderdag 25 december 2025 om 13:35
Wij hebben vanochtend 16a en b gedaan - eerste beginnetje bij C ook.
Ook al een eind op weg met 21, maar die is lastig, zeker omdat er veel mogelijke richtingen door elkaar lopen. Wel twee groepen behoorlijk zeker compleet. De groep van 10 wil alleen nog niet en je zou juist denken dat je die grote groepen snel moet kunnen vinden!
Ook al een eind op weg met 21, maar die is lastig, zeker omdat er veel mogelijke richtingen door elkaar lopen. Wel twee groepen behoorlijk zeker compleet. De groep van 10 wil alleen nog niet en je zou juist denken dat je die grote groepen snel moet kunnen vinden!
vrijdag 26 december 2025 om 13:58
Herkenbaar! Ik vind de groepen wel erg leuk moet ik zeggen. Ik heb er een aantal en ik denk ook een patroon te zien in de thema's, maar er zijn ook nog wel een hoop dingen die ik niet begrijp.
Ik begin te vrezen dat ik mijn volledige kerstpuzzel-tijd aan die puzzel besteed en hem dan uiteindelijk alsnog net niet oplos haha.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in