AIVD Kerstpuzzel 2025

09-12-2025 11:02 62 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Iemand de teaser al opgelost? Ik heb het idee dat ik in een goede richting zit maar er komt nog echt gibberish uit.

Afbeelding
De puzzelmakers zijn, geïnspireerd door de Labubu-rage, in de ban van deze dansende Kemama’s. Samen beelden zij uit wanneer de puzzel uitkomt. Ben jij er al klaar voor?
Ik heb ook kachelpoets :-)
Oef! Het terugkomen op dit forum is een nog lastigere puzzel dan die hele AIVD kerstpuzzel. Ik heb maar een nieuw account aangemaakt.
En van die ordelijkekachelpoets werd ik ook schijtziek maar het is gelukt :D
Leuk om weer dezelfde namen als vorig jaar te zien! Succes allemaal. Ik heb nu vakantie dus lekker aan de slag.
Welkom terug puzzelfreak en succes!
Wij hebben vanochtend 16a en b gedaan - eerste beginnetje bij C ook.

Ook al een eind op weg met 21, maar die is lastig, zeker omdat er veel mogelijke richtingen door elkaar lopen. Wel twee groepen behoorlijk zeker compleet. De groep van 10 wil alleen nog niet en je zou juist denken dat je die grote groepen snel moet kunnen vinden!
rita147 schreef:
25-12-2025 13:24
Welkom terug puzzelfreak en succes!
Dank je wel Rita :)
Bedoel je jokkerdier? wel bezig maar schiet niet op.
Qua punten heb ik een slechte kerst helaas. Kan iemand mij vertellen of van 25 de eertse en tweede makkelijk zijn als je het ziet?
De 3 onderste zijn makkelijk (als.je het ziet).
Ik heb bij 25 b, c en d en een vaag idee bij e.
Verder erg aan stoeien met de groepenpuzzel. En een nudge op 2 is een kerstwens hier…..

Fijne dagen allemaal!
Oh ja…. Ik ben nog steeds niet klaar met de kachel te poetsen… wat een karwei.
Bij 25 heb ik alleen nog de 3e en 4e :( Ik zie wel een patroon. Maar of dat klopt... iemand die me wil helpen?
TheHunter schreef:
26-12-2025 12:27
Ik heb bij 25 b, c en d en een vaag idee bij e.
Verder erg aan stoeien met de groepenpuzzel. En een nudge op 2 is een kerstwens hier…..

Fijne dagen allemaal!
Herkenbaar! Ik vind de groepen wel erg leuk moet ik zeggen. Ik heb er een aantal en ik denk ook een patroon te zien in de thema's, maar er zijn ook nog wel een hoop dingen die ik niet begrijp.

Ik begin te vrezen dat ik mijn volledige kerstpuzzel-tijd aan die puzzel besteed en hem dan uiteindelijk alsnog net niet oplos haha.
Leuk, ik heb bij 25 a,c en d. Blijkbaar is e de lastigste.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven