Theehuis!

07-04-2009 22:13 3057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op de Daims en Zweedse gehaktballetjes wacht ik nog, die verwacht ik samen met de afhandeling van mijn Officiele Klacht
Peas on earth!
vanwege te kleine onderbroek
Peas on earth!
En en en? Hoe hebben jullie geslapen Erwt?

Tóch even wennen. Gek is dat eigenlijk he, dat je dan toch moet wennen, terwijl het echt een zaaaalig matras is. Heel dik en lekker stevig! Heul sjiek hoor, met je hoofd en benen omhoog enzo . Xan zei: 'het is net zo'n seniorenstoel'
Peas on earth!
Oh, ik ga even iets vragen in NS.
Peas on earth!
Gedaan
Peas on earth!
Hebben jullie er ook allebei een eigen afstandsbediening bij?
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ik ga even kijken in NS.

Wennen aan bed logisch hoor, hoe luxe t bed ook is

Heb nog vrij vandaag met Chica. We gaan zo op tour langs mijn zus en broer (neefje is jarig geweest terwijl we in Ierland waren - nu al 4 dus ) en gemeente en zo dus hoop dat t beetje droog wordt tussendoor. Nu echt hard aan t regen, blegh.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:Vishnu schreef op 24 juli 2009 @ 09:54:

Hebben jullie er ook allebei een eigen afstandsbediening bij?Wat dacht jij... Xan zonder afstandsbedieningen? Natuuuuurlijk, allebei een eigen
Peas on earth!
quote:Inad schreef op 24 juli 2009 @ 09:54:

Ik ga even kijken in NS.

Wennen aan bed logisch hoor, hoe luxe t bed ook is

Heb nog vrij vandaag met Chica. We gaan zo op tour langs mijn zus en broer (neefje is jarig geweest terwijl we in Ierland waren - nu al 4 dus ) en gemeente en zo dus hoop dat t beetje droog wordt tussendoor. Nu echt hard aan t regen, blegh.

Hier is nog een beetje zon, maar 't trekt wel dicht

We zouden eigenlijk gaan bbq'en vandaag, met XanZus, Xanpapa+vrouw en Erwtenouders, maar dat wordt denk ik maar binnen eten
Peas on earth!
Hier is t nu voornamelijk droog, af en toe pittige bui tussendoor, maar die waaien snel over.

Even koppiepeest over vandaag, want erkenning eindelijk kunnen doen:

IEr heeft kind trouwens succesvol erkent inmiddels. En we hebben al papieren mee gekregen voor t regelen van t ouderlijk gezag. We gaan ook gezag voor Chica voor hem aanvragen, maar dan kan pas als ik t eerst 3 jaar alleen heb gehad. Wel kunnen we vast voogdij regelen in testament. Dat gaan we nog voor de geboorte doen. Mocht er dan tijdens bevalling iets met mij gebeuren, dan kan ze tenminste bij haar stiefpapa en broertje blijven.

Toch maar weer koppiepeesten

En op andere topics schreef ik nog iets over badcapes, maar dat durf ik hier niet want dan krijg ik die badcape van Thyra natuurlijk en daar zit ik niet op te wachten
Badcape is van Vish, die is vast ergerder dan die van Thyra

Erkennen, moeten wij ook nog doen. Zucht. Loop dramatisch achter met van alles en nog wat.
Moet jouw Ier dan ook weer ongehuwdheidsverklaring mee of geloven ze dat wel nadat hij C al erkend heeft?

Kan ook nog na geboorte he, dus op zich niet zo erg.

Oww, van Vish, dan heb ik helemaaaaal niets gezegd

Al waren spullen die ik van Vish kreeg laatst erg leuk, geloof dat dit een nooit gebruikt kraamkado was toch?
Inad, hoe is 't contact tussen Chica en Chico nu eigenlijk? Of kan dat niet hier? (misschien NS anders).
Peas on earth!
Badcape was van Vish inderdaad. Denk dat ze hem al lang en breed ingepakt klaar heeft liggen, zodat het ding a la minute op de post komt, zodra de eerste de beste Theehuisbaby zich meldt. Opgeruimd staat netjes.
Loretta is De Mol. Punt.
Nou de cape kwam van een bepaald familielid van Vish. Need I say more?

Ongehuwdheidsverklaring?!?!? Ik geloof niet dat we die bij Cee nodig hebben gehad. Echt, ik ben de helft van alle dingen vergeten
De badcape was Nemo's verjaardagcadeau toen hij 2!!twee!! werd...

Maar ik google net even en zie dat dat kreng nieuw 25.00 kost, dus ik denk dat jullie er genadig vanaf komen. Er is vast wel iemand die dat ding op mp wil kopen voor 15.00

We hebben net zomaar spontaan gefeboot terwijl de boontjes al gedopt waren. En een ijsje toe gedaan, heerlijk!!!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Hm, lekker Vish

En dan moet je em inderdaad maar verkopen. Dan kunnen Star en Dier ook rustig bevallen zonder op de ander te hoeven wachten

Erwt, kan wel hier hoor. Contact tussen hen heel oke. Ze heeft wel eens geen zin om te gaan, vooral van te voren, maar als ze er eenmaal is is t prima. En met hem ook weer ietsje beter. Hij huurt nu kamer bij een normaal iemand en uitkeringsaanvraag loopt. Wij hebben em geholpen met de eerste maand huur en geld voor boodschappen. Ier stelde t voor. Vind het erg lief van Ier en wilde t zelf ook graag doen, want hij zat echt flink tegen de Rock Bottom aan, zeg maar.
Ow okee dan, ik dacht dat je gisteren terug kwam Inad. Maar blijkbaar was het al eerder en vond je mij gewoon niet belangrijk genoeg om even te bellen

Wassut leuk dus? Mooi. Wel nog even wat plannen voor woensdag dan, want dan zijn wij weg!

(Hallo en dag andere theemevrouwen!)
.
anoniem_41673 wijzigde dit bericht op 24-07-2009 21:25
Reden: 1 keer janken is wel genoeg ;-)
% gewijzigd
Huilie!
Loretta is De Mol. Punt.
Mille

Zoooo, familie en schoonfamilie is weer vertrokken, heel veel gegeten en as usual ook weer heel veel over (omdat ik altijd bang ben te weinig te hebben), gezellige dag en nu moe

Ohja, begrijp ik goed dat Inad de grootste kans maakt op de badcape? En Dier dan?
Peas on earth!
Dier gaat twee weken overtijd. Net als Star. Dat zijn ze gewend.
Loretta is De Mol. Punt.
Tot groot verdriet van Inad dan waarschijnlijk

Wat heeft het meisje hiernaast trouwens raar haar.
Peas on earth!
Een beetje zeemeerminnerig touwerig haar. Als ik haar was zou ik naar de kapper gaan.
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven